مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

چرخش فروش به چه معناست؟

بهترین هکر فروش


نیل راکام مفهوم فروش اسپین را در کتابی به همین نام در سال ۱۹۸۸ معرفی کرد. این کتاب بینش بیش از ۳۵۰۰۰ تماس فروش در طول ۱۲ سال را پوشش می دهد. SPIN مخفف Situation، Problem، Implication و Need-Payoff است و بر هدایت مکالمه با سوالات مناسب در هر یک از این مراحل تمرکز دارد.

در مرحله وضعیت، کارشناسان فروش (هکر فروش) از نزدیک در حال بررسی روند و شرایط فعلی خریداران هستند. پرسیدن “آیا من این را به درستی می فهمم؟” یا “در حال حاضر چگونه X را مدیریت می کنید؟” بهتر می تواند شما را برای رفتن به مرحله مشکل تر آماده کند.

در طول مرحله Problem هدف شما این است که مشتری خود را به سمت مشکلات هدایت کنید. آنها مالکیت این مسائل را به دست می گیرند و شروع به فکر کردن می کنند که این مسائل چقدر دردسر ایجاد می کنند.

همه ما دارای نقاط حساسی از درد هستیم که ناخودآگاه ما را آزار می دهد و همین امر باعث تاثیرگذار بودن اجرای مرحله Problem در مراحل هک فروش توسط هکر فروش می شود.

در مرحله بعد پس از طرح مشکلات و به فکر فرو بردن مشتریان، نوبت به ارائه راهکارهایی منطقی و دقیق خواهد رسید. اگر مسئله حل نشود، چه اتفاقی می افتد؟ سوالات شما به عنوان هکر فروش در این مرحله نباید جنبه شخصی و کورکورانه داشته باشد، بلکه باید تمایل واقعی به کمک و درک مشتری در رفتار شما به عنوان متخصص هک فروش به سادگی برای مشتریان نمایان گردد.

در صورتی که متخصص هک فروش در این مرحله، با پیاده سازی صحیح داده ها و اطلاعات و بروز رفتاری حرفه ای، کار خود را به خوبی انجام داده باشد، بدون بیان هیچ نکته اضافی، مخاطبین درکی عمیق از مزایا و امتیازات محصولات یا خدمات را تجربه خواهند کرد.

حتی اگر این روش بیش از ۳ دهه قدمت داشته باشد، اما همچنان کارآمد است زیرا سوالات قابل تأمل و غیر فشار آور را می پرسد که دقیقاً به “تکرار فروش” همان چیزی را که مورد نیاز کارشناسان فروش (متخصص هک فروش) است، منتهی می شود.

جستجوی ارگانیک اصلی ترین منبع جذب ترافیک وب سایت!

خدمات تحلیلگر سئو


جستجوی ارگانیک بخش بزرگی از عملکرد وب سایت مشاغل و کسب و کارها را تشکیل می دهد. بررسی این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین مولفه های سئو توسط تحلیلگر سئو انجام می گیرد.

همانطور که تمامی کارشناسان بازاریابی می دانند، گوگل دارای بخش قابل توجهی از بازارهای جستجو در مقایسه با رقبایی مانند یاهو، بینگ، بایدو، یاندکس و بسیاری دیگر است. این بدان معنا نیست که همه موتورهای جستجو بی اهمیت هستند، بلکه توجه به این نکته که بخش قابل توجهی از تمرکز کاربران (حدودا ۷۵٪) به موتورهای جستجو Google خلاصه می شود، حائز اهمیت است.

گوگل پربازدیدترین وب سایت در جهان، همچنین محبوب ترین سرویس ارسال ایمیل (با بیش از ۱ میلیارد کاربر) در جهان است. ما می دانیم که اکثر مردم جهان که به اینترنت دسترسی دارند حداقل یک بار در روز برای کسب اطلاعات از Google بازدید می کنند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو به عنوان یک منبع قابل اعتماد همیشه به نفع یک برند یا نام تجاری خاص فعالیت داشته اند. اما باید گفت که سئو خوب یا عالی و محتوایی حرفه ای باعث جذب کاربران به سمت گوگل می گردد. تحلیلگر سئو با آنالیز موقعیت سایت، دستیابی به فرصت هایی طلایی را برای یک مجموعه ساده تر از حد تصور خواهد کرد.

