مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

وظایف و اهمیت مشاوره فرانچایز

مشاور خبره فرانچایز

مشاور فرانچایز دارای وظایفی است که در جلسات مشاوره فرانچایز تعیین شده و به شما در زمینه های خاصی کمک می رساند در ادامه هر کدام از وظایف مدیریت فرانچایز را برای شما عنوان کرده و در مورد هر کدام به تفصیل توضیح می دهیم.

مشاور فرانچایز به شما در زمینه مشخص کردن مدل توسعه کسب و کار فرانچایز کمک می کند. هر کسب و کاری باید دارای یک مدل باشد تا بتواند به راه خود ادامه دهد خواه این کسب و کار به صورت مستقل باشد و خواه از طریق اعطای نمایندگی! دیدگاه اشتباهی که در جلسات مشاوره فرانچایز اغلب از کسانی که تمایل به اخذ نمایندگی دارند مشاهده می کنیم این است که فرانچایز نیاز به تلاشی ندارد و همه تلاش ها را کسی که نمایندگی اعطا می کند، کرده است. با اطمینان خاطر می توانم به شما بگویم که صد در صد عکس این قضیه صادق است به این نحو که کسی که نمایندگی را می گیرد با کمک کمپانی فرانچایز دهنده باید در جهت توسعه، رشد و موفقیت کسب و کار تلاش کند بنابراین به زبان ساده فرانچایز یک سفره آماده نیست!

چه مقدماتی برای اعطا نمایندگی نیاز است؟ معمولا کسانی که می خواهند نمایندگی خود را به یک شرکت دیگر اعطا کنند به سراغ مشاور فرانچایز می آیند و در خصوص این که چه مقدماتی لازم است فراهم کنند تا بتوانند در زمینه فرانچایز فعالیت داشته باشند. معمولا این نگرانی در مشاور فرانچایز مطرح می شود که به علت آن که حرف از اعتبار برند در میان است. اعتبار برند یک شبه به وجود نمی آید که بتوان آن را به راحتی و بدون هیچ گونه دانشی از دست داد بنابراین مشاور فرانچایز شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

پشتیبانی از کمپانی فرانچایز گیرنده: چگونه می توان از کمپانی که به آن ها فرانچایز شده پشتیبانی کرد؟ تا چه میزان به حمایت از کمپانی فرانچایز شده نیاز است؟ تمام این ها سوالاتی است که پاسخ آن ها در فرآیند مشاوره فرانچایز مهم و کاربردی تلقی می شود.

چگونگی دریافت نمایندگی: اگر قصد اخذ نمایندگی از یک کمپانی بزرگ را دارید یک مشاور کسب و کار به شما در زمینه دریافت نمایندگی نیز کمک می رساند. معمولا دریافت مجوز نمایندگی با مسئولیت زیادی همراه است و باید خودتان را به شرکت دهنده فرانچایز ثابت کنید. برای آن که به صورت دقیق از شرایط و قوانین دریافت فرانچایز اطلاع حاصل کنید به یکی از مراکز مشاوره فرانچایز مراجعه کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

شرح انواع مدل های فرانچایز در مشاوره فرانچایز: فرانچایز انواع مختلفی دارد که هر دو طرف باید از آن ها آگاه باشند. فرقی نمی کند شما از کمپانی های اخذ کننده فرانچایز باشید یا از کمپانی های اعطا کننده فرانچایز، در هر دو صورت نیاز به یک مشاور فرانچایز را در کنار خود حس خواهید کرد.

چرا باید از مشاور طراحی سایت استفاده کنیم؟

مشاوره طراحی سایت شرکتی

مشاوره طراحی سایت نیز مانند بسیاری از مشاغل حرفه ای دیگر، متخصصان خود را دارد که برای داشتن یک سایت خوب و کاربر پسند باید از آن ها کمک گرفت. برخی از مدیران بر این باورند که چون در فضای واقعی کسب و کار موفق هستند، دیگر نیازی به فعالیت در فضای مجازی و دنیای نت ندارند یا اگر هم نیازی در این خصوص احساس کنند، تصور می کنند خودشان می توانند آن را مدیریت کرده و موفق شوند در حالی که یک مشاور طراحی سایت به علت تجربه و مهارتی که در این حوزه دارد حتما باید در کنار مدیر و آن کسب و کار حضور داشته باشد.


دلیل دیگری که لزوم جلسات مشاوره طراحی سایت را توجیه می کند، به هدر نرفتن سرمایه مالی شرکت است؛ اگر یک مدیر بخواهد برای طراحی سایت، به صورت آزمون و خطا عمل کند، قطعا هزینه های اضافه زیادی را متحمل می شود، بنابراین برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه، حضور یک مشاور طراحی سایت ضروری است.

بهترین مشاور مدیریتی چه کسی است؟

بهترین مشاور مدیریت در اصفهان

اگر تا به اینجا توجیه شده‌اید که خدمات مشاوره مدیریت در اصفهان تا چه اندازه در رشد و توسعه کسب و کار شما مفید است و می خواهید علاوه بر استخدام یک مشاور مدیریت، در دوره های مشاوره مدیریت هم شرکت کنید، برای شما خبرهای خوبی داریم!

