مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

اهمیت صادرات و تجارت با پاکستان

مشاوره صادرات سیب به پاکستان

اهمیت صادرات و تجارت با پاکستان برخلاف تصور بسیاری از افراد حرفه ای در حوزه صادرات، بسیار زیاد است. سودآوری قطعی در صادرات محصولات به پاکستان، از جمله الگوریتم های مهمی است که می توان به آن اشاره کرد.

میزان کالاهای صادراتی از ایران به کشور پاکستان طی سال هایی ۲۰۱۰ به قبل، بسیار چشمگیر بوده است. این در حالی است که امروزه نرخ صادرات به پاکستان با توجه به تحولات اجتماعی و اقتصادی با کاهشی ملموس همراه شده است.

مشاوره صادرات به پاکستان بهترین گزینه برای دریافت تحلیل های جزئی و کلی در رابطه با بازخورد های سودآوری یا زیان دهی صادرات است. موضوع مهمی که در صورت توجه به آن به طور حتم نتیجه نهایی صادرات، نتیجه ای فوق العاده رضایت بخش خواهد بود.

مهارت و تخصص تولیدکنندگان فرش ماشینی و فرش های دستباف از جمله نکاتی است که شرایط صادرات فرش به پاکستان را به شرایطی ایده آل تبدیل نموده است. به تعبیری دیگر باید گفت که سهم ایران در بین بازارهای میلیونی کشور پاکستان، در صورت اطلاع از وضعیت بازار های این کشور، می تواند سهمی قابل توجه باشد.

۵ روش تاثیرگذار در آموزش تبلیغات حرفه ای

بهترین آموزش تبلیغات


تاثیرگذارترین روش ها در آموزش تبلیغات حرفه ای کدام است؟ هر یک از سازمان ها یا مجموعه های فعال در جهان همواره به دنبال یادگیری و کسب تجربیاتی جدید و موثر هستند.

بهره مندی از استعداد های بالقوه به ویژه در حوزه اجرا استراتژی های تبلیغاتی از مهم ترین پارامترهایی است که باید به آن اشاره کرد. آموزش تبلیغات در عین سادگی، دارای پیچیدگی هایی است که میزان موفقیت های تیم در حال آموزش، ابعاد این پیچیدگی را مشخص می کند.

با نگاهی به قدرت عجیب تبلیغات در جهان تجارت می توان گفت که اهمیت بهره وری از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن از هر نوع استراتژی دیگری، بالاتر است. در ادامه با ۵ روش تاثیرگذار در آموزش تبلیغات حرفه ای آشنا می شویم.

  • پیامک های تبلیغاتی
  • استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت منظم
  • تبلیغات آنلاین و آفلاین
  • تبلیغات حضوری
  • بازاریابی های تلفنی

در پایان باید به این مورد بسیار مهم اشاره کرد که تبلیغات بستری برای بازاریابی های هدفمند و جذب مشتریان است. از جمله ترفندهای هوشمندانه ای که بسیاری از کارشناسان بازاریابی امروزه از آن بهره می برند، تکنیک استفاده از مشتری برای جذب مشتریان است.

چگونگی انتخاب کلمات کلیدی در مشاوره سئو

بهترین آموزش سئو


در نخستین گام از آموزش سئو شما را با مفهوم کلمه کلیدی آشنا می کنیم. کلمه کلیدی در واقع کلمه یا کلماتی هستند که به صورت مختصر موضوع شما را مشخص می کنند. توجه به کلمات کلیدی، از مقدماتی ترین کارهایی است که باید برای سئو سایت انجام داد. زمانی که در مورد موضوع مشخصی قصد انتشار مطلبی در سایت را دارید، حتما باید از آن کلمه یا کلمات در متن و مطالب استفاده کنید تا گوگل آن را در ردیف اول سرچ و صفحات اول به مخاطبان هدف شما نمایش دهد.

البته استفاده از کلمه کلیدی نه تنها در متن، بلکه در عنوان نیز اهمیت دارد. استفاده درست از کلمه کلیدی می تواند گام محکمی برای یک سئو موفق باشد. نکته ای که در خصوص کلمات کلیدی در آموزش سئو باید به آن اشاره کنیم این است که اگر قرار است مطلبی منتشر شود، حتما باید کاربر را به پاسخ نیازش برساند زیرا اگر به سئوال اصلی کاربر در سرچ (سایتی که برای او نمایش داده شده) پاسخ داده نشود، موتورهای جست و جو متوجه کارآیی پائین سایت در آن حوزه خاص خواهند شد. بنابراین می توان گفت گوگل و سایر موتورهای جست و جو، نه تنها به مرتبط بودن مطلب بلکه به کارآ بودن آن نیز اهمیت می دهند.

روند رشد و توسعه باشگاه مشتریان

روند رشد باشگاه مشتریان


زمانی که سامانه شکل گرفت و اطلاعات از هر مشتری جمع آوری شد، براساس سلیقه هر دسته از مشتریان برنامه ای برای برای فعالیت های آتی مجموعه ریخته می شود تا بتواند رضایت مشتری را تا حد زیادی به دست آورد. بعد از آن مشتریانی که به عضویت باشگاه مشتریان در آمده اند می توانند از مزایایی بهره مند شوند که مشتریان دیگر به آن ها دسترسی پیدا نخواهند کرد. اگر باشگاه برنامه وفاداری را در دستور کار خود قرار ندهد، قطعا اعضا خود را عضو ساده ای از یک مجموعه می بینند و نه چیزی بیشتر از آن! بنابراین برای بهتر پیش بردن اهداف باید برنامه وفاداری را در راس امور باشگاه مشتریان قرار داد. اگر در این سامانه به دنبال تکرار خرید مشتریان و سود و فروش بیشتر هستید، باید رضایتمندی ایشان را در برنامه باشگاه مشتریان قرار دهید.

کسب و کارهای کوچک و فرانچایز

تعرفه مشاوره فرانچایز


اگر خرید یک کسب و کار موجود برای شما منطقی به نظر نمی رسد و از راه اندازی یک کسب و کار جدید هراس دارید (به خاطر احتمال بالای شکست) پس بهتر است مدل فرانچایز را مد نظر قرار دهید. در مدل فرانچایز، فرانچایز گیرنده ابتدا یک مبلغ اولیه پرداخت می کند (به خاطر التزام به کار) و در ازای فروش خود نیز مقداری از درآمد را به  گیرنده می دهد. در ازای آن اجازه استفاده از حق علامت تجاری فرانچایز دهنده، حمایت مداوم از طرف فرانچایز دهنده، حق فروش محصولات فرانچایز دهنده و استفاده از فرآیندهای سازمانی آن و آموزش های آن را به دست می آورد.