مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مهم ترین تکنیک های فروش چیست؟

آموزش فروش حرفه ای


صنعت فروش بر پایه ایجاد و حفظ روابط مبتنی بر اعتماد بین فروشندگان و مشتریان آنها بنا شده است. این تعریف در نوع خود اصلی ترین ماهیت این صنعت به عنوان یک صنعت تاثیرگذار را معرفی می کند.


این در حالی است که بخش عمده ای تازه واردها یا گروه های نوپا در حوزه فروش، مهارت خوبی را در برقراری ارتباط با مشتریان حتی به صورت مقطعی ندارند. اما نکته مهم این است که آموزش فروش تنها به همین منظور و برای افزایش مهارت های فروشندگان توسط مشاورین فروش یا کارشناسان خبره ارائه می گردد.


از طریق آموزش مناسب فروش، یاد خواهید گرفت که چگونه چشم اندازها را طراحی کنید و چگونه روابط را برای ایجاد احترام و اعتماد متقابل پرورش دهید. هم چنین در این مسیر تمامی تکنیک ها به منظور ایجاد فرصت های مثبت در فروش آموزش داده خواهد شد.


اشراف بر ذهن و قلب مشتری مهم ترین نکته برای تعیین مسیر خرید آینده او است. این موضوع در آموزش حرفه ای فروش به دقت مورد بررسی قرار می گیرد. ایجاد یک چرخه فروش موثر و تغییر و اصلاح مداوم آن بر اساس نیازهای مشتریان از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد.


بر اساس آمارهای موجود فروشندگانی که متدهای و مهم ترین تکنیک های فروش را در حوزه شغلی خود به کار می گیرند در مقایسه با سایر فروشندگان همواره شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

مزایای استفاده از مشاوره برندینگ داخلی چیست؟

خدمات مشاوره برندینگ
  • کمک به توسعه تبلیغات Word of mouth : به این نوع از تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان هم می گویند. در واقع این عبارت به تبلیغاتی نسبت داده می شود که فرد بدون هیچ سود شخصی برای برند شما تبلیغ انجام دهد خواه کارمند شما باشد خواه یک مصرف کننده معمولی! البته این امر در صورتی است که کارمند در راستای تبلیغ هیچ مزد یا پورسانتی دریافت نکند. بنابراین می توان گفت نباید انتظار داشته باشید کارمندی که دلش از دست شما خون است، برندتان را به اطرافیانش معرفی کند. یادتان باشد این که فردی در استخدام سازمان شما باشد، لزوما به برند شما وفادار نخواهد بود. یک مشاور برندینگ داخلی می توان به شما کمک کند که کارمند را به صورت خودکار به یک تبلیغ کننده یا مبشر برند تبدیل کنید.
  • با هزینه اندک برای مشاوره برندینگ داخلی از هزینه گزاف تبلیغات رهایی پیدا کنید: این مورد را می توان مکمل مورد قبل بیان کرد؛ یکی از مزایایی که برندینگ داخلی برای شما به همراه دارد، افتخار و احساس ارزشمندی کارکنان در سازمان و در نتیجه تبلیغات رایگان است. آن قدر که افراد به اطرافیان خود می توانند اعتماد کنند، اعتماد به برندی ناشناخته برایشان سخت تر است.
  • برندینگ داخلی ریشه های شما را مستحکم می کند: حتما شما هم شنیده اید که برخی از شرکت ها بیشترین ضربه را از نیروهای داخلی سازمان خود خورده اند که یکی از دلایل آن عدم توجه به برند سازی داخلی است. اگر برند سازی داخلی به خوبی صورت بگیرد، احتما بقا سازمان بیشتر خواهد بود.

صادرات کالا از ایران به افغانستان

مشاوره صادرات به افغانستان


چالش های سیاسی و اقتصادی در افغانستان باعث ایجاد دریچه ای متفاوت برای واردات انواع محصولات به این کشور شده است. مشاوره صادرات به افغانستان حاوی اطلاعات و فرصت هایی طلایی برای تاجران و صادرکنندگان ماهر یا مبتدی است.