اهمیت حضور مشاور برندینگ برای شرکت ها چیست؟

آموزش برندسازی

  • مشاوره برندینگ باعث شناسایی برند به مخاطبان هدف می شود.
  • مشاوره برند سازی صحیح و حرفه ای باعث برجسته شدن برند شما به نسبت رقبا خواهد شد.
  • در صورتی که از خدمات مشاوره برندینگ حرفه ای بهره ببرید، برند شما می تواند حتی سطح انتظاراتی که باید از برندتان داشته باشند را برای مخاطب هدف و مشتری مشخص کند.
  • یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که خدمات مشاوره برندینگ را الزامی می سازد، افتخار به برند است؛ زمانی که برند شما پر طرفدار و با اهمیت باشد، نه تنها کارکنان به آن افتخار کرده و بخشی از هویت خود را با معرفی به عنوان کارمند برند تعریف می کنند بلکه مشتریان نیز از این که مشتری برند شما هستند احساس افتخار خواهند کرد.
  • کسب سود آوری هر چه بیشتر برای سازمان و کسب و کار شما یکی دیگر از موارد اهمیت حضور مشاور برندینگ است. وقتی شما به عنوان یک کسب و کار موفق و در زیر پرچم برند خودتان به مشتری شناخته و ثابت شوید، این امر می تواند سود آوری شما در بلند مدت را تضمین نماید.

نمونه واقعی از مشاور سرمایه گذاری در جهان

خدمات مشاوره سرمایه گذاری

فرض کنید شما یک بازنشسته ۶۵ ساله هستید که به تازگی یک مشاور سرمایه گذاری برای مدیریت وجوه بازنشستگی خود استخدام کرده اید. مشاوری که شما انتخاب کردید برای پایبندی نزدیک وی به بهترین روش های صنعت مدیریت سرمایه گذاری پیشنهاد شد.

شما اخیراً خانه خود را کوچک کرده و یک میلیون دلار پس انداز بازنشستگی در اختیار دارید. شما تجربه سرمایه گذاری دارید و از خرید سهام های ریسک زا راحت هستید. با این حال، با توجه به سن و تحمل ریسک، شما بیشتر علاقه مند به حفظ اصل و اطمینان از داشتن پول کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود برای ۲۰ سال یا بیشتر هستید.

در اولین جلسه، مشاور سرمایه گذاری با پرسیدن یک سری سوالات از شما شروع به درک برای کامل برنامه های بازنشستگی، شرایط مالی، تحمل ریسک، اهداف سرمایه گذاری و سایر عوامل مرتبط با ارزیابی نیازهای شما کرده است.

وی ساختار جبران خسارت خود (مخلوطی از هزینه های مسطح و هزینه های عملکرد) را با دقت توضیح داد و به اقدامات انجام شده برای به حداقل رساندن تعارض منافع واقعی یا قابل درک پرداخت. وی توضیح داد که به عنوان بخشی از روند پردازش، اختیار حساب های سرمایه گذاری شما را بدست خواهد آورد و مسئولیت امانت داری در قبال شما به عنوان مشتری خود خواهد داشت. سرانجام، او شما را به سمت منابعی هدایت کرد که می توانید وضعیت ثبت نام وی را تأیید و کنترل کنید.

پس از پاسخ کامل به سوالات شما، مشاور شما استراتژی های مختلف بالقوه سرمایه گذاری را پیشنهاد داده است که با توجه به بودجه و انتظارات شما، به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند. پس از بحث دقیق، شما در مورد یک روش عملی توافق کردید و روند در حال انجام را تکمیل کردید.

در ماه ها و سال های پیش رو، شما همچنان می توانید با مشاور خود در ارتباط باشید تا وی شما را در مورد وضعیت سرمایه گذاری های شما به روز کند و نگرانی های شما را برطرف کند.

برای رقابت در بازار معاملاتی با استراتژی های سرمایه گذاری، باید روی آنچه می دانید سرمایه گذاری کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای انجام یک اشتباه غیر قابل اجتناب، درگیر شدن در سرمایه گذاری های بیش از حد پیچیده است. بسیاری از افراد تنها عمر حرفه ای و کاری خود را صرف یادگیری یک صنعت محدود کرده اند.

