مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

لزوم مشاوره راه اندازی سایت برای افراد و سازمان ها

مشاوره راه اندازی سایت

تا چند سال قبل افراد و کسب و کارها برای فروش و بازاریابی خود نیاز به سایت نداشتند. اما با گسترش دنیای دیجیتال و همه گیر شدن اینترنت و رشد فناوری های دیجیتال به نیازی ضروری برای همه کسب و کارها تبدیل شده است. بدین ترتیب حضور مشاور راه اندازی سایت برای جلوگیری از هدر رفت هزینه الزامی به نظر می رسد. در عصر دیجیتال بسیاری از کسب و کارها بدون داشتن وب سایت نمی توانند رقابت کنند و محکوم به نابودی هستند. راه اندازی و طراحی سایت نیازمند دانش و زیر ساخت هایی است. دامنه ، هاست، طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا و … از جمله این موارد است.


خدمات مشاوره طراحی سایت می تواند در هر مورد پیشنهادهای مناسبی به شما ارائه نماید تا از بین آنها مطلوب ترین گزینه جهت پیاده سازی و اجرا در وب سایت انتخاب شوند. مشاور راه اندازی سایت در ابتدا در مورد نام دامنه و برند شما صحبت می کند. در این مرحله ممکن است مشکلاتی از قبیل آزاد نبودن دامنه اتفاق بیافتد که مشاور طراحی سایت با تجربه خود می تواند شما را راهنمایی کند. خرید هاست بهتر است از شرکت های معتبر صورت گیرد. انتخاب نوع طراحی سایت، رنگ سازمانی، پلتفرم مدیریت محتوا و …. بسته به کسب و کار و مخاطب متفاوت خواهد بود. 

آیا آموزش تبلیغات فقط برای ارائه محصولات است؟

آموزش تبلیغات

امروزه هم کالا و هم خدمات هر دو نیاز به تبلیغات دارند زیرا باید مشتری قانع شود که محصول یا خدمت شما را برای استفاده و خرید انتخاب کند. بخشی از این پروسه بر عهده تبلیغات است پس می توان گفت برای فروش خدمات هم باید در دوره های آموزش تبلیغات شرکت کرد یا از مشاوره تبلیغات در کنار کسب و کار کمک گرفت. در دنیای پر رقابت امروزی هر خدمت یا کالایی که برای مشتری ارزشمند باشد نیازمند خدمات تبلیغاتی است. فرقی نمی کند شما چه چیز به مشتری ارائه می کنید بلکه مهم این است که در پروسه آموزش تبلیغات بیاموزید که چگونه برای محصول یا خدمتتان تبلیغات موثر انجام دهید.

فاکتورهای لازم در طراحی سایت فروشگاهی

مشاوره طراحی سایت
  • برخی تصور می کنند هر چه سایت فروشگاهی شلوغ تر باشد نشان دهنده تکمیل بودن محصولات و خدمات سایت است در حالی که یک سایت خلوت که نشان دهنده نظم آن است، مخاطب را بیشتر جذب می کند.
  • استفاده از تصاویر واقعی و با کیفیت نکته دیگری است که اگر در طراحی سایت های فروشگاهی مد نظر قرار بگیرد می تواند در اعتماد و موفقیت سایت اثر گذار باشد. عکسی که برای محصولات در سایت قرار می دهید باید از همان محصولی که قصد فروش آن را دارید گرفته شده باشد نه عکسی که خودتان از جای دیگری برداشته اید. تصاویر واقعی باعث اعتماد خریدار می شود. عکس محصول باید به نحوی باشد که امکان بزرگ نمایی آن وجود داشته باشد.
  • در سایت های فروشگاهی رنگ های پس زمینه عامل مهم دیگری است که باید مد نظر داشته باشید. ترکیب رنگی نوشته ها و پس زمینه نباید باعث آزار چشم شود. اگر از ترکیب رنگی درستی و مناسبی استفاده نکنید مشتری تمایلی به سر زدن به سایت شما را نخواهد داشت. مشاور طراحی سایت با توجه به تجربه خود می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.
  • اطلاعات مهم باید در دسترس باشد. در صفحه محصولات تمام اطلاعاتی که مشتری برای تصمیم گیری اولیه به آن ها نیاز دارد، باید در قسمت بالا و در دید قرار بگیرد. مشتری نباید برای دیدن اطلاعات کاربردی به دنبال آن بگردد.
  • پرداخت باید آسان باشد و از نمایش پاپ آپ ها در صفحه پرداخت جلوگیری شود.