اطلاعاتی که قطعا بدون در اختیار داشتن آن ها، نمی توان شاهد هیچ نوع موفقیتی در حوزه صادرات هدفمند بود. گلیم، قالی و انواع میوه جات تازه و خشک به عنوان بخشی از مهم ترین محصولات صادراتی به افغانستان طی ۱۰ سال اخیر به شمار می آیند.

از مهم ترین مزایا مشاوره صادرات، در نظر گرفتن شرایط بازار های افغانستان با تحلیل ها و داده های آماری است. تفاوت محسوس در شرایط اجتماعی افغانستان، دریافت مشاوره صادرات را به یکی از ضروری ترین نیاز ها جهت آغاز معاملات تجاری تبدیل نموده است.

مشاور صادرات راهگشا مشکلات و محدودیت هایی است که با کنار زدن آن ها می توان بدون کوچک ترین مانع، مسیر صادرات را در پیش گرفت. اقتصاد افغانستان برخلاف تصور بسیاری از صادرکنندگان، فلج نیست و این موضوع نقطه عطفی برای شتاب هر چه بیشتر صادرات به این حوزه استراتژیک در آسیا محسوب می گردد.

مشاوره صادرات به افغانستان شامل بخش ها و متد های متعددی است که بررسی آمار ها و داده های موجود در این بین، یکی از مهم ترین بخش ها به شمار می آید. آمار های موجود نشان دهنده سودآوری بیش از ۲۵ میلیارد دلاری در صادرات محصولات به افغانستان هستند.

۷ ویژگی اصلی کارآفرین برتر چیست؟


تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق فقط یک شبه اتفاق نمی افتد. اما خواهید دید که ویژگی های زیر در اکثر تجار موفق یا کارآفرینان برتر که به سمت موفقیت حرکت کرده اند، وجود دارد.


آمادگی برای شنیدن جواب “نه”

مهم نیست که کارآفرینان موفق چه تعداد ناکامی و عقب نشینی را تجربه کنند. آنها همیشه آماده هستند تا گرد و غبار خود را از بین ببرند و راهی جایگزین برای رسیدن به قله پیدا کنند. این نوع سرسختی است که لازم است یک ایده کسب و کار را از قلمروهای ذهن بگیرید و آن را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید.


ترس از عدم موفقیت یکی از دلایلی است که بسیاری از کارآفرینان را به کنار جاده هدایت می کند. کارآفرینان موفق شکست را یک تجربه مثبت می دانند. “چیزی برای یادگیری و غلبه بر آن در آینده” همه کارآفرینان در مسیر موفقیت به طور حتم اشتباه می کنند. اما آنچه بیشتر از همه مهم است این است که شما شکست های خود را در اختیار دارید و مسئولیت کامل ناکامی را به عهده می گیرید و به جلو حرکت می کنید.


الگو برداری از بهترین و موفق ترین ها

حتی بهترین کارآفرینان زمان ما قبل از اینکه به تنهایی کار کنند، با متخصصان دیگر صنعت خود همکاری می کردند. یافتن یک مربی مناسب راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش های پنهان کار و یادگیری جنبه های مختلف اداره مشاغل شخصی است. مربی شما حتی ممکن است در تجارت خود اشتباه کرده باشد، اما اشتباهات آن ها به همان اندازه نیز این افراد را به فردی مناسب برای یادگیری تبدیل می کنند. این موقعیت فرصت شناخت اشتباهات و مسیر های نادرست را به شما می دهد.


بلند پروازی اصلی ترین ویژگی کارآفرین برتر

اداره یک کسب و کار موفق یک سفر هیچ ارتباطی با خودخواهی و کوته نظری افراد نخواهد داشت. این تمایل آنها برای رشد و ارائه محصول یا خدمات بهتر برای مشتریانشان است که آن ها را گرسنه و بلند پرواز نگه می دارد. لحظه ای که یک کارآفرین دیگر از یادگیری چیزهای جدید دست می کشد، همان لحظه ای است که احساس راحتی می کند و به دیگران اجازه می دهد از او پیشی بگیرند.


