کانال کارآمد ارتباطات
اگر شرکت شما ریشه در این نوع تعاملات یک به یک با مشتری دارد، یک راه عالی برای فعال نگه داشتن پایگاه خود این است که پست ها را در بالای جدول زمانی خود قرار دهید. اغلب اوقات، مشتریان برای جستجوی اطلاعات، به منظور ارزیابی موضع شرکت شما در مورد یک موضوع خاص، یا به دلیل اینکه آنها علاقه دارند به طور کلی درباره شرکت شما بیشتر بدانند، به طور دسته جمعی به صفحه فیس بوک شما مراجعه می کنند.
یک پستِ “پین شده” می تواند نیازهای زیادی را فراهم کند، از سوالات متداول گرفته تا مسائل در زمان واقعی، اما شاید بیشترین کاربرد آن این باشد که به عنوان یک کانال متمرکز برای برقراری ارتباط مورد استفاده مخاطب قرار می گیرد.
تحقیقات آنی
فیس بوک صفحه ارزیابی قابلیت های تحلیلی قوی را برای هر دو پست های مختلف فراهم می کند. فیس بوک اطلاعات بازدیدکنندگان صفحه شما را جمع آوری می کند تا بتوانید درک بهتری از اطلاعات “دموگرافیکی” که مورد نیاز است را بدست آورید.
فیس بوک یک استراتژی بازاریابی کم هزینه است
فعالیت های بازاریابی که هزاران دلار هزینه از طریق کانال های دیگر دارند می توانند با کسری از هزینه در فیس بوک استفاده شوند. این امر فعالیت برای مشاغل کوچک و متوسط با بودجه محدود بازاریابی ایده آل می کند. مشاغل بزرگتر همچنین می توانند مفاهیم و مضامین بازاریابی را از طریق فیس بوک قبل از اقدام به فعالیت های بزرگتر آزمایش کنند.
آموزش فیس بوک راه موفقیت مجموعه های کوچک و بزرگ را نشان می دهد
آموزش های هدفمند به ویژه در رابطه با استفاه از شبکه های اجتماعی تاثیرگذاری مانند فیس بوک می تواند مسیر موفقیت مجموعه های بزرگ یا کوچک را هموار نماید. یک صفحه فیس بوک مزایای بالقوه زیادی برای تجارت شما دارد. در حالی که برخی از این مزایا مشابه داشتن وب سایت است، اما تعدادی از آنها منحصر به فیس بوک است.
زمانی که یک مدرس دیجیتال مارکتینگ دوره های آموزش بازاریابی آنلاین را برگزار می کند، قطعاً گروه های مختلفی به شرکت در این دوره گرایش پیدا میکنند. مدیران کسب و کارها و مدیران بخش بازاریابی شرکت ها نمونهای از این مشتریان هستند. به طور قطع پس از پایان دوره آموزشی، این افراد به برگزاری جلسات متعددی از مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهند داشت. دلیل آن هم کاملاً مشخص است. این افراد تمایل دارند با تکیه بر آموخته های جدید خود، راهکارها و فوت و فن هایی را بیاموزند که به فروش و محبوبیت بیشتر آنها کمک میکند. برای استفاده از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ ممکن است مشتریان یا متقاضیان شرکت در دوره های بازاریابی دیجیتالی برخی از سوالات مهم را از خود بپرسند. این سوالات را در قسمت زیر عنوان میکنیم تا اگر شما هم در ذهن دارید به راحتی به آنها مسلط باشید:
به عبارت کلی می خواهیم بگوییم که مدرس دیجیتال مارکتینگ می تواند دوره های بازاریابی دیجیتال را برای تمام گروه های کسب و کار ارائه دهد؛ تفاوتی نمی کند که شما در حال تحصیل در رشته خاص باشید یا کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید؛ آنچه اهمیت دارد این است که برای رشد و توسعه بیشتر نیاز به یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارید که تمام پیچ و خم های مسیر حضور در فضای اینترنت و شبکههای اجتماعی را به شما بیاموزد. شاید بهتر باشد در قسمت بعدی مشخص کنیم که دقیقاً کدام گروه از افراد در جامعه به طور جدی به خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؛ چیزی که مدرس دیجیتال مارکتینگ می تواند خدمات مرتبط با آن را در اختیارشان قرار دهد.