راه اندازی باشگاه مشتریان در سازمان ها عموما با هدف مدیریت و وفادار سازی مشتریان صورت می پذیرد. راه اندازی باشگاه مشتریان می تواند منجر به ارتباطات یکپارچه و منسجم، منظم و پیوسته با مشتریان باشد. گزارش ها نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید از نگهداری مشتری قبلی بسیار بیشتر است. اگر مشتری از خرید خود راضی باشد به شما و کسب و کارتان وفادار می شود. برای اینکه هر مشتری به عنوان سفیر شما به توصیه برندتان به دیگران بپردازد لازم است که با راه اندازی باشگاه مشتریان و اختصاص تخفیف ها و جشنواره های ویژه او را به این کار ترغیب کنید. ادامه مطلب ...
نام برند مهــمترین عوامل یادآوری کسبوکار در ذهن مخاطبان است. یک نام به یاد ماندنی، تأثیرگـذار و موفق انتخاب کنید. مشاور برندینگ می تواند در انتخاب نام تجاری مناسب فضای کسب و کار، شما را راهنمایی کند. ادامه مطلب ...
یکی از مباحث داغ روز، در کسب و کارهای الکترونیک و تمامی حوزه ها بحث سئو است. سئو به روش های گوناگون انجام می شود که تاثیرات و نتایج متفاوتی برای وب سایت ها به همراه دارند و معمولا بازه زمانی آنها در بهبود رتبه گوگل نیز متفاوت است. تکنیک های کلاه سفید بهترین ابزارهای سئو در بهینه سازی هستند و به همین ترتیب کلاه سیاه شامل بدترین ابزارها است که عواقب نامطلب و غیر قابل جبرانی می تواند برای وب سایت به همراه داشته باشد. مشاور سئو در زمینه انتخاب بهترین ابزارها و سالم ترین تکنیک ها در روند اجرای پروژه سئو می تواند کسب و کار شما را راهنمایی کند. در ادامه با این تکنیک ها بیشتر آشنا می شویم.
طراحی سایت بدون برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ، گرافیک و رابط کاربری، تجربه کاربری و سئو سایت نمی تواند به اهداف سازمانی دستیابد. ما با تکیه بر تجربیات چندین ساله متخصصین خود، پس از شناسایی نیازمندی های طراحی سایت به بهترین نحو آن را پیاده سازی و اجرا خواهیم کرد.
ادامه مطلب ...