مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مهم ترین اهداف آموزش فیس بوک

آموزش فروش در فیس بوک

  • فیس بوک یک استراتژی بازاریابی کم هزینه است

فعالیت های بازاریابی که هزاران دلار هزینه از طریق کانال های دیگر دارند می توانند با کسری از هزینه در فیس بوک استفاده شوند. این امر فعالیت برای مشاغل کوچک و متوسط با بودجه محدود بازاریابی ایده آل می کند. مشاغل بزرگتر همچنین می توانند مفاهیم و مضامین بازاریابی را از طریق فیس بوک قبل از اقدام به فعالیت های بزرگتر آزمایش کنند.


  • آموزش فیس بوک راه موفقیت مجموعه های کوچک و بزرگ را نشان می دهد

آموزش های هدفمند به ویژه در رابطه با استفاه از شبکه های اجتماعی تاثیرگذاری مانند فیس بوک می تواند مسیر موفقیت مجموعه های بزرگ یا کوچک را هموار نماید. یک صفحه فیس بوک مزایای بالقوه زیادی برای تجارت شما دارد. در حالی که برخی از این مزایا مشابه داشتن وب سایت است، اما تعدادی از آنها منحصر به فیس بوک است.

چگونه رمز قدیمی اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟

فرض کنید این اتفاق نا خوشایند افتاد و شما رمز اینستاگرام خود را فراموش کردید. گام های زیر را در صورت فراموشی رمز اینستا دنبال کنید تا صفحه خود را بازیابید.


گام اول:

برای بازیابی اکانت خود باید در مرحله اول برنامه اینستاگرام را باز کرده و در قسمت پائینی (آیا اکانت اینستاگرام دارید؟) گزینه log in را انتخاب کنید. این گزینه به این معنا است که شما می خواهید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید اما با مشکل فراموشی رمز اینستا مواجه هستید.

گام دوم:

بعد از آن که گزینه log in را انتخاب کردید، صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که اطلاعاتی برای ورود به صفحه اینستاگرام از شما می خواهد اما از آن جا که برای ورود نیاز به رمز است باید در این مرحله گزینه (forget password) فراموشی رمز اینستا را بزنید.

گام سوم:

در این گام کافی است شماره تلفن یا ایمیل ثبت شده (زمان ثبت نام) را وارد کرده تا ایمیل یا پیامک حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شود. در این مرحله پیامی در روی صفحه نمایش داده می شود که از شما می خواهد ثابت کنید ربات نیستید. از آنجا که با فراموشی رمز اینستا ممکن است بخشی از امنیت صفحه شما با مشکل مواجه شود اینستاگرام این روند را کمی پیچیده کرده است. هر چند این مرحله کار چندان دشواری نیست با زدن یک تیک می توانید ربات نبودن خود را به اثبات برسانید. در پایان این مرحله reset password را انتخاب کنید و منتظر پیام تایید باشید. حتما باید در این مرحله پیامک یا ایمیل (بسته به اطلاعاتی که با آن ثبت نام کرده اید) خود را چک کنید و به محض دریافت پیام آن را تایید کنید. نکته مهم در این مرحله بررسی آدرس ایمیلی است که از طرف اینستاگرام برای شما آمده است زیرا امکان هک شدن شما وجود دارد.

گام چهارم:

در آخرین مرحله و گام چهارم باید رمز مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهتر است برای انتخاب رمز، اعداد و حروفی را انتخاب کنید که قابل حدس نباشند تا امنیت پیج شما بالا برود. رمز را باید در همین مرحله دوباره وارد کرده و تایید نمایید. برای پیشگیری از فراموشی رمز اینستا آن را در جایی یادداشت نمایید یا در نوت گوشی خود وارد کنید تا به آن دسترسی داشته باشید.

آیا منتور کسب و کار، فقط مخصوص کسب و کار های نوپا است؟

منتور کسب و کار اینترنتی

مدیرانی وجود دارند که با نا آگاهی از وجود فردی به نام منتور در مسیری قدم گذاشته و با زحمت کار خود را به جایی رسانده اند اما حال در نقطه مرزی قرار گرفته اند که یک اشتباه باعث حذف دائمی ایشان از محیط کسب و کار می شود؛ چنین مدیرانی نیز به شدت نیازمند حضور منتور کسب و کار هستند. علاوه بر چنین مدیرانی، برخی کسب و کار ها با مشکلات متعددی مواجه شده اند که حل آن ها از عهده مدیر خارج شده است؛ منتور کسب و کار به ایشان نیز کمک کرده تا با افزایش روند رشد، خود را در سرازیری موفقیت بیاندازند.

