مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

آزمایش هکر رشد؛ تست فرضیات هک رشد

بهترین هکر رشد

تست و آزمایش مهم ترین بخش از فرآیندهای هکر رشد به شمار می رود. آزمایش در واقع همان چیزی است که هک رشد را تعریف می کند. شما باید مصمم باشید که باید همه چیز را آزمایش کنید. دانستن اینکه آیا چیزی بدون آزمایش آن کار می کند، غیرممکن است. شما می توانید فرضیاتی را مطرح کنید اما در برخی موارد باید این فرضیات را آزمایش کنید.

بنابراین، شما باید چندین کانال را آزمایش می کنید. منظور این است که به طور مثال برای آزمایش رسانه های اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل، روابط عمومی و رویدادهای آنلاین به مجموعه ای از این کانال ها نیاز خواهد بود.

برای نشان دادن این مسئله با وضوح بیشتر، فرض کنید شما می خواهید از طریق رسانه های اجتماعی به مشتریان هدف خود برسید. می توانید از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت، LinkedIn ، Pinterest ، Tumblr ، Weibo یا هر کانال رسانه اجتماعی دیگری استفاده کنید.

فرض کنید شما از اینستاگرام استفاده می کنید. شما باید آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی بهترین نتیجه را دارد. ارسال انواع مختلف تصاویر، هشتگ های مختلف، ارسال در زمان های مختلف، افراد مختلف را دنبال کنید.

این فرایند باید برای کانال های دیگر یکسان باشد، یا می خواهید کمپین های بازاریابی ایمیل عالی ایجاد کنید، ارسال جذاب وبلاگ، کار بر روی برنامه تلفن همراه و غیره قطعا زمانبر خواهد بود.

هدف این است که به معنای واقعی کلمه هر جزئی را آزمایش کنید تا زمانی که بدانید چه چیزی مفید است. شامل آزمایش های بی وقفه در روند هک رشد بسیار مهم است.

خدمات ویژه مشاوره ویدئو مارکتینگ

آموزش وسدئو مارکتینگ در اصفهان

ارتباط موثر و موفق با مشاور ویدئو مارکتینگ می تواند مسیر پیشبرد اهداف یک مجموعه را به شکلی دقیق ترسیم نماید. نکات مهمی که مشاور ویدئو مارکتینگ با استفاده از ظرفیت ها و تجربه های موفق در اختیار صاحبان کسب و کار اینترنتی قرار می دهد، نکاتی برای درخشش طلایی در بین رقبا و بازار های اینترنتی است.

به جرأت می توان گفت با توجه به افزایش میزان مخاطبین و همینطور رقبا در بازار وب، تولید محتوایی جذاب و موثر به یک دغدغه جدی و کاملا دشوار تبدیل شده است. طراحی و تولید محتوایی جذاب امروزه کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد.

توجه به شاخص های مهم در تولید ویدئو مناسب جهت انتشار در فضای دیجیتال مارکتینگ از جمله اولویت های مهمی است که باید به آن پرداخت. اولویتی که موفقیت یا عدم موفقیت یک پروژه در گرو توجه به آن است.

شناخت شاخص های ویدئویی که واقعا اهمیت دارند و می توانند تاثیری فوق العاده در شناسایی پروژه های آنلاین در فضا وب داشته باشند، تنها در صورت دریافت مشاوره ویدئو مارکتینگ امکانپذیر است.

مشاوره ویدئو مارکتینگ به طور کلی کلید طلایی موفقیت در هر حوزه به شمار می رود. بررسی آمار و ارقام در شبکه های اجتماعی و هر یک از پیام رسان های داخلی یا خارجی پارامتر مهم دیگری است که موفقیت کسب و کار را تضمین می کند.

مشاوره ویدئو مارکتینگ با پرده برداشتن از اسرار موفقیت در حوزه دیجیتال و مارکتینگ، تبیین کننده مناسب ترین مسیر برای رسیدن به مقصد ایده آل است. با مشاهده موفق ترین و ضعیف ترین ترند های ویدئویی در طول ۱۰ سال گذشته می توان به یک جمع بندی جامع در حوزه تولید ویدئو برای مارکتینگ دست یافت.

چرا آموزش ایمیل مارکتینگ اهمیت دارد؟

آموزش ایمیل مارکتینگ در تهران


آشنایی با ایمیل مارکتینگ تنها موضوعی نیست که باید به آن توجه کرد. آموزش صحیح ایمیل مارکتینگ اصلی ترین پارامتری است که در نظر داشتن آن می تواند همواره نتایج مثبت و موثری را برای یک تیم تبلیغاتی به همراه داشته باشد.

استفاده بهینه از فضا تبلیغات به ویژه از ایمیل، موضوع مهمی است که به واسطه آن می توان کنترل بازارهای رقابتی را به شکل ویژه ای در دست گرفت. بر اساس آمارهای منتشر شده کاربران ایمیل بیش از ۳/۹ میلیارد نفر در جهان هستند.

این موضوع به تنهایی معرف اهمیت و جایگاه ایمیل در اطلاع رسانی های تجاری یا پیشرفت های هیجان انگیز در حوزه کسب و کارهای آنلاین است. برخلاف بسیاری از راه های ارتباطی مهم در بازاریابی که طی چندین سال اخیر مورد توجه قرار گرفته اند، ایمیل مارکتینگ روشی بسیار شناخته شده و قدیمی است.

در صورت آشنایی صحیح با اصول و قواعد مهم ایمیل مارکتینگ، پیاده سازی استراتژی های راهبردی به امری ساده و کاملا ممکن تبدیل می گردد. عضویت در هر یک از شبکه های اجتماعی و یا هر نوع فعالیت مرتبط با فضا جمعی، کاربران را ملزم به ساخت یک آدرس ایمیل شخصی می کند.

همین امر آغاز یک اتفاق تازه برای فعالان در حوزه ایمیل مارکتینگ است.

کدام کسب و کارها از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند؟

مشاور بازاریابی شبکه اجتماعی

  • فروشگاه های اینترنتی: همه کسب و کارهایی که محصول قابل ارائه در فضای اینترنت داشته باشند در این دسته قرار می گیرند. از جمله دیجی کالا ، آمازون و ….
  • تولید کنندگان سرنخ: بسیاری از کسب و کارها محصولی برای ارائه در فضای مجازی ندارند اما از بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی و سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای بدست اوردن سرنخ مشتریان خود استفاده می کنند. جمع آوری اطلاعاتی از جمله شماره تماس، ایمیل و … بسیار اهمیت دارد.
  • پابلیشرها: افراد و سازمان هایی از طریق عرضه رایگان محتوا مخاطبان خود را جذب می کنند و از طریق انتشار تبلیغ برای کسب و کارهای مختلف درآمد کسب می کنند. سایت های خبری و ورزشی از جمله این نوع کسب و کارها هستند.
  • پلتفرم های تعاملی با مخاطب: کسب و کارهایی که از طریق ارتباط با مخاطب کسب درآمد می کنند در این دسته جای می گیرند. از جمله دیوار، اسنپ و ….
  • کسب و کارهای SAAS : در این نوع کسب و کار، تکنولوژی مورد نظر از طریق شارژ ماهانه اجاره داده می شود. از جمله فضای ابری و هاست، ربات های شبکه های اجتماعی، سرویس های ارتباط با مشتری و ابزارهای تحلیلی

دوره تخصصی آموزش فرانچایز در ایران

وظایف مشاور فرانچایز


مدرس فرانچایز کیست؟ آیا با فرانچایز و مزایا و معایب آن آشنا هستید؟ فرانچایز در معنا ساده با عبارت “حق رای دادن” یا “حق رای” شناخته می شود. Franchise یک عبارت تجاری است که در آن معاملات و تبادلاتی بین امیتاز گیرنده و امتیاز دهنده برقرار می شود. مدرس فرانچایز با تسلط کامل بر مهم ترین قواعد و پارامترهای این روش، شرایطی بدون ریسک را برای طرفین در این حوزه فراهم می کند.

حق رای دادن یا به نوعی صدور مجوز برای دسترسی به دانش تجاری، فرآیندها و علائم تجاری اختصاصی همگی در در زمره فرانچایز تعریف می شود. در ازای بدست آوردن حق رای صاحب امتیاز یا گیرنده این حق رای هزینه اولیه شروع به کار و هزینه های صدور مجوز سالانه را به طرف مقابل پرداخت میکند.

حق خرید رای یکی از راههای سریع و بسیار موثر در شروع و راه اندازی مشاغل شخصی با امتیاز های گسترده و متعدد است. اطلاع دقیق از مزایا و معایب این روش تنها در صورت ارتباط با مدرس فرانچایز امکان پذیر می گردد.

آشنایی با مزایا و معایب فرانچایز از جمله نکات مهمی است که می تواند از ریسک های بسیار جدی یا حتی کوچکترین ریسک‌های ممکن جلوگیری کند. بررسی میزان موفقیت در خرید امتیاز یا حق رای یکی دیگر از مزایایی است که در صورت حضور مدرس فرانچایز تسلط بر آن امکان پذیر می گردد.

شروع فعالیت ها و تجارت های مستقل در قالب یک گروه کوچک در صورت اطمینان از حق امتیاز خریداری شده شروعی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بررسی میزان هزینه های خرید حق رای برقراری ارتباط با صاحب رای و همینطور به اشتراک گذاری ایده های ارائه شده در یک پروژه همگی در صورت وجود مهارت و تسلط و فرانچایز امکان پذیر است.