مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

چه زمانی حضور مشاور کسب و کار اینترنتی ضروری خواهد بود؟

تعرفه مشاوره کسب و کار اینترنتی

سایتی دارید که در سرچ ها پائین مانده است: پیش از آن که اهمیت این مورد را با هم بررسی کنیم یک سوال می پرسیم؛ شما به عنوان مشتری و مصرف کننده وقتی به دنبال محصول یا خدمتی باشید و آن را گوگل کنید، معمولا چند تا از نتایج جست و جو را باز می کنید؟ طبیعتا هیچ گاه به صفحه ۱۰ جست و جو نمی روید تا نتیجه دلخواهتان را پیدا کنید و به نتایج صفحه اول اکتفا می کنید. طبق آمار، افراد معمولا نتایج جست و جو سایت را تا سومین نتیجه جست و جو باز می کنند؛ یعنی همان نتایجی که بدون اسکرول کردن باز می شوند. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند سایت شما به مرور زمان در نتایج جست و جو بالاتر به مخاطب نشان داده شود. بدون یک مشاور کسب و کار اینترنتی شما در صفحه ۱۰ نتایج جست و جو خواهید ماند و هیچ گاه دیده نمی شوید.

مشتریان آنلاین شما وفادار نیستند: گاهی اوقات علی رغم این که بهترین محصول را ارائه کرده اید و از لحاظ کیفیت و قیمت از رقبا بهتر عمل کرده اید، اما مشتریان آنلاین به شما وفادار نیستند و به راحتی رقبا را جایگزین شما می کنند. اشکال از کجاست وقتی به نظر می رسد همه چیز خوب است؟ مشاور کسب و کار اینترنتی دقیقا همین گره را از کار شما باز می کند. بررسی این که مشکل کار شما کجاست و حل آن، فقط از عهده یک مشاور کسب و کار اینترنتی ساخته است. مشاور کسب و کار اینترنتی به شما در زمینه ریشه یابی این مشکل و حل آن کمک کرده و مشتریان را به شما وفادار می سازد.

همه کار برای راضی نگه داشتن مشتری انجام داده اید اما بی فایده بوده است: آیا تا کنون هزینه های زیادی متحمل شدید تا مشتری را راضی نگه دارید اما نتیجه نداشته است؟ می دانید ایراد از کجاست؟ تیری در تاریکی رها کردن! وقتی دقیق نمی دانید مشتری به دنبال چه چیزی بوده و چرا ناراضی است، به هر دری می زنید تا مشکل را رفع کنید اما این دقیقا همان کاری است که نباید انجام دهید. کافی است به یک مشاور کسب و کار اینترنتی مراجعه کنید تا راه را به شما نشان دهد. با استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی، شما می توانید حرکات و اقدامات مشتریان را تحلیل کرده و راه رضایت آنان را پیدا کنید.

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

تاثیر فوق العاده بازاریابی اینترنتی بر موفقیت کسب و کارهای اآنلاین بر کسی پوشیده نیست. بنابراین اگر به دنبال افزایش فروش، گسترش فعالیت و ارائه خدمات در فضای مجازی هستید قبل از هر کاری شما به مشورت با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید.

  • تسلط به ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • تحلیل و آنالیز بازار هدف و دسته بندی بازار
  • ارائه بهترین و مناسب ترین استراتژی بازاریابی دیجیتال
  • همکاری با مدیر پروژه سازمان جهت پیاده سازی کمپین های دیجیتال

