مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟

مشاوره سئو خبره

یکی از جالب ترین و کارآمدترین الگوریتم هایی که کار را برای کاربر آسان کرده و در مشاوره سئو مطرح می شود، الگوریتم کبوتر است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به دنبال مکان خاصی باشید و آن را در گوگل سرچ کنید؟ شاید شما حواستان نباشد اما گوگل کار خود را خوب بلد است و بدون آن که شما بدانید، مکان هایی را به شما نمایش می دهد که نزدیک محل سرچ شما باشد. این الگوریتم برای کاربران یک گزینه عالی محسوب می شود. اما سوالی که در این جا مطرح می شود این است که چگونه مشاور سئو، می تواند از این الگوریتم به نفع خود استفاده کند؟


کبوتر گوگل چه کاری انجام می دهد؟

همه ما با شنیدن نام کبوتر، به یاد یک پرنده اهلی می افتیم که زیاد از آشیانش دور نمی شود و همین نزدیکی پرواز می کند. در مشاوره سئو نیز از همین مثال برای تفهیم این الگوریتم استفاده می شود. همان طور که گفته شد گوگل نیز در این الگوریتم می خواهد نزدیک ترین مکان ها را در سرچ به شما نشان دهد. به عنوان مثال اگر به دنبال ثبت نام در یک باشگاه ورزشی باشید، گوگل با موقعیت یاب مکانی، نزدیک ترین باشگاه ها را در سرچ به شما نمایش می دهد. اما به عنوان یک مشاور سئو، چگونه می توانید از الگوریتم کبوتر گوگل استفاده کنید؟ یا اگر صاحب کسب و کاری هستید با گذراندن دوره آموزش سئو می توانید از این الگوریتم به نفع کسب و کارتان بهره ببرید یا خیر!

رشد کسب و کار با هک رشد

متخصص هک رشد

هک رشد فرمول جادویی نیست. هک رشد چند کدی نیست که در وب سایت یا برنامه خود قرار می دهید تا یک شبه میلیون ها بازدید کننده یا بارگیری داشته باشید. اگر این کار آسان بود قطعا تا بحال بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها بدون وقفه از آن بهره می بردند.

هک رشد مجموعه ای از مهارت های میان رشته ای است که فقط و فقط یک هدف دارند. رشد یک شرکت نوپا یا کسب و کار تنها هدفی است که متخصص هک رشد در یک مجموعه به دنبال آن است. این بدان معنی است که تنها تمرکز یک هکر رشد رشد، رشد و رشد است.

هدف نهایی یافتن یک روند رشد قابل پیش بینی، تکرار و مقیاس پذیر است. بنابراین، هک رشد یک فرآیند است. این روندی است که بسیاری از شرکت ها از آن برای یافتن هکرهای رشد جدید استفاده می کردند. چیزی که مردم اغلب هنگام خواندن مثال های موفقیت آمیز هک کردن، فراموش می کنند این است که مانند Uber ، AirBnB یا Facebook، این یک فرآیند یادگیری طولانی مدت است.

روند هک رشد می تواند زمانی که در حال ساخت استارت آپ از ابتدا هستید و یا زمانی که تجارت شما پیشرفت بیشتری دارد، اعمال شود.

مشاوره کسب و کار اینترنتی و استارتاپ ها

بهترین مشاور کسب و کار اینترنتی

آیا می خواهید ایده را به عنوان کسب و کار خود شروع کنید اما نمی دانید چگونه باید شروع کنید؟ از هزینه های شکست می ترسید؟ در شرایط کنونی ریسک شروع کردن یک کسب و کار بدون حضور مشاور کسب و کار اینترنتی آن قدر زیاد است که هیچ گاه به هیچ فردی توصیه نمی کنیم. شاید تصور کنید هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی برای شروع کار یک هزینه اضافی محسوب می شود در حالی که این طور نیست و این هزینه، هزینه های شکست شما را کاهش می دهد. ایده ای که دارید را با یک مشاور کسب و کار اینترنتی خبره مطرح کنید تا شما را در گام برداشتن در راه درست راهنمایی کند.


