نام برند مهــمترین عوامل یادآوری کسبوکار در ذهن مخاطبان است. یک نام به یاد ماندنی، تأثیرگـذار و موفق انتخاب کنید. مشاور برندینگ می تواند در انتخاب نام تجاری مناسب فضای کسب و کار، شما را راهنمایی کند.
هویت بصری برند شما می تواند یادآوری نام تجاری شما را برای مشتریان آسان تر کند. طراحی هویت بصری هر برند از مجموعه کارهای تخصصی است که معمولا صاحبان کسب و کار توانایی و تخصصی کافی در این زمینه ندارند. لذا پیشنهاد می شود از خدمات مشاوره برندینگ معتبر راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
شخصیت هر برند مجموعه رفتارها و اقداماتی است که کسب و کارها برای برقراری ارتباط با دیگران انجام می دهند.
حس برند نقش مهمی در ایجاد وفاداری مشتریان ایفا می کند. برندهایی که به طراحی حس برند خود اهمیت می دهند به طور خاصی از رقبای خود قوی تر هستند. حس برند یکی از پارامترهای مهم و اساسی در جذب و حفظ مشتریان است که باید در جلسات همفکری مدیران و صاحبان کسب و کار با مشاور برندینگ سازمانی طراحی و پیاده سازی شود.
داشتن استراتژی کسب و کار لازمه موفقیت است. برای پشتیبانی از نام تجاری تان به تدوین استراتژی های ناب بپردازید.
ادبیات برند بایدها و نبایدهای برند و چگونگی ارتباط با مخاطبان را تعریف می کند. حضور مشاور برندینگ در کنار کسب و کارها می تواند هزینه های ناشی از طراحی و اجرای اشتباه در فرآیند برندسازی را به حداقل رساند.
محمدرضا شیخ بهائی مشاور برندینگ | 09131098875