مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

آزمایش هکر رشد؛ تست فرضیات هک رشد

بهترین هکر رشد

تست و آزمایش مهم ترین بخش از فرآیندهای هکر رشد به شمار می رود. آزمایش در واقع همان چیزی است که هک رشد را تعریف می کند. شما باید مصمم باشید که باید همه چیز را آزمایش کنید. دانستن اینکه آیا چیزی بدون آزمایش آن کار می کند، غیرممکن است. شما می توانید فرضیاتی را مطرح کنید اما در برخی موارد باید این فرضیات را آزمایش کنید.

بنابراین، شما باید چندین کانال را آزمایش می کنید. منظور این است که به طور مثال برای آزمایش رسانه های اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل، روابط عمومی و رویدادهای آنلاین به مجموعه ای از این کانال ها نیاز خواهد بود.

برای نشان دادن این مسئله با وضوح بیشتر، فرض کنید شما می خواهید از طریق رسانه های اجتماعی به مشتریان هدف خود برسید. می توانید از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت، LinkedIn ، Pinterest ، Tumblr ، Weibo یا هر کانال رسانه اجتماعی دیگری استفاده کنید.

فرض کنید شما از اینستاگرام استفاده می کنید. شما باید آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی بهترین نتیجه را دارد. ارسال انواع مختلف تصاویر، هشتگ های مختلف، ارسال در زمان های مختلف، افراد مختلف را دنبال کنید.

این فرایند باید برای کانال های دیگر یکسان باشد، یا می خواهید کمپین های بازاریابی ایمیل عالی ایجاد کنید، ارسال جذاب وبلاگ، کار بر روی برنامه تلفن همراه و غیره قطعا زمانبر خواهد بود.

هدف این است که به معنای واقعی کلمه هر جزئی را آزمایش کنید تا زمانی که بدانید چه چیزی مفید است. شامل آزمایش های بی وقفه در روند هک رشد بسیار مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد