مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

ویژگی های بهترین باشگاه مشتریان

آفرها در باشگاه مشتریان

بهترین باشگاه مشتریان باید اتوماتیک باشد و به صورت خودکار فعالیت های مربوط به وفاداری مشتریان را طبق برنامه از پیش مشخص شده انجام دهد. سرعت انجام کار در هنگام عضویت و ثبت اطلاعات باید بالا باشد. همچنین فرآیندها باید در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد. 

بهترین آن باید هوشمند عمل کند. بدین معنا که با استفاده از هوش مصنوعی رفتار مشتریان را تحلیل و در زمان مورد نظر تخفیف یا اعتبار را با آنها اختصاص دهد. 

همچنین لازم است انطاف پذیر و قابل توسعه طراحی شده باشد. یک باشگاه حرفه ای باید بر اساس نیازهای مخاطب و کسب و کار طراحی و پیاده سازی شده باشد. با توجه به اینکه نیاز سازمان ها به مرور زمان تغییر می یابد سیستم باید به گونه ای باشد که امکان تغییر و توسعه امکانات و بخش های مختلف در آن برای کارفرما مهیا باشد. 

بهترین سامانه می تواند گزارشات کامل و تحلیلی ارائه نماید. گزارشات علاوه بر آمار فروش و تعداد مشتریان باید بتواند رفتارهای آنها را تحلیل نماید. 

برنامه ها و آفرهای ارائه شده باید هدفمند و طبق اصول درست انجام گیرد. بهترین سیستم می تواند به شما پیشنهاد دهد چه تخفیفی را برای چه گروهی از مشتریان فعال نمایید. تحلیل گسترده رفتارهای انسانی در سامانه امری است که از عهده نیروی انسانی خارج است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد