مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

صرفه جویی در زمان شما با سیستم باشگاه مشتریان

مزایای باشگاه مشتریان

این سامانه به علل مختلفی برای شما حائز اهمیت است که یکی از مهم ترین آن ها صرفه جویی در وقت شما است. تصور کنید خودتان بخواهید اسامی تمام مشتریان وفادار را ثبت کرده، به آن ها بابت هر فعالیتی بنا به ارزشی که برای شما دارد امتیاز دهید و سپس این امتیازها را در مجموع به عنوان پاداشی برای فرد در نظر بگیرید؛ چه هزینه ای را باید صرف کنید؟ حال تصور کنید سیستم این کار را برای شما به صورت خودکار انجام می دهد. نکته قابل توجه در طراحی باشگاه مشتریان این است که هر کسب و کار باشگاه مخصوص خود را طلب می کند بنابراین صرف تقلید نمی تواند شما را به جایی برساند اما می توانید برای شروع و پرورش ایده در مورد سامانه چند نمونه موفق را بگیرید و برای به نتیجه رساندن باشگاه خودتان ایده های نو بدهید.


 

انواع تبلیغات بر اساس عملکرد

مشاور تبلیغاتی
  • تبلیغات محصول : این نوع تبلیغ به منظور افزایش تمایل به خرید در مشتریان و مصرف کنندگان است به نحوی که مخاطب از محصول و فواید آن اطلاع یابد. تبلیغات محصول با هدف افزایش فروش صورت می گیرد. در شرکت های تولیدی انتخاب نوع تبلیغات و تحلیل نتایج حاصل از رفتار مشتریان بر عهده مشاور تبلیغاتی است. 
  • تبلیغات نهادی : تبلیغات نهادی با هدف نشان دادن کیفیت، تصویر و شهرت سازمان طراحی و اجرا شده است.
  • تبلیغات ملی : کمپین های تبلیغاتی ریاست جمهوری و شرکت های بزرگ برای ترغیب و تحریک مخاطب از این روش تبلیغات استفاده می کنند.
  • تبلیغات خرد : تبلیغات خرد توسط خرده فروشان انجام می شود و تنها بر افزایش مصرف تاکید دارد نه یک محصول خاص.
  • تبلیغات محلی : تبلیغاتی هکه به منظور جذب مخاطب محلی برای فروش محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد تبلیغات محلی نامیده می شود.
  • تبلیغات تجاری : تبلیغات شرکت های تولیدی و خدماتی برای معرفی محصول و برند و تشویق مخاطب به مصرف آن محصول تبلیغات تجاری است.

آیا آموزش دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها لازم است؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ در تهران

در پاسخ به این سوال که آیا ” آموزش دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها لازم است؟” باید گفت که قطعا همینطور است. دیجیتال مارکتینگ بدون توجه به نوع کسب و کارها و صنایع امروزه به یک اصل مهم و ضروری تبدیل شده است. آیا می توان اصول مهم تجاری مانند دیجیتال مارکتینگ را نادیده گرفت؟ این کار امکانپذیر نیست. چرا که حیات یک مجموعه یا یک برند هر چند نوپا یا حتی قدرتمند در گرو دیجیتال مارکتینگ حرفه ای و تاثیرگذار است.


هر یک از انواع کسب و کارهای کسب‌وکارهای B2C و کسب‌وکارهای B2B تنها در سایه دیجیتال مارکتینگ قادر به ادامه حیات خود خواهند بود. به همین واسطه هیچ تعریف محدود و مشخصی برای تاثیرگذاری بازاریابی دیجیتال در جهان کسب و کارهای امروزی وجود ندارد. اما باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که نحوه اجرا دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای مختلف با توجه به میزان تاثیرگذاری آن متفاوت است. چرا که مجموعه انتظارات و خواسته های مشتریان یا متقاضیان مشخص کننده عملکرد و نوع رفتار یک برند است.