مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

آموزش حرفه ای اصول برندینگ

آموزش برندینگ

آموزش برندینگ تنها در صورت تبعیت از قوانین و مقررات حرفه ای، کارآمد خواهد بود. آموزش حرفه ای اصول برندینگ از جمله موضوعاتی است که در صورت وجود تخصص و مهارت بالا می توان شاهد آن بود.

به طور مثال : در صورت ارائه کالا یا خدمات مصرفی توسط یک شرکت، میزان سازگاری محصولات با محیط زیست و تبلیغ در این حوزه به منظور آشنایی کاربران یا مخاطبین با سازگاری محصولات، این موضوع به طور حتم ترغیب و توجه مشتریان را به همراه خواهد داشت.

بنابراین برانگیخته شدن احساسات در مخاطب (عام یا خاص) مهم ترین تکنیک در برندسازی و معرفی برند به مشتریان است. تکنیکی که توجه به آن می تواند همواره نتایجی فوق العاده ایده آل را به همراه داشته باشد.

هدایت افکار عمومی یا افکار بخشی از جامعه به سمت هدفِ مورد نظر یک مجموعه یا تیم، از دیگر تعاریفی است که می توان برای برند و ساخت برند به آن اشاره کرد. همسویی افکار بخشی از افراد جامعه می تواند بهترین نتایج تجاری و اقتصادی را برای شرکت های مختلف به همراه داشته باشد.

تعابیر موجود برای تعریف برندینگ و برندسازی از نظر متخصصین و افراد زبده در جهان که در این حوزه مشغول ایده سازی و خلق فرصت های نوین هستند، متفاوت است. اما آموزش برندینگ بر اساس استراتژی های قدرتمند و خلق فضایی رقابتی برای پیشرفت، وجه اشتراک تمامی نظرات به شمار می رود.

طراحی یک برند، باید همگام با ماهیت گروه یا فرد باشد. این موضوع می تواند نقش مهمی در ساخت یک پیش فرض درست در ذهن مشتریان داشته باشد. به همین واسطه توجه به ماهیت ها در برندسازی، اصلی است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

در برندینگ و برندسازی پارامترهای متعددی ایفا نقش می کنند. حتی ساخت یک لوگو خوب و جذاب نیز می تواند در نوع خود اهمیت ویژه ای داشته باشد. اما این موضوع تنها تعبیر درست و منطقی از برندینگ نیست. بلکه برندینگ شامل حوزه ها و تعاریف متعددی می باشد.

توسعه کسب و کار توسط مشاور فرانچایز

بهترین مشاور فرانچایز

مشاور فرانچایز به شما در زمینه مشخص کردن مدل توسعه کسب و کار فرانچایز کمک می کند. هر کسب و کاری باید دارای یک مدل باشد تا بتواند به راه خود ادامه دهد خواه این کسب و کار به صورت مستقل باشد و خواه از طریق اعطای نمایندگی! دیدگاه اشتباهی که در جلسات مشاوره فرانچایز اغلب از کسانی که تمایل به اخذ نمایندگی دارند مشاهده می کنیم این است که فرانچایز نیاز به تلاشی ندارد و همه تلاش ها را کسی که نمایندگی اعطا می کند، کرده است. با اطمینان خاطر می توانم به شما بگویم که صد در صد عکس این قضیه صادق است به این نحو که کسی که نمایندگی را می گیرد با کمک کمپانی فرانچایز دهنده باید در جهت توسعه، رشد و موفقیت کسب و کار تلاش کند بنابراین به زبان ساده فرانچایز یک سفره آماده نیست!

اولویت بندی کانال ها در هک رشد

متخصص هک رشد

برای ایجاد رشد، یک هکر رشد کانال های زیادی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. کانال های رشدSEO ، SEM ، رسانه های اجتماعیSMO ، SMM، بازاریابی محتوا، روابط عمومی، بازاریابی از طریق ایمیل، سازمان های رویداد آنلاین/آفلاین، بازاریابی ویدیویی، ASO، بازاریابی ارجاعی یا بازاریابی ویروسی،UI / UX، توسعه کسب و کار، برنامه ریزی استراتژیک و غیره از جمله روش هایی است که اعمال آن می تواند از شکست یک استارتاپ جلوگیری کند.