مشاوره راه اندازی سایت، آموزش راه اندازی سایت

بهترین مشاور طراحی سایت اصفهان

مرحله اول راه اندازی سایت انتخاب نام دامنه است. انتخاب نام دامنه نیازمند بررسی های دقیق در بازاریابی، معانی کلمه، آزاد بودن دامنه و … است که معمولا مشاور طراحی سایت با تجربه می تواند شما را تا رسیدن به مناسب ترین نام دامنه و برند همراهی کند.  مرحله دوم طراحی سایت خرید هاست مناسب از میزبانی است که بتواند تمام نیازهای وب سایت شما را تامین کند.



مرحله سوم از فرآیند طراحی سایت انتخاب قالب وب سایت و یا سفارش طراحی و اجرای وب سایت اختصاصی برای کسب و کار شماست. قالب های اماده عموما برای شروع فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب برای افراد و سازمان هایی است که نمی خواهند برای طراحی سایت هزینه زیادی صرف کنند. اما کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها بهتر است از همان ابتدا با برنامه ریزی دقیق و جامع سیستم اختصاصی وب سایت خود را مطابق با پلن های سئو و بهینه سازی همراستا سازد.


قطع به یقین برنامه های اختصاصی و طراحی های ویژه برای هر کسب و کار می تواند نظر مخاطبان را دو چندان جلب کند و برنامه نویسی های اصولی و مناسب روند سئو را کوتاه تر خواهند کرد. در این هنگام مشاور طراحی سایت می تواند مناسب ترین و کاربردی ترین سایت را با توجه به شرایط سازمانی و کسب و کار شما پیشنهاد دهد.



مرحله چهارم از راه اندازی سایت سئو و بهینه سازی موتور جستجو و در نهایت افزایش فروش از طریق سایت است. بعد از خرید هاست و دامنه و طراحی سایت زمان آن است که مطالب و محصولات خود را در وب سایت بچینید و سایت را به زیباترین و کاربردی ترین نحو برای مخاطب برسانید. سئو وب سایت بر اساس کلمات کلیدی پر رقابت می تواند شما را در میان رقبا متمایز سازد. در این هنگام با کمک مشاور طراحی سایت و مشاور سئو می توانید در خصوص اجرای فرآیند سئو روی وب سایت تان تصمیم گیری نمایید. معمولا به واسطه تجربه و تخصصی بودن فعالیت سئو سازمان ها ترجیح می دهند صفر تا صد این فرآیند را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارند.

آموزش گام به گام اصول سئو

آموزش جامع سئو
  • پیدا کردن کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جست و جو: کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که باعث می شوند سایت شما در نتایج جست و جو مخاطبان هدفتان نمایش داده شود.
  • ترکیب سئو به صورت خلاقانه برای بازاریابی آنلاین و آفلاین
  • نوشتن مقاله برای موتورهای جست و جو: زمانی که کلمات کلیدی را یافتید باید آن ها را در مقالات خود به کار برده تا در نتایج جست و جو نمایش داده شوید.
  • استفاده از موثر ترین استراتژی های سئو: استفاده از استراتژی های مهم و موثر سئو چهارمین نکته ای است که باید در آموزش سئو است.
  • کلاه های سئو را بشناسید: سه نوع کلاه در سئو وجود دارد؛ کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری! اگر می خواهید سئو را کامل بیاموزید باید این سه نوع کلاه را شناخته و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید.
  • یادگیری سئو داخلی و خارجی: به طور کلی دو نوع سئو وجود دارد؛ سئو داخلی و سئو خارجی! هر فعالیتی که در خود سایت برای ارتقا رتبه آن انجام شود سئو داخلی نام دارد و سئو خارجی (همان گونه که از نام آن پیداست) به فعالیت هایی گفته می شود که در خارج از سایت خود (در سایت های دیگر) برای ارتقا رتبه سایت در گوگل انجام می شود.
  • انجام سئو محلی: یکی دیگر از مسائل مهمی که در سئو، حائز اهمیت است و در آموزش سئو باید آن را بیاموزید سئو محلی است. در سئو محلی شما می آموزید که چگونه محل کسب و کار شما برای افراد محلی در جست و جوهایشان نمایش داده شود.
  • چگونه از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید: گوگل آنالیتیکس در واقع سیستم گزارش گوگل است که اطلاعاتی در خصوص سایت هایی که مخاطبان از آن ها به سایت ما رسیده اند و … ارائه می دهد. در آموزش سئو، نحوه استفاده از گوگل آنالیتیکس نیز به شما یاد داده می شود.
  • چگونه بینگ با گوگل رقابت می کند؟: یکی از موتورهای جست و جو که در رقابت با گوگل به وجود آمده است، بینگ نام دارد. شما در آموزش سئو می آموزید که بینگ چگونه قصد رقابت با گوگل را دارد و چه اقداماتی برای آن انجام می دهد.
  • و