مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

دوره تخصصی آموزش فرانچایز در ایران

وظایف مشاور فرانچایز


مدرس فرانچایز کیست؟ آیا با فرانچایز و مزایا و معایب آن آشنا هستید؟ فرانچایز در معنا ساده با عبارت “حق رای دادن” یا “حق رای” شناخته می شود. Franchise یک عبارت تجاری است که در آن معاملات و تبادلاتی بین امیتاز گیرنده و امتیاز دهنده برقرار می شود. مدرس فرانچایز با تسلط کامل بر مهم ترین قواعد و پارامترهای این روش، شرایطی بدون ریسک را برای طرفین در این حوزه فراهم می کند.

حق رای دادن یا به نوعی صدور مجوز برای دسترسی به دانش تجاری، فرآیندها و علائم تجاری اختصاصی همگی در در زمره فرانچایز تعریف می شود. در ازای بدست آوردن حق رای صاحب امتیاز یا گیرنده این حق رای هزینه اولیه شروع به کار و هزینه های صدور مجوز سالانه را به طرف مقابل پرداخت میکند.

حق خرید رای یکی از راههای سریع و بسیار موثر در شروع و راه اندازی مشاغل شخصی با امتیاز های گسترده و متعدد است. اطلاع دقیق از مزایا و معایب این روش تنها در صورت ارتباط با مدرس فرانچایز امکان پذیر می گردد.

آشنایی با مزایا و معایب فرانچایز از جمله نکات مهمی است که می تواند از ریسک های بسیار جدی یا حتی کوچکترین ریسک‌های ممکن جلوگیری کند. بررسی میزان موفقیت در خرید امتیاز یا حق رای یکی دیگر از مزایایی است که در صورت حضور مدرس فرانچایز تسلط بر آن امکان پذیر می گردد.

شروع فعالیت ها و تجارت های مستقل در قالب یک گروه کوچک در صورت اطمینان از حق امتیاز خریداری شده شروعی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بررسی میزان هزینه های خرید حق رای برقراری ارتباط با صاحب رای و همینطور به اشتراک گذاری ایده های ارائه شده در یک پروژه همگی در صورت وجود مهارت و تسلط و فرانچایز امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد