فعالیت های بازاریابی که هزاران دلار هزینه از طریق کانال های دیگر دارند می توانند با کسری از هزینه در فیس بوک استفاده شوند. این امر فعالیت برای مشاغل کوچک و متوسط با بودجه محدود بازاریابی ایده آل می کند. مشاغل بزرگتر همچنین می توانند مفاهیم و مضامین بازاریابی را از طریق فیس بوک قبل از اقدام به فعالیت های بزرگتر آزمایش کنند.
آموزش های هدفمند به ویژه در رابطه با استفاه از شبکه های اجتماعی تاثیرگذاری مانند فیس بوک می تواند مسیر موفقیت مجموعه های بزرگ یا کوچک را هموار نماید. یک صفحه فیس بوک مزایای بالقوه زیادی برای تجارت شما دارد. در حالی که برخی از این مزایا مشابه داشتن وب سایت است، اما تعدادی از آنها منحصر به فیس بوک است.
فرض کنید این اتفاق نا خوشایند افتاد و شما رمز اینستاگرام خود را فراموش کردید. گام های زیر را در صورت فراموشی رمز اینستا دنبال کنید تا صفحه خود را بازیابید.
گام اول:
برای بازیابی اکانت خود باید در مرحله اول برنامه اینستاگرام را باز کرده و در قسمت پائینی (آیا اکانت اینستاگرام دارید؟) گزینه log in را انتخاب کنید. این گزینه به این معنا است که شما می خواهید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید اما با مشکل فراموشی رمز اینستا مواجه هستید.
گام دوم:
بعد از آن که گزینه log in را انتخاب کردید، صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که اطلاعاتی برای ورود به صفحه اینستاگرام از شما می خواهد اما از آن جا که برای ورود نیاز به رمز است باید در این مرحله گزینه (forget password) فراموشی رمز اینستا را بزنید.
گام سوم:
در این گام کافی است شماره تلفن یا ایمیل ثبت شده (زمان ثبت نام) را وارد کرده تا ایمیل یا پیامک حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شود. در این مرحله پیامی در روی صفحه نمایش داده می شود که از شما می خواهد ثابت کنید ربات نیستید. از آنجا که با فراموشی رمز اینستا ممکن است بخشی از امنیت صفحه شما با مشکل مواجه شود اینستاگرام این روند را کمی پیچیده کرده است. هر چند این مرحله کار چندان دشواری نیست با زدن یک تیک می توانید ربات نبودن خود را به اثبات برسانید. در پایان این مرحله reset password را انتخاب کنید و منتظر پیام تایید باشید. حتما باید در این مرحله پیامک یا ایمیل (بسته به اطلاعاتی که با آن ثبت نام کرده اید) خود را چک کنید و به محض دریافت پیام آن را تایید کنید. نکته مهم در این مرحله بررسی آدرس ایمیلی است که از طرف اینستاگرام برای شما آمده است زیرا امکان هک شدن شما وجود دارد.
گام چهارم:
در آخرین مرحله و گام چهارم باید رمز مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهتر است برای انتخاب رمز، اعداد و حروفی را انتخاب کنید که قابل حدس نباشند تا امنیت پیج شما بالا برود. رمز را باید در همین مرحله دوباره وارد کرده و تایید نمایید. برای پیشگیری از فراموشی رمز اینستا آن را در جایی یادداشت نمایید یا در نوت گوشی خود وارد کنید تا به آن دسترسی داشته باشید.
مدیرانی وجود دارند که با نا آگاهی از وجود فردی به نام منتور در مسیری قدم گذاشته و با زحمت کار خود را به جایی رسانده اند اما حال در نقطه مرزی قرار گرفته اند که یک اشتباه باعث حذف دائمی ایشان از محیط کسب و کار می شود؛ چنین مدیرانی نیز به شدت نیازمند حضور منتور کسب و کار هستند. علاوه بر چنین مدیرانی، برخی کسب و کار ها با مشکلات متعددی مواجه شده اند که حل آن ها از عهده مدیر خارج شده است؛ منتور کسب و کار به ایشان نیز کمک کرده تا با افزایش روند رشد، خود را در سرازیری موفقیت بیاندازند.
مرحله اول راه اندازی سایت انتخاب نام دامنه است. انتخاب نام دامنه نیازمند بررسی های دقیق در بازاریابی، معانی کلمه، آزاد بودن دامنه و … است که معمولا مشاور طراحی سایت با تجربه می تواند شما را تا رسیدن به مناسب ترین نام دامنه و برند همراهی کند. مرحله دوم طراحی سایت خرید هاست مناسب از میزبانی است که بتواند تمام نیازهای وب سایت شما را تامین کند.
مرحله سوم از فرآیند طراحی سایت انتخاب قالب وب سایت و یا سفارش طراحی و اجرای وب سایت اختصاصی برای کسب و کار شماست. قالب های اماده عموما برای شروع فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب برای افراد و سازمان هایی است که نمی خواهند برای طراحی سایت هزینه زیادی صرف کنند. اما کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها بهتر است از همان ابتدا با برنامه ریزی دقیق و جامع سیستم اختصاصی وب سایت خود را مطابق با پلن های سئو و بهینه سازی همراستا سازد.
قطع به یقین برنامه های اختصاصی و طراحی های ویژه برای هر کسب و کار می تواند نظر مخاطبان را دو چندان جلب کند و برنامه نویسی های اصولی و مناسب روند سئو را کوتاه تر خواهند کرد. در این هنگام مشاور طراحی سایت می تواند مناسب ترین و کاربردی ترین سایت را با توجه به شرایط سازمانی و کسب و کار شما پیشنهاد دهد.
مرحله چهارم از راه اندازی سایت سئو و بهینه سازی موتور جستجو و در نهایت افزایش فروش از طریق سایت است. بعد از خرید هاست و دامنه و طراحی سایت زمان آن است که مطالب و محصولات خود را در وب سایت بچینید و سایت را به زیباترین و کاربردی ترین نحو برای مخاطب برسانید. سئو وب سایت بر اساس کلمات کلیدی پر رقابت می تواند شما را در میان رقبا متمایز سازد. در این هنگام با کمک مشاور طراحی سایت و مشاور سئو می توانید در خصوص اجرای فرآیند سئو روی وب سایت تان تصمیم گیری نمایید. معمولا به واسطه تجربه و تخصصی بودن فعالیت سئو سازمان ها ترجیح می دهند صفر تا صد این فرآیند را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارند.