مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

نکات قابل توجه برای مدیران در جلسات مشاور CRM

نیاز نیست از همه پرسنل خود نظر خواهی کنید: برخی از مدیران به اشتباه در مورد همه مسائل از کارمندان خود نظر خواهی کرده و آنان را در تصمیم گیری‌هایی مانند مدیریت ارتباط با مشتریان درگیر می‌کنند در حالی که چنین کاری باعث برداشته شدن تمرکز کارمند از کاری که در حال انجام آن است می‌شود؛ به شما توصیه می‌کنیم هنگامی که با یک مشاور CRM قرار کاری دارید صرفاً افراد تاثیر گذار و در نقش تصمیم گیرنده را در این جلسات همراه خود ببرید.

دید صحیحی از وضعیت موجود داشته باشید: هر چه قدر که مشاور شما فرد حرفه‌ای و خبره‌ای باشد تا زمانی که شما نتوانید دید درستی از وضعیت فعلی سازمان خود به ایشان بدهید، جلسات مشاوره بی فایده است. هر مدیری که نگران کسب و کار خود باشد با جست و جوی فراوان سعی در انتخاب یک مشاور CRM با تجربه می‌کند اما اگر قبل از جلسه مشاوره اولویت‌های سازمانی مشخص نباشد و دید صحیحی از وضع فعلی وجود نداشته باشد عملاً جلسات مشاوره بی فایده خواهد بود.

به یک فرد متخصص مراجعه کنید: امروزه تعداد مشاوران در حوزه‌های گوناگون مدیریتی بسیار زیاد شده به نحوی که تشخیص بهترین آن‌ها کاری دشوار است. از طرفی بسیاری از افرادی که حتی چند سال سابقه کاری دارند خود را به عنوان مشاور در آن حوزه معرفی می‌کنند در حالی که چنین کاری صحیح نیست و باعث گمراهی مدیران می‌شود. یک مشاور CRM سال‌ها در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت کاری مرتبط داشته و رزومه درخشانی دارد؛ هر مشاور مدیریتی را نمی‌تواند در زمینه CRM نیز خبره دانست.

مشاوری را برگزینید که برای انتخاب شرکت نرم افزار CRM به شما کمک کند. مشاور CRM معمولاً با شرکت‌های نرم افزار CRM آشنایی داشته و می‌تواند به شما در انتخاب بهترین شرکت کمک کند. بهترین گزینه برای مشورت در این خصوص همان مشاور شما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد