مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

وظایف مشاور فرانچایز چیست؟

بهترین مشاور فرانچایز

مشاور فرانچایز دارای وظایفی است که در جلسات مشاوره فرانچایز تعیین شده و به شما در زمینه های خاصی کمک می رساند در ادامه هر کدام از وظایف مدیریت فرانچایز را برای شما عنوان کرده و در مورد هر کدام به تفصیل توضیح می دهیم.


  • مشاور فرانچایز به شما در زمینه مشخص کردن مدل توسعه کسب و کار فرانچایز کمک می کند. هر کسب و کاری باید دارای یک مدل باشد تا بتواند به راه خود ادامه دهد خواه این کسب و کار به صورت مستقل باشد و خواه از طریق اعطای نمایندگی! دیدگاه اشتباهی که در جلسات مشاوره فرانچایز اغلب از کسانی که تمایل به اخذ نمایندگی دارند مشاهده می کنیم این است که فرانچایز نیاز به تلاشی ندارد و همه تلاش ها را کسی که نمایندگی اعطا می کند، کرده است. با اطمینان خاطر می توانم به شما بگویم که صد در صد عکس این قضیه صادق است به این نحو که کسی که نمایندگی را می گیرد با کمک کمپانی فرانچایز دهنده باید در جهت توسعه، رشد و موفقیت کسب و کار تلاش کند بنابراین به زبان ساده فرانچایز یک سفره آماده نیست.
  • چه مقدماتی برای اعطا نمایندگی نیاز است؟ معمولا کسانی که می خواهند نمایندگی خود را به یک شرکت دیگر اعطا کنند به سراغ مشاور فرانچایز می آیند و در خصوص این که چه مقدماتی لازم است فراهم کنند تا بتوانند در زمینه فرانچایز فعالیت داشته باشند. معمولا این نگرانی در مشاور فرانچایز مطرح می شود که به علت آن که حرف از اعتبار برند در میان است. اعتبار برند یک شبه به وجود نمی آید که بتوان آن را به راحتی و بدون هیچ گونه دانشی از دست داد بنابراین مشاور فرانچایز شما را در این زمینه راهنمایی می کند.
  • پشتیبانی از کمپانی فرانچایز گیرنده: چگونه می توان از کمپانی که به آن ها فرانچایز شده پشتیبانی کرد؟ تا چه میزان به حمایت از کمپانی فرانچایز شده نیاز است؟ تمام این ها سوالاتی است که پاسخ آن ها در فرآیند مشاوره فرانچایز مهم و کاربردی تلقی می شود.
  • چگونگی دریافت نمایندگی: اگر قصد اخذ نمایندگی از یک کمپانی بزرگ را دارید یک مشاور کسب و کار به شما در زمینه دریافت نمایندگی نیز کمک می رساند. معمولا دریافت مجوز نمایندگی با مسئولیت زیادی همراه است و باید خودتان را به شرکت دهنده فرانچایز ثابت کنید. برای آن که به صورت دقیق از شرایط و قوانین دریافت فرانچایز اطلاع حاصل کنید به یکی از مراکز مشاوره فرانچایز مراجعه کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید.
  • شرح انواع مدل های فرانچایز در مشاوره فرانچایز: فرانچایز انواع مختلفی دارد که هر دو طرف باید از آن ها آگاه باشند. فرقی نمی کند شما از کمپانی های اخذ کننده فرانچایز باشید یا از کمپانی های اعطا کننده فرانچایز، در هر دو صورت نیاز به یک مشاور فرانچایز را در کنار خود حس خواهید کرد.

آموزش حرفه ای اصول برندینگ

آموزش برندینگ

آموزش برندینگ تنها در صورت تبعیت از قوانین و مقررات حرفه ای، کارآمد خواهد بود. آموزش حرفه ای اصول برندینگ از جمله موضوعاتی است که در صورت وجود تخصص و مهارت بالا می توان شاهد آن بود.

به طور مثال : در صورت ارائه کالا یا خدمات مصرفی توسط یک شرکت، میزان سازگاری محصولات با محیط زیست و تبلیغ در این حوزه به منظور آشنایی کاربران یا مخاطبین با سازگاری محصولات، این موضوع به طور حتم ترغیب و توجه مشتریان را به همراه خواهد داشت.

بنابراین برانگیخته شدن احساسات در مخاطب (عام یا خاص) مهم ترین تکنیک در برندسازی و معرفی برند به مشتریان است. تکنیکی که توجه به آن می تواند همواره نتایجی فوق العاده ایده آل را به همراه داشته باشد.

هدایت افکار عمومی یا افکار بخشی از جامعه به سمت هدفِ مورد نظر یک مجموعه یا تیم، از دیگر تعاریفی است که می توان برای برند و ساخت برند به آن اشاره کرد. همسویی افکار بخشی از افراد جامعه می تواند بهترین نتایج تجاری و اقتصادی را برای شرکت های مختلف به همراه داشته باشد.

تعابیر موجود برای تعریف برندینگ و برندسازی از نظر متخصصین و افراد زبده در جهان که در این حوزه مشغول ایده سازی و خلق فرصت های نوین هستند، متفاوت است. اما آموزش برندینگ بر اساس استراتژی های قدرتمند و خلق فضایی رقابتی برای پیشرفت، وجه اشتراک تمامی نظرات به شمار می رود.