هک رشد با اجرای یک استراتژی بازاریابی درونی محقق می شود. اما با وجود همه این کانال ها چه کاری باید انجام داد؟

مسئله این است که هر استارتاپ یا شغل، متفاوت است. هر صنعت متفاوت است. هدف آنها متفاوت است (B2B یا B2C، جمعیت شناسی متفاوت، عادات، مکان، فرهنگ، زبان) بنابراین، ممکن است بپرسید که چگونه یک هکر رشد می داند از کدام کانال ها باید استفاده کند؟

در حالت ایده آل، هدف این است که در واقع همه کانال های موجود مورد بررسی قرار گیرند. تعریف یک استراتژی جدید در حوزه بازارایابی از سوی متخصص هک رشد با اعتماد به احساسات و فرضیات و توجه به اولویت بندی ها، از جمله راهکارهای مهم و ضروری است که به طور حتم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های بهترین سایت فروشگاهی

بهترین مشاور طراحی سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یک دسته از ویژگی ها وجود دارند که باعث می شود سایت کاربری آسانی داشته باشد که وجود آن ویژگی ها در سایت بسته به مهارت مشاور طراحی سایت دارد. در ادامه به این ویژگی ها اشاره ای خواهیم داشت تا در مشاوره طراحی سایت به آن ها توجه کنید.

  • دسته بندی دقیق و منظم محصولات: برای سایت های فروشگاهی زمانی که مشتری به قصد خرید وارد آن می شود محصولات باید در دسته بندی و نظمی منطقی قرار گرفته باشند تا به راحتی کاربر بتواند آن ها را پیدا کند.
  • مسیر کوتاه تا وصل شدن به درگاه پرداخت: یکی از نکاتی که در مشاوره طراحی سایت به آن ها توجه می شود کوتاه بودن مسیر خرید است. وقتی مراحلی که کاربر از انتخاب تا پرداخت هزینه کالا یا خدمات طی می کند طولانی باشد، خرید کردن به یک تجربه سخت و دلهره آور تبدیل می شود. یک مشاور طراحی سایت خبره این نکته را می داند به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی شما مراحل اضافه را حذف خواهد کرد
  • ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی: یک سایت ریسپانسیو سایتی است که در تمام دستگاه ها (لپ تاپ_ موبایل_ تبلت) نمایش داده شود. مشاور طراحی سایت باید به این موضوع توجه داشته باشد.
  • پنل مدیریت ساده: کار کردن با سایت فروشگاهی برای مدیریت سایت باید آسان باشد. سایتی که پیچیده بوده و محصول گذاری در آن سخت باشد، چندان کارآ نیست و برای صاحبان سایت فروشگاهی جذابیتی ندارد.

اتاق بازرگانی چگونه کار می کند؟

اتاق بازرگانی و صنایع ایران

اولین اتاق بازرگانی در سال ۱۵۹۹ در فرانسه تاسیس شد. اولین اتاق در ایالات متحده در سال ۱۷۶۸ در نیویورک آغاز به کار کرد. اتاق بازرگانی ایالات متحده در سال ۱۹۱۲ تاسیس شد و از طریق تلاش برای لابی گری در سطح ملی، مسائل مربوط به تجارت را ارتقا داد. در سطح ایالت، شهر و منطقه اتاق ها بر روی موضوعات متعددی تمرکز می کنند.

از جمله مزایایی که اعضا اتاق بازرگانی ایران دریافت می کنند، تخفیف هایی است که عمدتا سایر افراد از آن بی بهره اند. هم چنین حضور ویژه در فهرست اعضا خاص برای دریافت برنامه ها و خدماتی ویژه، بخش دیگری از مزایای اعضا اتاق بازرگانی است.

اتاق های بازرگانی نیز در ترویج فعالیت های تجاری و نمایندگی اعضای اتاق در شهرداری های محلی نقش مهمی دارند. حداقل در سطح محلی، اعضای اتاق بازرگانی اغلب برای بحث و گفتگو تلاش می کنند و سعی می کنند سیاستی را که مربوط به تجارت و محیط اقتصادی کلی است، شکل دهند.

شرکت در انتخابات اتاق های بازرگانی منوط به دارا بودن کارت عضویت در این اتاق ها و هم چنین داشتن سابقه فعالیت مرتبط (سه سال) می باشد. اتاق های بازرگانی زیر مجموعه ای از اتاق بازرگانی بین المللی هستند.

این اتاق با دارا بودن اهدافی بسیار ویژه (کمک به توسعه اقتصاد جهانی) الگویی برای فعالیت هر یک از اتاق های بازرگانی است. تاثیرگذاری ویژه لوایح و قوانین وضع شده در اتاق های بازرگانی بر قوانین و سیاست های تجاری، از جمله اصلی ترین دلایل اهمیت حضور اتاق بازرگانی برای رشد و شکوفایی اقتصادی و تجاری است.