مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

وظایف کارشناس آموزش ایمیل مارکتینگ چیست؟

آموزش ایمیل مارکتینگ

آموزش ایمیل مارکتینگ طیف گسترده ای از اطلاعات موثق و مهمی است که به کارگیری آن ها برای رشد و موفقیت در تجارت آنلاین ضروری است. در صورتی که بازاریابی از طریق ایمیل به درستی و بر اساس استراتژی های هدفمند انجام گیرد، می توان بازگشت سرمایه را یک امر حتمی تلقی کرد.

این در حالی است که در روش های بازاریابی دیگر، هرگز نمی توان با این اطمینان از بازگشت سرمایه سخن گفت. از جمله مهم ترین وظایف کارشناس آموزش ایمیل مارکتینگ، می توان به تعیین اهداف تبلیغاتی، ترسیم مسیری متفاوت برای دستیابی به این اهداف و ایجاد بستر آزمون و خطا اشاره کرد.

بازاریابی با استفاده از ایمیل می تواند در بهبود رتبه سایت و همینطور افزایش بازدیدکنندگان سایت منجر گردد. در نتیجه با آنالیز و بررسی تمامی موارد، می توان به یک جمع بندی کامل در خصوص مزایا و معایب این روش از روش های بازاریابی دیجیتال دست یافت.

بهترین کالا برای صادرات به افغانستان کدامند؟

صادرات فرش به افغانستان


بهترین کالا برای صادرات به بازار های افغانستان کدام است؟ آیا امکان پیش بینی سودآوری در صادرات به افغانستان وجود دارد؟ آیا تحریم های موجود می تواند مانع صادرات کالا به افغانستان شود؟ بهترین مسیر برای صادرات کالا به افغانستان کدام است؟ اهمیت مشاوره صادرات به افغانستان چیست؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، مشاوره صادرات به افغانستان می تواند تعیین کننده بهترین کالا و محصولات جهت تجارت و صادرات به افغانستان باشد. چرا که مشاوره علاوه بر نیاز موجود در بازار های کشور مقصد، به هدف و میزان سودآوری مورد نظر صادرکنندگان نیز وابسته است.

مشاور صادرات با در نظر داشتن هدف صادرکنندگان و هم چنین تایم کاری مدنظر جهت صادرات و تحویل بار به مقصد مورد نظر، استراتژی های لازم را تبیین می کند. این استراتژی براساس داده ها و تحلیل های موجود تعریف خواهد شد.

بنابراین می توان با اطمینان کامل، شرایطی متفاوت را برای صادراتی با حاشیه سود بسیار بالا تجربه نمود. امکان پیش بینی میزان سودآوری در صادرات، یکی از مهم ترین تکنیک هایی است که قطعا در صورت ارتباط با مشاور صادرات می توان شاهد آن بود.

چه مشاور مدیریتی برای کسب و کار شما مناسب است؟

هزینه مشاوره مدیریت

  • مشاور مدیریت باید هوشمند باشد

یک مشاور مدیریت در چه زمینه هایی باید بتواند کسب و کار را راهنمایی کند؟ یک مشاور مدیریت علاوه بر تحصیلات لازم در زمینه مدیریت باید فرد هوشمندی باشد تا در تلاطم بازار امروز، فرصت ها و تهدید ها را به خوبی شناسایی کرده و از آن ها در جهت تقویت نقاط قوت شرکت و کم کردن نقاط ضعف شرکت استفاده کند. حوزه های مشاوره مدیریت شامل موارد مختلفی مانند بخش بازرگانی، منابع انسانی، استراتژی های شرکت و … می شود اما شما می توانید برای جلوگیری از هزینه های ناشی از ضرر در آینده، از پکیج کامل این خدمات مشاوره مدیریت استفاده کنید.


  • باید بتواند مسائل را از یکدیگر تمیز دهد

در یک مرکز خدمات مشاوره مدیریت، افراد متخصصی هستند که با شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی سر و کار دارند بنابراین یکی از لازمه های مشاوره مدیریت، جدا سازی ذهنی مسائل و مشکلات شرکت های مختلف از یکدیگر است زیرا ممکن است به صورت نا خودآگاه مسائل شرکت ها در نظر مشاور مدیریت یکسان به نظر برسد در حالی که قطعا به علت شرایط خاص هر کسب و کاری راه حل های مختلفی را می طلبد.


  • دارای تفکر استراتژیک باشد

یکی از نکات مهمی که در انتخاب مشاور مدیریت برای شرکت لازم است به آن توجه داشته باشید، داشتن تفکر استراتژیک مشاور مدیریت است. تفکر استراتژیک در مشاور مدیریت این دید را ایجاد می کند که برای آن که به هدف های سازمانی برسیم، چه مواردی را باید مد نظر داشته باشیم.