مجموعه تخصصی دیجیتال مارکتینگ به مدیریت جناب آقای محمدرضا شیخ بهایی، با بهترین سرفصل ها و خدمات در حوزه مشاوره مدیریت در اصفهان، بهترین فرصت را برای دستیابی به اهداف شغلی فراهم کرده است.

مدیریت این مجموعه، جناب آقای شیخ بهایی، افتخار همکاری با مجموعه های کسب و کار صنعتی و خدماتی بزرگ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را داشته است. همچنین تدریس برای بزرگترین شرکت‌ های تولیدی در اصفهان و خدمات مشاور مدیریت در اصفهان برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ و برخی از استارتاپ ها در کارنامه این مدیر ارشد دیده می شود.

برای هرگونه مشاوره، دریافت قیمت یا اطلاع از خدمات می توانید با ایشان تماس حاصل کنید.

منتور دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها به چه معنا و برای چه هدفی است؟

منتور دیجیتال مارکتینگ


راهنمایی به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه بازاریابی موثر برای تبادل دانش و تجربه بین کارکنان شناخته می شود و در نهایت به پیشرفت مجموعه ختم خواهد شد. بهبود انگیزه کارکنان در طولانی مدت و کاهش نقاط ضعف از دیگر موضوعاتی است که در این رابطه می توان به آن اشاره کرد.

منتور دیجیتال مارکتینگ، مبنای مربیگری و آموزش را بر اساس اعتماد، احترام و درک متقابل بنا می سازد. یک مربی چندین نقش و وظیفه را بر عهده می گیرد. او یک الگو، مشاور، مربی، منتقد و حامی است. وظیفه او همراهی، حمایت و ارتقا ذهنی کارمندان مجموعه به روشی آینده نگرانه و تاثیرگذار است. وی به عنوان یک استعداد از استراتژی های موفق رونمایی می کند.

مثالی از مشاور سرمایه گذاری در جهان

خدمات مشاوره سرمایه گذاری

فرض کنید شما یک بازنشسته ۶۵ ساله هستید که به تازگی یک مشاور سرمایه گذاری برای مدیریت وجوه بازنشستگی خود استخدام کرده اید. مشاوری که شما انتخاب کردید برای پایبندی نزدیک وی به بهترین روش های صنعت مدیریت سرمایه گذاری پیشنهاد شد.

شما اخیراً خانه خود را کوچک کرده و یک میلیون دلار پس انداز بازنشستگی در اختیار دارید. شما تجربه سرمایه گذاری دارید و از خرید سهام های ریسک زا راحت هستید. با این حال، با توجه به سن و تحمل ریسک، شما بیشتر علاقه مند به حفظ اصل و اطمینان از داشتن پول کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود برای ۲۰ سال یا بیشتر هستید.

در اولین جلسه، مشاور سرمایه گذاری با پرسیدن یک سری سوالات از شما شروع به درک برای کامل برنامه های بازنشستگی، شرایط مالی، تحمل ریسک، اهداف سرمایه گذاری و سایر عوامل مرتبط با ارزیابی نیازهای شما کرده است.

وی ساختار جبران خسارت خود (مخلوطی از هزینه های مسطح و هزینه های عملکرد) را با دقت توضیح داد و به اقدامات انجام شده برای به حداقل رساندن تعارض منافع واقعی یا قابل درک پرداخت. وی توضیح داد که به عنوان بخشی از روند پردازش، اختیار حساب های سرمایه گذاری شما را بدست خواهد آورد و مسئولیت امانت داری در قبال شما به عنوان مشتری خود خواهد داشت. سرانجام، او شما را به سمت منابعی هدایت کرد که می توانید وضعیت ثبت نام وی را تأیید و کنترل کنید.

پس از پاسخ کامل به سوالات شما، مشاور شما استراتژی های مختلف بالقوه سرمایه گذاری را پیشنهاد داده است که با توجه به بودجه و انتظارات شما، به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند. پس از بحث دقیق، شما در مورد یک روش عملی توافق کردید و روند در حال انجام را تکمیل کردید.

در ماه ها و سال های پیش رو، شما همچنان می توانید با مشاور خود در ارتباط باشید تا وی شما را در مورد وضعیت سرمایه گذاری های شما به روز کند و نگرانی های شما را برطرف کند.

برای رقابت در بازار معاملاتی با استراتژی های سرمایه گذاری، باید روی آنچه می دانید سرمایه گذاری کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای انجام یک اشتباه غیر قابل اجتناب، درگیر شدن در سرمایه گذاری های بیش از حد پیچیده است. بسیاری از افراد تنها عمر حرفه ای و کاری خود را صرف یادگیری یک صنعت محدود کرده اند.

ما احتمالاً درک خوبی در مورد نحوه کار بازارهای خاص و اینکه چه کسی بهترین شرکت ها در این فضا هستند، نداریم.