ما احتمالاً درک خوبی در مورد نحوه کار بازارهای خاص و اینکه چه کسی بهترین شرکت ها در این فضا هستند، نداریم.

مهم ترین ویژگی های منتور صادرات حرفه ای برای موفقیت در بازارهای جهانی

بهترین منتور صادرات


کسانی که به عنوان منتور صادرات نقشی ویژه را در کنترل و مدیریت چگونگی صادرات و تجارت ایفا می کنند، دارای مشخصاتی مشترک هستند. وجود این مشخصات در منتورینگ ها، باعث تحول کسب و کار و قدم برداشتن در مسیری متفاوت می گردد.


  • تطبیق پذیری

صادرکنندگان موفق می توانند در جهان سرمایه گذاری کنند و به سرعت با تغییر محیط خود سازگار شوند. این ویژگی است که پس از بهره مندی از مشاوره های حرفه ای توسط منتور صادرات به آن دست می یابند. با مطالعه فرهنگ، نگرش و چشم انداز تجاری در بازارهای بین المللی به سادگی امکانپذیر می گردد.


  • کنجکاوی

کنجکاوی یکی دیگر از اصلی ترین و در عین حال مهم ترین ویژگی هایی است که منتور صادرات با استفاده از آن، فرصت هایی کاملا ملموس را در اختیار صادرکنندگان قرار می دهد. شناسایی نقاط ضعف و قدرت در بازارهای جهانی با استفاده از حس کنجکاوی امکانپذیر است. این امر در نهایت باعث موفقیت کسب و کار می گردد.


  • انعطاف پذیری

صادرکنندگان موفق می توانند تمرکز خود را برای تقویت روابط تجاری موثر در مقابله با موانع پیش بینی نشده و دستیابی به فرصت های جدید افزایش دهند. چرا که دریافت استراتژی های مقابله با شکست ها یا حتی موانع، از جمله موضوعاتی است که منتور صادرات به اشتراک گذاری مداوم آن با صادرکنندگان می پردازد.


  • اعتماد به نفس

برخوداری از اعتماد به نفس بالا و یا اعتماد به نفس قابل قبول، از دیگر موضوعاتی است که در عین سادگی، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. صادرکنندگان در مواجهه با دیگر شرکا تجاری خود، باید از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشند. این اصل، سند موفقیت آن ها در تجارت به شمار می رود.


  • ساده سازی

ساده سازی مسائل و مشکلات پیچیده قطعا به عنوان یک ویژگی های ضروری در منتور صادرات به شمار می رود. این مهارت بسیار ارزشمند بوده و نتایجی متفاوت را به همراه خواهد داشت.


  • هوش اجتماعی و عاطفی

برخورداری از هوش اجتماعی و عاطفی برای موفقیت در بازار های جهانی امروز بسیار مهم است. آشنایی با هنجارها و ناهنجاری های ملموس فرهنگی، اقتصادی و تجاری در کشور های هدف، از جمله نکاتی است که باعث حذف یا کاهش چالش ها و موانع می گردد.


  • استقامت

پشتکار و پافشاری بر چالش های مکرر در گسترش تجارت ضروری است. همانند سایر فعالیتهای تجاری، صادرات نیز مستلزم عزم راسخ، استقامت و پایداری است، به ویژه هنگام مواجهه با عوارض یا چالشهای خاص صادرات جهانی که می تواند در نوع خود بسیار حساس باشد. منتور صادرات در صورت برخورداری از این ویژگی، شرایط انتقال آن را به بهترین شکل ممکن به صادرکنندگان و تیم صادرات فراهم می کند.


  • رهبری

صادرکنندگان موفق، صرف نظر از موقعیت، پیشینه خود در پرورش بهترین افراد مهارت دارند. اگر مطمئن نیستید که مهارت رهبری شما چقدر قوی است، از همکاران سابق خود که احتمال صداقت آنها بیشتر از کسانی است که در حال حاضر با آنها کار می کنید، در این باره سوالاتی را بپرسید.