گسترش باشگاه مشتریان با ابزار بازاریابی پیامکی

پیامک در باشگاه مشتریان

یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری و تبدیل آن به مشتریان وفادار، استفاده از پنل پیامکی است. پیامک به دلیل در دسترس بودن، بهتر از هر رسانه دیگر می‌تواند ارتباط با مشتری را حفظ کند. برای اینکه مشتری‌های وفادار بیشتری داشته باشید کافی است پنل اس ام اس ملی پیامک را خریداری کرده و شماره مشتریان خود را که از شرکت و یا فروشگاه شما خرید می‌کنند در آن وارد کنید. یکی از قابلیت‌های این سامانه پیام کوتاه امکان ذخیره خودکار و هوشمند شماره افراد در دفترچه تلفن برای عضویت در باشگاه مشتریان است. شما می‌توانید به کمک یک استند در مغازه و یا فروشگاه خود، از مشتریان بخواهید تا با ارسال یک عدد خاصی به شماره پیامکی اختصاصی که خریداری کرده‌اید در باشگاه مشتری عضو شده و از تخفیفات و مزایای عضویت در این باشگاه بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است بر اساس مخاطب هدف باشگاه مشتریان کسب و کار شما ابزار حفظ و نگهداری مشتریان می تواند ایمیل، بازی سازی، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و …. باشد.

راز کمپین های تبلیغاتی موفق چیست؟

بهترین آموزش تبلیغات

پی بردن به راز کمپین های تبلیغاتی موفق یکی از اسرارآمیز ترین و هیجان انگیزترین فرصت ها برای فعالان در حوزه تبلیغات به شمار می رود. تبلیغات دیجیتال که دارای دامنه ای گسترده و بسیار وسیع نیز می باشد، جزء روش هایی است که در آن می توان شاهد تاثیرگذاری دراز مدت بود.

در مقایسه با تبلیغات سنتی و بومی، مطالعه و بررسی شیوه تبلیغات مدرن قطعا مثمر ثمرترین گزینه برای متقاضیان در این حوزه به شمار می رود. در کنار تمامی این فاکتورها، استفاده از ترفندها و روشهای تبلیغات خلاقانه نکته مهمی است که امروزه کمپین های تبلیغاتی با استفاده از آن از رقبا خود پیشی گرفته اند.

کمپین های تبلیغاتی برتر در سطح جهان، از المان های متعددی در تبلیغات و دیدن شدن محصولات یا خدمات خود بهره می برند. از جمله این المان ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تبلیغات رادیویی
  • تبلیغات تلویزیونی
  • تبلیغات چاپی
  • تبلیغات نامحسوس
  • تبلیغات خصوصی
  • تبلیغات عمومی
  • تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم
  • تبلیغات موبایلی

استفاده خلاقانه و بهینه از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی، مهم ترین راز کمپانی ها و کمپین های بازاریابی در جهان است. آموزش تبلیغات سرفصل های گسترده و متعددی دارد، اما به طور حتم برنامه ریزی منظم و هدفمند جزء مهم ترین سرفصل به شمار می رود.

جلب افکار عمومی همواره در تجارت یا حتی سیاست تنها با استفاده از روش های شگفت انگیز تبلیغات رخ می دهد. در نتیجه نمی توان از کنار تاثیرات مستقیم یا غیر مستقیم هر نوع تبلیغاتی به سادگی عبور کرد.

چگونه فرش ایرانی صادر کنیم؟

صادر کننده فرش

برنامه ریزی در صادرات فرش بر اساس سیاست های صادرات و واردات در کشور های مختلف انجام می گیرد. در این صورت هیچ مانع و محدودیتی پیش روی صادرکننده فرش قرار نخواهد داشت.

در نتیجه مراحل صادرات با کیفیت و قدرت بالایی انجام می گیرد. از طرفی دیگر عدم وجود محدودیت های صادرات فرش، یک امتیاز مهم برای کاهش احتمال ریسک و زیان های صادراتی محسوب می گردد.

شناسایی دقیق ماهیت صنعت صادرات فرش، از جمله نکاتی است که به شناخت دقیق مشتریان منحر می شود. در پی این موضوع، شناسایی دقیق مشتریان و اینکه آن ها به دنبال خرید چه نوع فرشی و با چه کیفیتی هستند، ساده تر می گردد.

جمع آوری اطلاعات در بخش صادرات فرش یکی از ضروریات اصلی برای ایجاد بازارهای صادراتی قدرتمند به شمار می رود. اطلاعاتی که باید به بهترین شکل ممکن جمع آوری و مورد استفاده قرار گیرند.