مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مهم ترین مزیت مشاور ترخیص کالا در کنار صادر کننده چیست؟

مشاور ترخیص کالا

ارتباط با مشاوره ترخیص کالا به منزله دریافت راهنمایی کامل جهت آشنایی با اصلی ترین پارامترها برای ترخیص محصولات و کالاهای مختلف از گمرک است. در صورت بهره مندی از مشاوره ترخیص کالا می توان شاهد سه امتیاز بسیار بزرگ یعنی صرفه جویی در هزینه ها، زمان و کیفیت مراحل قانونی انجام ترخیص کالا بود.

آشنایی با تمامی قبوض و مدارک لازم جهت سرعت بخشیدن در مراحل قانونی ترخیص، یکی دیگر از امتیازاتی است که در صورت دریافت مشاوره های تخصصی می توان شاهد آن بود. اما امتیازات مشاوره های حرفه ای در این موضوع به عنوان یکی از زیرمجموعه های صادرات، تنها به این موارد ختم نمی شود.

آنالیز مسیر های گمرکی امن برای کاهش ریسک و احتمالات دردسرساز، یکی دیگر از بخش هایی است که به واسطه آن می توان تمامی پیش نیازهای لازم برای گسترش و توسعه صادرات را فراهم کرد.

مسیرهای گمرکی که به سه دسته بندی سبز، زرد و قرمز خلاصه می شوند، دارای ویژگی ها، نقاط ضعف و نقاط قوت بسیاری هستند. به همین واسطه آنالیز مناسب ترین مسیر جهت ترخیص کالا، قطعا به نفع صادرکننده خواهد بود.

چرا تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها جذاب شده است؟

مشاور تبلیغات اینترنتی

در دنیای امروز تبلیغات اینترنتی جذابیت شگفت انگیزی پیدا کرده است. این جذابیت برای کسب و کارهایی که تبلیغات سنتی را تجربه کرده اند خیلی بیشتر است. در تبلیغات اینترنتی معمولا هزینه ها کمتر هستند. اما عدم حضور مشاور تبلیغات اینترنتی خبره در کنار کسب و کارها می تواند این هزینه را افزایش داده و حتی ممکن است کمپین های تبلیغات آنلاین اجرا شده مثمر ثمر نباشند.

یکی از اثربخش ترین راهکارها در اجرای کمپین های تبلیغات اینترنتی تولید محتوای مناسب است. همچنین امروزه بسیاری از کاربران از طریق موتور جستجوی گوگل به دنبال پاسخ نیازهای خود هستند. بنابراین اهمیت سئو سایت نیز بیش از پیش احساس می شود. استفاده از ایمیل در تبلیغات اینترنتی می تواند اثربخش باشد به شرط آنکه اصول ایمیل مارکتینگ و تولید محتوای مناسب در آنها رعایت شود و اجرای کمپین های بازاریابی ایمیلی تحت نظر مشاور تبلیغات اینترنتی سازمان شما باشد و او هر لحظه نتایج حاصل از اجرای کمپین ها را بررسی و تحلیل نماید.

الگوریتم پنگوئن از بمباران کلمات کلیدی بیزار است!

خدمات مشاور سئو در اصفهان

در گذشته، کسانی که مشاوره سئو انجام می دادند، برای آن که سایت کلیک بیشتری داشته باشد پیشنهاد می کردند از کلمات کلیدی به وفور در متن استفاده شود که این کار باعث حجم ورودی زیاد سایت می شد اما امروزه با الگوریتم پنگوئن سایت هایی که به صورت افراطی از کلمات کلیدی استفاده کرده اند کنار گذاشته می شوند. مخاطبان هدف در سال های گذشته از بی ربط بودن نتایج جست و جو شکایت داشتند اما به وسیله این الگوریتم، با یک سرچ ساده، به مقصد اصلیشان هدایت می شوند. می توان گفت یکی از نکاتی که مشاور سئو به آن حساس است، مراقبت از افزایش حجم کلمات کلیدی است.

چگونه کسب وکار سنتی را به فضای دیجیتال منتقل کنیم؟

مشاور بازاریابی محتوا

۱. انتقال رویکرد های استراتژیک بازاریابی کلاسیک به بازاریابی دیجیتال (Digital Transform):

محصول ما چه ویژگی هایی دارد

کانال های توزیع محصول کدامند

سیاست قیمت گذاری محصول چیست

سیاست های پروموشن در فضای دیجیتال کدامند


۲. انتقال و ادغام STP به پرسونای بازاریابی دیجیتال:

در بازاریابی سنتی ابتدا بخش های مختلف بازار مشخص می شود، سپس مشتریان اصلی مدنظر ما انتخاب و گلچین می شوند. در ادامه بر اساس نقاط قوت ما و ضعف رقبا ویژگی ها و برتری ها برای مشتری بیان می شود. در بازاریابی دیجیتال این مفهوم با پرسونا عینی تر و کاربردی تر می شود.


۳. قیف فروش و ایجاد ارزش برای مشتری:

در دیجیتال مارکتینگ لازم است نگاهی بلند مدت و گام به گام داشته باشید. در بازدید اول مشتری از سایت نباید انتظار خرید داشته باشیم بلکه با جلب توجه، او را به سرنخ تبدیل می کنیم. مطابق قیف فروش گام به گام با مشتری پیش می رویم تا مشتری جدیدی که از خدمات ما راضی بوده به مشتری وفادار سازمان تبدیل شود و دیگران را به خرید از ما ترغیب کند.

منتور صادرات کیست و چه وظایفی را برعهده دارد؟

بهترین منتور صادرات

منتور صادرات وظیفه ای دلهره آور را برای رسیدن به اهداف تجارت جهانی شما برعهده دارد. طی کردن مرزهای جدید به معنای کسب فرصت های جدید در بازارهای جدید و جریان های درآمد جدید است. که همه این ها می تواند یک امتیاز ویژه ولی کاملا استثنائی برای شما شناخته شود.

امکان توسعه فعالیت های تجاری با انتخاب منتور صادرات حرفه ای و مجرب به سادگی و همینطور به سرعت فراهم می گردد. با کمک استراتژی ها و ترفند های مدرس صادرات خود را در بازار جهانی ارزیابی می کنید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که این ارزیابی فراتر از پارامترهایی نظیر زیرکی است.

تجربه اصل بسیار مهمی در کسب موفقیت و جایگاه های برتر صادرات است. آیا خصوصیات شخصی که می تواند وارد دنیای صادرات گردد را دارید؟ آیا ذهنیت جهانی دارید؟

صادرکنندگان موفق، هنرمندان گسترش روابط تجاری بین المللی و همینطور مدیران جهانی هستند که از نظر خلق و خو و رفتار مشخصه هایی متفاوت را درون خود جای داده اند.

داشتن ذهنیت مشترک یا تجارت جهانی، ایده آل ترین موضوعی است که در صورت انتخاب منتور صادرات حرفه ای، شاهد آن خواهید بود. توانایی و شجاعت برای فعالیت تجاری خود در یک محیط ناشناخته، از دیگر امتیازاتی است که می توان به آن اشاره کرد.

یک ذهنیت جهانی با خودآگاهی آغاز می شود، گشودن دریچه های تعامل واقعی با جهان، باعث انعکاس فرصت هایی بسیار ویژه می گردد. این امر در نهایت به کسب آگاهی و دانش بیشتر نیز ختم خواهد شد.