طراحی یک برند، باید همگام با ماهیت گروه یا فرد باشد. این موضوع می تواند نقش مهمی در ساخت یک پیش فرض درست در ذهن مشتریان داشته باشد. به همین واسطه توجه به ماهیت ها در برندسازی، اصلی است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

در برندینگ و برندسازی پارامترهای متعددی ایفا نقش می کنند. حتی ساخت یک لوگو خوب و جذاب نیز می تواند در نوع خود اهمیت ویژه ای داشته باشد. اما این موضوع تنها تعبیر درست و منطقی از برندینگ نیست. بلکه برندینگ شامل حوزه ها و تعاریف متعددی می باشد.

چگونه منتور کسب و کار پیدا کنیم؟

منتور کسب و کار اینترنتی

بسیاری از مدیران در همین ابتدای کار وقتی نام منتور کسب و کار می آید، وحشت وجودشان را پر می کند که چگونه منتور کسب و کار خود را پیدا کنند و یا چگونه به ایشان اعتماد کنند؟ شبکه سازی پیش از ورود به حوزه کسب و کار، چندان آسان نیست اما غیر ممکن نیز نیست. برای آن که بتوانید با یک منتور با تجربه ارتباط برقرار کنید، کافی است در برنامه های منتورشیپ شرکت کرده و با افراد متخصص در حیطه فعالیت خود آشنا شوید.


راه دیگر برای آشنایی با منتور کسب و کار، شبکه های اجتماعی است. به یاد داشته باشید امروزه هر فردی برای معرفی خودش در محیط کلان یک اکانت در لینکدین و یا سایر شبکه های اجتماعی دارد که نادیده گرفتن آن ها، شما را از یک مزیت بزرگ محروم می سازد. معمولا در شبکه های اجتماعی رزومه کاملی از منتور وجود دارد که شما را در انتخاب یا رد این افراد راهنمایی می کند.


تخصص هایی که یک منتور کسب و کار باید داشته باشد

  • آشنایی کامل با مدل کسب و کار
  • تشخیص مزیت رقابتی و مزیت نسبی در حوزه کاری مورد نظر
  • تعیین ارزش کلیدی مطلق
  • آشنایی با امور مشتریان
  • آشنایی کامل به علم بازاریابی
  • توانایی تحلیل رقبا در صنعت
  • آشنایی به مدیریت مالی و امور اقتصادی کسب و کار
  • نگاهی به آینده صنعت مربوطه
  • پیش بینی رشد و شناخت فرصت

چگونه از دست الگوریتم جعبه شنی گوگل خلاص شویم؟

آموزش سئو در اصفهان

عجله نکنید! شما با آموزش سئو و اصول بهینه سازی می توانید قلق الگوریتم های گوگل را بدست بگیرید و موفقیت خود را تضمین کنید.شما در جعبه شنی فرصت رشد دارید! اما گام هایی وجود دارد که به تدریج می تواند شما را از این الگوریتم خلاص کند. حضور مشاور سئو در کنار کسب و کار شما سبب می شود با اطمینان بیشتری استراتژی های سئو را پیاده سازی نمایید. خدمات مشاوره سئو بهترین راه برای رقابت با حریفان شما در حوزه کسب و کارتان است. 


  • محتوا درجه یک تولید کنید
  • الگوریتم های دیگر گوگل را به خوبی رعایت کنید
  • از لانگ تیل ها استفاده کنید
  • سر گوگل را کلاه سیاه نگذارید

این الگوریتم گوگل نیز می تواند به رشد سایت های مفید و کاربر پسند کمک کند.

۸ نکته موثر در آموزش فروش برای هر تیم یا گروه

بهترین آموزش فروش


در این قسمت با بررسی ۸ نکته بسیار موثر در آموزش فروش می تواند شاهد تغییر مسیر کسب و کار و هدایت گروه به سمت پیشرفت هایی چشمگیر بود.

  • تعیین یک هدف مشخص به وضوح
  • برنامه ریزی موضوعات آموزشی بر اساس نیازها و اولویت ها
  • تعیین زمانی مشخص برای آموزش و پایبندی بر زمان تعیین شده
  • گسترده بودن دامنه آموزش و پوشش تمامی نیازها
  • انتخاب روش هایی موثر در آموزش
  • بهره مندی از تجربیات کارشناس یا مشاور فروش حرفه ای
  • مسئولیت پذیری
  • پیگیری میزان پیشرفت یا فعالیت رقبا


با بررسی مشکلات و شرایط موجود در محیط فروش قطعا برنامه ریزی های حرفه ای و مفید در راستا اهداف مجموعه به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. توجه به موضوعات و جزئیات ساده یکی از اصلی ترین نکاتی است که آموزش را به آموزشی موثر تبدیل می کند.

اصل تنوع یکی از اصول ضروری در آموزش فروش شناخته می شود. پیگیری آموزش های متنوع از جمله مواردی است که در سایه آن می توان شاهد پیشرفت هایی ایده آل منطبق با اهداف یک مجموعه بود.

دانش و و عملی که از آموزش به دست می آید هنگامی مفید است که فرد در موقعیت های واقعی قرار بگیرد. به کارشناسان فروش ممکن است فرصت کافی برای مشارکت در مشاغل فروش و سایر عملکردهای غیر فروش برای استفاده بهتر از دانش و مهارت آموخته شده از طریق آموزش داده شود.

آخرین نکته در رابطه با آموزش فروش، استفاده از تمامی ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن در کنار پیشرفت و حرکت به سوی اهدافی دراز مدت است.