همه ما با فروشندگانی مواجه شده ایم که از زمان برقراری ارتباط تا یک انتخاب خوب، سعی در راهنمایی ما دارند، آن ها با سوالاتی که از ما در مورد نیاز یا مشکلمان می پرسند، مشکل را شناسایی کرده و درصدد رفع آن بر می آیند. یک فروشنده موفق این حس را القا می کند که هدفش از پرسیدن این سوالات حل مشکل است و نه صرفا فروش!
اما سوال اصلی این جا است که چگونه این حس را در مشتری ایجاد کنیم؟ در فرآیند مشاوره فروش شما از مشاور شرکتتان می آموزید که با رعایت نکاتی تبدیل به یک مشاور دلسوز شوید. اگر تا به حال از خدمات مشاوره فروش بهره گرفته باشید شاید در جلسات مشاوره فروش از مشاور در مورد ۳S فروش شنیده باشید. در دوره های آموزش فروش مدرسین ۳S فروش را ۳ اصل برای فروش موفق می دانند.
در آموزش فروش به سلسله مراتبی بودن این مراحل تاکید دارند بنابراین برای یک فروش موفق لازم است آن ها را به ترتیب رعایت کنید.
عالی بود!! سپاسگزارم