تا چند سال قبل افراد و کسب و کارها برای فروش و بازاریابی خود نیاز به سایت نداشتند. اما با گسترش دنیای دیجیتال و همه گیر شدن اینترنت و رشد فناوری های دیجیتال به نیازی ضروری برای همه کسب و کارها تبدیل شده است. بدین ترتیب حضور مشاور راه اندازی سایت برای جلوگیری از هدر رفت هزینه الزامی به نظر می رسد. در عصر دیجیتال بسیاری از کسب و کارها بدون داشتن وب سایت نمی توانند رقابت کنند و محکوم به نابودی هستند. راه اندازی و طراحی سایت نیازمند دانش و زیر ساخت هایی است. دامنه ، هاست، طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا و … از جمله این موارد است.
خدمات مشاوره طراحی سایت می تواند در هر مورد پیشنهادهای مناسبی به شما ارائه نماید تا از بین آنها مطلوب ترین گزینه جهت پیاده سازی و اجرا در وب سایت انتخاب شوند. مشاور راه اندازی سایت در ابتدا در مورد نام دامنه و برند شما صحبت می کند. در این مرحله ممکن است مشکلاتی از قبیل آزاد نبودن دامنه اتفاق بیافتد که مشاور طراحی سایت با تجربه خود می تواند شما را راهنمایی کند. خرید هاست بهتر است از شرکت های معتبر صورت گیرد. انتخاب نوع طراحی سایت، رنگ سازمانی، پلتفرم مدیریت محتوا و …. بسته به کسب و کار و مخاطب متفاوت خواهد بود.
امروزه هم کالا و هم خدمات هر دو نیاز به تبلیغات دارند زیرا باید مشتری قانع شود که محصول یا خدمت شما را برای استفاده و خرید انتخاب کند. بخشی از این پروسه بر عهده تبلیغات است پس می توان گفت برای فروش خدمات هم باید در دوره های آموزش تبلیغات شرکت کرد یا از مشاوره تبلیغات در کنار کسب و کار کمک گرفت. در دنیای پر رقابت امروزی هر خدمت یا کالایی که برای مشتری ارزشمند باشد نیازمند خدمات تبلیغاتی است. فرقی نمی کند شما چه چیز به مشتری ارائه می کنید بلکه مهم این است که در پروسه آموزش تبلیغات بیاموزید که چگونه برای محصول یا خدمتتان تبلیغات موثر انجام دهید.
هزینه مشاوره فروش یکی از سوالات مدیران سازمان هایی است که تصمیم به همکاری با مشاور فروش را دارند. هزینه مشاوره فروش از چند بعد مورد بررسی قرار می گیرد که لازم است مدیران عامل سازمان ها و مدیران بازرگانی در این خصوص تصمیم گیری مناسبی داشته باشند. اولین و مهم ترین موضوع پوشش خدماتی است که مشاور فروش آن را تقبل می کند.
مشاور فروش می تواند در ساعت های مشخصی در شرکت حضر شده و پاسخگوی سوالات مدیران سازمان باشد یا اینکه به طور شفاف مسئولیت تحقیقات بازار، تدوین برنامه های استراتژیک فروش و آموزش تیم فروش را بر عهده گیرد. به همین علت لازم است همه مسئولیت ها در زمان عقد قرارداد مشاوره فروش مشخص گردد.
هزینه مشاوره فروش در اصفهان
تعرفه مشاوره فروش برای یک جلسه در شهر اصفهان برای کسب و کارهای کوچک ۷۰۰ هزار تومان و برای کسب و کارهای شرکتی ۹۵۰ هزار تومان است. مشاوره های فروش کوتاه مدت یک تا سه ماهه به ازای هر ساعت بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است و مشاوره های بلند مدت یک ساله بر مبنای مسئولیت های مشاور فروش و توافق طرفین می تواند بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت متغیر باشد.
هزینه مشاوره فروش در سایر شهرها
هزینه مشاوره فروش حضوری در همه شهرهای ایران به جز اصفهان، شامل هزینه فروش اعلام شده در بالا به اضافه هزینه های مربوط به اقامت و رفت و آمد به شهرستان مورد نظر است.
مشاور دیجیتال مارکتینگ با تحلیل و بررسی کسب و کار مورد نظر و بازار هدف، با توجه به زمان و بودجه، بهترین روش بازاریابی اینترنتی و آنلاین را برای رسیدن به اهداف ارائه می دهد. بهینه سازی فرآیند های بازاریابی با هدف جذب مشتری در فضای آنلاین و افزایش فروش سازمانی از دیگر وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ است. اما تمرکز اصلی مشاور دیجیتال مارکتینگ بر نوع سازمان، نیازها و اهداف کسب و کار وابسته است.