اعتماد را با مشاوره کسب و کار اینترنتی بخرید!

کسب و کار های اینترنتی علی رغم جذابیت و پر سود بودن، دارای چالش هایی نیز هستند. یکی از این چالش ها گرفتن ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک است. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند که نماد اعتماد الکترونیک را به سادگی کسب کنید و کسب و کار شما در فضای آنلاین به رسمیت شناخته شود.

فاکتورهای لازم در طراحی سایت فروشگاهی

مشاوره طراحی سایت
  • برخی تصور می کنند هر چه سایت فروشگاهی شلوغ تر باشد نشان دهنده تکمیل بودن محصولات و خدمات سایت است در حالی که یک سایت خلوت که نشان دهنده نظم آن است، مخاطب را بیشتر جذب می کند.
  • استفاده از تصاویر واقعی و با کیفیت نکته دیگری است که اگر در طراحی سایت های فروشگاهی مد نظر قرار بگیرد می تواند در اعتماد و موفقیت سایت اثر گذار باشد. عکسی که برای محصولات در سایت قرار می دهید باید از همان محصولی که قصد فروش آن را دارید گرفته شده باشد نه عکسی که خودتان از جای دیگری برداشته اید. تصاویر واقعی باعث اعتماد خریدار می شود. عکس محصول باید به نحوی باشد که امکان بزرگ نمایی آن وجود داشته باشد.
  • در سایت های فروشگاهی رنگ های پس زمینه عامل مهم دیگری است که باید مد نظر داشته باشید. ترکیب رنگی نوشته ها و پس زمینه نباید باعث آزار چشم شود. اگر از ترکیب رنگی درستی و مناسبی استفاده نکنید مشتری تمایلی به سر زدن به سایت شما را نخواهد داشت. مشاور طراحی سایت با توجه به تجربه خود می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.
  • اطلاعات مهم باید در دسترس باشد. در صفحه محصولات تمام اطلاعاتی که مشتری برای تصمیم گیری اولیه به آن ها نیاز دارد، باید در قسمت بالا و در دید قرار بگیرد. مشتری نباید برای دیدن اطلاعات کاربردی به دنبال آن بگردد.
  • پرداخت باید آسان باشد و از نمایش پاپ آپ ها در صفحه پرداخت جلوگیری شود.

چرا صادرات کالا به عراق ما را به سود می رساند؟

چگونگی صادرات به عراق

کشورهای زیادی هستند که می توان با آن ها ارتباط تجاری بین المللی بر قرار کرد اما چرا عراق جز اولویت ها و اولین علاقمندی های تجار ما است؟ چند دلیل عمده وجود دارد که بر موجه بودن صادرات به کشور عراق صحه می گذارد.


روابط حسنه ایران با کشور عراق

یکی از دلایلی که کشور عراق جز لیست بهترین مقاصد صادراتی کالاهای ایرانی به شمار می آید؛ روابط حسنه کشور ما با کشور عراق است. در حال حاضر روابط سیاسی بین دو کشور ایران و عراق بهترین فرصت را برای صادرات به عراق برای تجار ایرانی به وجود آورده است.


داشتن مرز زمینی با ایران

یکی از مهم ترین مسائلی که در صادرات باید به آن توجه داشت، داشتن مرز مشترک با کشور مقصد است. اگر این مرز زمینی باشد و از راه خشکی دو کشور را به هم متصل کند مزیت تجارت بین الملل آن دو کشور دو چندان می شود. طبق این اصل از آن جا که کشور عراق دارای طولانی ترین مرز زمینی با کشور ما است یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات محسوب می شود.


اقتصاد آسیب دیده عراق

از آن جا که عراق سالیان سال درگیر جنگ های مختلف است بنابراین به لحاظ اقتصادی چرخه آن حرکت کندی دارد و نیاز به واردات در این کشور مشاهده می شود. همین امر کشور عراق را به یک مقصد صادراتی بسیار مهم تبدیل کرده است. اقتصاد آسیب دیده این کشور برای صادرات را توجیه می کند.