هزینه مشاوره فروش چقدر است؟

هزینه مشاوره فروش

هزینه مشاوره فروش یکی از سوالات مدیران سازمان هایی است که تصمیم به همکاری با مشاور فروش را دارند. هزینه مشاوره فروش از چند بعد مورد بررسی قرار می گیرد که لازم است مدیران عامل سازمان ها و مدیران بازرگانی در این خصوص تصمیم گیری مناسبی داشته باشند. اولین و مهم ترین موضوع پوشش خدماتی است که مشاور فروش آن را تقبل می کند.


مشاور فروش می تواند در ساعت های مشخصی در شرکت حضر شده و پاسخگوی سوالات مدیران سازمان باشد یا اینکه به طور شفاف مسئولیت تحقیقات بازار، تدوین برنامه های استراتژیک فروش و آموزش تیم فروش را بر عهده گیرد. به همین علت لازم است همه مسئولیت ها در زمان عقد قرارداد مشاوره فروش مشخص گردد.


هزینه مشاوره فروش در اصفهان

تعرفه مشاوره فروش برای یک جلسه در شهر اصفهان برای کسب و کارهای کوچک ۷۰۰ هزار تومان و برای کسب و کارهای شرکتی ۹۵۰ هزار تومان است. مشاوره های فروش کوتاه مدت یک تا سه ماهه به ازای هر ساعت بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است و مشاوره های بلند مدت یک ساله بر مبنای مسئولیت های مشاور فروش و توافق طرفین می تواند بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت متغیر باشد.


هزینه مشاوره فروش در سایر شهرها

هزینه مشاوره فروش حضوری در همه شهرهای ایران به جز اصفهان، شامل هزینه فروش اعلام شده در بالا به اضافه هزینه های مربوط به اقامت و رفت و آمد به شهرستان مورد نظر است.

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ با تحلیل و بررسی کسب و کار مورد نظر و بازار هدف، با توجه به زمان و بودجه، بهترین روش بازاریابی اینترنتی و آنلاین را برای رسیدن به اهداف ارائه می دهد. بهینه سازی فرآیند های بازاریابی با هدف جذب مشتری در فضای آنلاین و افزایش فروش سازمانی از دیگر وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ است. اما تمرکز اصلی مشاور دیجیتال مارکتینگ بر نوع سازمان، نیازها و اهداف کسب و کار وابسته است.


  • تسلط کامل به مباحث دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و چگونگی اجرای آنها
  • انتخاب بهترین استراتژی
  • شناخت بازار هدف و تقسیم بندی بازار
  • ایجاد فرصت های جدید برای کسب و کار
  • ارائه پیشنهاد برای بهینه سازی تبلیغات
  • بهبود فرآیند برند سازی
  • تحقیقات بازار مشتریان در فضای مجازی
  • تحلیل و پیشنهاد کلید واژه های مناسب
  • تدوین برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ
  • تدوین برنامه بهبود سئو سایت
  • آنالیز دقیق و تهیه گزارش از عملکرد سایت
  • تحلیل فاکتورهای ماندگاری مخاطب در سایت
  • آنالیز ساختار و سرعت سایت
  • مدیریت بازاریابی محتوا
  • مدیریت ویدئو مارکتینگ
  • مدیریت بازاریابی صوتی (پادکست)
  • تدوین برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • مدیریت بازاریابی ایمیلی
  • برنامه ریزی کمپین های دیجیتال مارکتینگ
  • اجرای برنامه بازاریابی پیامکی
  • تدوین برنامه جامع تبلیغات آنلاین
  • تحلیل ورودی های وب سایت و تلاش برای جذب مشتری در فضای مجازی
  • تشکیل باشگاه مشتریان آنلاین
  • کنترل و بررسی فاکتورهای اعتبارسنجی سایت
  • برنامه ریزی ریپورتاژ آگهی، گوگل ادورز و …
  • بهبود تعامل با مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی
  • ارائه محتوای خوب برای مخاطب
  • تدوین برنامه به کارگیری سئو
  • طراحی و اجرای لندینگ پیج های جذاب
  • تحلیل و سنجش میزان موفقیت سازمان در رسیدن به اهداف دیجیتال مارکتینگ