نکات مهم در طراحی سایت های پزشکی

مشاور طراحی سایت پزشکی


سایت های پزشکی نیز مانند دیگر سایت ها نیازمند طراحی ویژه ای هستند. طبیعتا یک سایت پزشکی با سایت های فروشگاهی و شرکتی تفاوت دارند.


نکته اول: دارای سیستم نوبت دهی

می توان گفت مهم ترین نکته در طراحی سایت پزشکی که مشاور طراحی سایت باید آن را لحاظ کند، برقراری سیستم نوبت دهی است. سیستم نوبت دهی مهم ترین رسالت طراحی سایت پزشکی محسوب می شود. این سیستم علاوه بر آن که برای بیماران باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود برای پزشکان نیز دارای مزایایی از جمله شلوغ نشدن مطب و آرامش بیشتر داشتن محیط است.


نکته دوم: کاربر پسند بودن سایت پزشکی

معمولا در جلسات مشاوره طراحی سایت، شمای کلی از یک سایت پزشکی کاربر پسند ترسیم می شود. در این مرحله پزشک و مشاور طراحی سایت به هم فکری با یکدیگر نیاز دارند، زیرا پزشک طبق تخصص خود اطلاعاتی می تواند در اختیار مشاور قرار دهد که روند مشاوره طراحی سایت را به سمت و سوی موفقیت هدایت کند.


نکته سوم: پرداخت آنلاین در لحظه ثبت نوبت

مشاور طراحی سایت باید بر سر گزینه پرداخت آنلاین هزینه به صورت کامل یا بخشی از آن با پزشک مشورت کند. برخی از خدمات درمانی نیاز به گزینه رزرو نوبت دارد که شیوه پرداخت آن با اخذ نوبت تفاوت دارد. بنابراین بسته به این که نوبت اخذ می شود یا رزرو، کاربر کل یا بخشی از هزینه را پرداخت خواهد کرد.


نکته چهارم: قرار دادن مطالب علمی در حیطه بیماری

برای تمام بیماران دریافت اطلاعات در مورد بیماری شان ضروری است. به همین علت قرار دادن مقالات علمی در سایت می تواند برای بیماران مفید باشد. حتی در این خصوص مشاور طراحی سایت می تواند سیستم تست آنلاین برای برخی از بیماری ها را به پزشک پیشنهاد دهد. به عنوان مثال تعدادی سوال به صورت آنلاین از بیمار پرسیده شود تا در صورتی که مشکل به دست پزشک مربوطه، قابل حل است نوبت اخذ شود. این سیستم مانع شلوغ شدن محیط مطب شده و در وقت پزشک برای رسیدگی به بیماران اورژانسی بیشتر می شود.


نکته پنجم: طراحی سایت کنشگرا

کنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت مربوط به قابلیت نمایش سایت در دستگاه های مختلف است. یک مشاور طراحی سایت می داند که امروزه اخذ نوبت آنلاین حتی با تلفن های همراه هم باید امکان پذیر باشد. بنابراین سایت در تمام دستگاه ها از جمله تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت باید قابل نمایش باشد.


نکته ششم: تشکیل پرونده برای بیمار به صورت آنلاین

در گذشته و سیستم های سنتی نوبت دهی، افراد به پرونده های درمان خودشان نداشتند؛ اما در سایت های پزشکی، بیماران باید به پرونده های پزشکی خود دسترسی داشته و بتوانند آن را مشاهده کنند. در جلسه مشاوره طراحی سایت حتما در خصوص میزان دسترسی بیمار به اطلاعات درمان باید با پزشک مشورت شود.

آیا آموزش دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها لازم است؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ در تهران


باید گفت که قطعا همینطور است. دیجیتال مارکتینگ بدون توجه به نوع کسب و کارها و صنایع امروزه به یک اصل مهم و ضروری تبدیل شده است.

آیا می توان اصول مهم تجاری مانند دیجیتال مارکتینگ را نادیده گرفت؟ این کار امکانپذیر نیست. چرا که حیات یک مجموعه یا یک برند هر چند نوپا یا حتی قدرتمند در گرو دیجیتال مارکتینگ حرفه ای و تاثیرگذار است.

هر یک از انواع کسب و کارهای کسب‌وکارهای B2C و کسب‌وکارهای B2B تنها در سایه دیجیتال مارکتینگ قادر به ادامه حیات خود خواهند بود. به همین واسطه هیچ تعریف محدود و مشخصی برای تاثیرگذاری بازاریابی دیجیتال در جهان کسب و کارهای امروزی وجود ندارد.

اما باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که نحوه اجرا دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای مختلف با توجه به میزان تاثیرگذاری آن متفاوت است. چرا که مجموعه انتظارات و خواسته های مشتریان یا متقاضیان مشخص کننده عملکرد و نوع رفتار یک برند است.