کارآفرین برتر حرکت را به سکون ترجیح می دهد

هر کارآفرین برتر به مهارت ها، فرایندها یا فناوری هایی که باعث کارآمد شدن یا رشد تجارت می شود، نیاز دارد. نیازهای بازار همیشه پویا بوده است. دنیای تجارت و مشتری هر دو در حال تغییر هستند و آنچه سال ها یا حتی طی چند ماه اخیر به عنوان یک استراتژی موثر شناخته می شده است، ممکن است فردا به کار نیاید.


کارآفرینان موفق هرگز افتخار نمی کنند که وقتی فرصت های جدیدی برای افزایش پیشنهادات خود و تأمین بهتر نیازهای مشتریان و کل بازار وجود دارد، بپذیرند. محصولی که دقیقاً برای نیازهای شما تولید شده باشد بیشتر شبیه سرگرمی است. با این حال، محصولی که برای بازار تهیه شده باید برای تأمین نیازهای در حال تکامل بازار طراحی و تولید شود.


تجربه روابط تجاری طولانی مدت

روابط تجاری مهم است. تقریباً همیشه مشتریان کار با شرکت هایی را که دوست دارند و به آن ها اعتماد دارند ترجیح می دهند. توانایی شما در پرورش روابط کاری طولانی مدت با کارآفرینان همفکر در صنعت خود یکی از عوامل اصلی موفقیت بلند مدت تجارت خواهد بود. اکثر کارآفرینان موفق برای رسیدن به این نقطه از تجارت، هزینه می کنند.


روابط تجاری همچنین شامل دسترسی به امور مالی نیز می شود. این بدان معنی است که کارآفرینان باید بسیار سرمایه پذیر شوند. با پرورش روابط با سرمایه گذاران فرشته، سرمایه گذاران خطرپذیر، سرمایه گذاران خصوصی و حتی بانک ها، می توانید چرخ های امنیتی را برای تأمین بودجه مهم کارآفرینان به حرکت درآورید.


کارآفرین برتر از اطرافیان الهام می گیرد

حتی ثروتمندترین و باتجربه ترین کارآفرینان هم نمی توانند در همه کارها مهارت داشته باشند! همه کارآفرینان به تیمی از افراد اطراف خود نیاز دارند که مهارت های آنها را تکمیل کند. مهارت واقعی نه تنها استخدام بهترین تیم ممکن برای حمایت از شما، بلکه در مورد استخدام افرادی است که بینش و اشتیاق شما را دارند. با الهام گرفتن و سرمایه گذاری در تیم شما، نه تنها آن ها موفق می شوند بلکه شما می توانید شاهد موفقیت تجارت خود نیز باشید.


به غریزه خود اعتماد کنید

در دنیای واقعی تجارت هیچ چیز به طور مطلق سیاه و سفید نیست! در بعضی موارد، غریزه و قلب شما هنوز بهترین راهنمای تصمیم گیری شما هستند. در نهایت =، هیچ کس به اندازه شما از کسب و کار شما نمی داند!

چگونه به یک مشاور بازاریابی موفق تبدیل شویم؟

مشاور بازاریابی در تهران


اگر میخواهید مشاور بازاریابی شوید اخذ مدرک تحصیلی مرتبط ، تجربه کاری و شبکه مشتریان راضی را در اولویت های خود قرار دهید.


  • اخذ مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری مدیریت، بازاریابی، کسب و کار یا MBA
  • داشتن سوابق کاری موفق از پروژه های بازاریابی شرکت ها و سازمان های مختلف
  • سابقه حرفه ای به عنوان بازاریاب تمام وقت در سازمان ها
  • کسب مهارت های ارتباطی و نوشتاری
  • کسب تجربه حرفه ای در حوزه های مختلف بازاریابی، تولید محتوا، کنترل پروژه و ….
  • داشتن تسلط کافی با نرم افزارهای بازاریابی از جمله سیستم باشگاه مشتریان و سامانه ارتباط با مشتری
  • توانایی تدوین طرح جامع بازاریابی
  • توانایی رهبری و مدیریت و رفتارحرفه ای
  • توانایی طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی و تبلیغات
  • مهارت کار با نرم افزارهای عمومی از جمله آفیس
  • درک و تصور کافی از استراتژی ها و تاکتیک ها
  • توانایی همدلی و همکاری