مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

آیا با اصول برندینگ آشنا هستید؟

آموزش برندینگ

آیا با اصول حرفه ای برندینگ آشنا هستید؟ آیا از اهمیت برندینگ در موفقیت کسب و کارهای آنلاین یا آفلاین اطلاعی دارید؟ چرا برندینگ امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است؟

آشنایی دقیق با اصول برندینگ تنها در صورت فراگیری علم برندسازی حرفه ای امکانپذیر می گردد. خلق مفهومی شگفت انگیز و متفاوت در ذهن مشتری، همان کاری است که برندینگ به علت ایجاد آن، اجرا می گردد.

آموزش برندینگ توسط کارشناسان و مشاورین حرفه ای، این فرصت را برای یک تیم یا گروه ایجاد می کند تا در کوتاه ترین زمان مسیری متفاوت را طی کنند. دیوید میرمان اسکات معتقد است که: “برندینگ همان کاری را انجام می دهد که بازاریاب غیر حرفه ای و تنبل برای پرکردن ساعات کاری خود به آن مشغول می شود.”

برندینگ موفق تنها در صورت انجام کارهای دوست داشتنی از نظر مشتری عملی می شود. به همین علت تنها مطرح کردن ایده یا نظرات و عدم انجام کارها نمی تواند معنایی درست و منطقی از برندینگ را در ذهن مشتری ایجاد کند.

۵ روش تاثیرگذار در آموزش تبلیغات حرفه ای

آموزش تبلیغات حرفه ای

تاثیرگذارترین روش ها در آموزش تبلیغات حرفه ای کدام است؟ هر یک از سازمان ها یا مجموعه های فعال در جهان همواره به دنبال یادگیری و کسب تجربیاتی جدید و موثر هستند.

بهره مندی از استعداد های بالقوه به ویژه در حوزه اجرا استراتژی های تبلیغاتی از مهم ترین پارامترهایی است که باید به آن اشاره کرد. آموزش تبلیغات در عین سادگی، دارای پیچیدگی هایی است که میزان موفقیت های تیم در حال آموزش، ابعاد این پیچیدگی را مشخص می کند.


با نگاهی به قدرت عجیب تبلیغات در جهان تجارت می توان گفت که اهمیت بهره وری از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن از هر نوع استراتژی دیگری، بالاتر است. در ادامه با ۵ روش تاثیرگذار در آموزش تبلیغات حرفه ای آشنا می شویم.


  • پیامک های تبلیغاتی
  • استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت منظم
  • تبلیغات آنلاین و آفلاین
  • تبلیغات حضوری
  • بازاریابی های تلفنی

در پایان باید به این مورد بسیار مهم اشاره کرد که تبلیغات بستری برای بازاریابی های هدفمند و جذب مشتریان است. از جمله ترفندهای هوشمندانه ای که بسیاری از کارشناسان بازاریابی امروزه از آن بهره می برند، تکنیک استفاده از مشتری برای جذب مشتریان است.

چگونه مشاور برندینگ برای سازمان خود انتخاب کنیم؟

مشاوره برندینگ در سازمان

انتخاب و جذب یک مشاور برندینگ خوب یکی از چالش های مهم کسب و کارهای امروزی به حساب می آید. برای این کار لازم است شرکت های فعال در زمینه برندینگ را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و سوابق کاری و زمینه های فعالیت آنها را مطالعه نمایید. در نهایت با برگزاری جلسه حضوری و پرسیدن سوالات تخصصی از حوزه برندینگ و حوزه تخصصی کسب و کار خود دانش مشاور برندینگ منتخب را به چالش بکشید. سپس شخص یا شرکتی را جهت مشاوره برندینگ سازمان خود انتخاب کنید که درک درستی از خواسته های شما داشته باشد و بتواند استراتژی های برندینگ کسب و کارتان را مطابق با اهداف شما چیدمان نماید.

آیا ایمیل مارکتینگ یک روش پرهزینه محسوب می شود؟

آموزش ایمیل مارکتینگ در تهران

ایمیل مارکتینگ برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر، روشی کم هزینه است که در صورت جذب مخاطب عام یا خاص، امکان استمرار این فعالیت کم هزینه تا مدت تعیین شده با توجه به نیاز کاربر وجود دارد.

صرف وقت و هزینه روی ابزارهای ارتباطی سنتی یا هر یک از شبکه های اجتماعی، تناقضی با فعالیت های آنلاین و به روز ندارد. اما همواره کارشناسان آموزش ایمیل مارکتینگ بر این باوراند که استفاده از ظرفیت های ایمیل مارکتینگ در مقایسه با هر نوع فرصت دیگری، مزایا بیشتری را به همراه دارد.

با انجام یک مقایسه ساده می توان دریافت که میزان بازخورد پذیری یا برگشت سرمایه در صورت انتخاب ایمیل مارکتینگ به عنوان ابزار تبلیغات، بیش از هر روش دیگری است. استفاده از بنرهای تبلیغاتی، حضور ارگانیک یا غیر ارگانیک در نتایج جستجو گوگل، تبلیغات موبایلی و … هیچ یک بازدهی مشابهی را با ایمیل مارکتینگ ندارند.

برخی از مدیران در کسب و کارهای آنلاین بر این باورند که ایمیل مارکتینگ هم چون گذشته نیست و دیگر نمی توان به آن اعتماد کرد. این در حالی است که بر اساس رتبه بندی های تعریف شده در سال ۲۰۱۸ بازاریابی از طریق ایمیل توانست در صدر روش های بازاریابی قرار گیرد.