مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاور کسب و کار اینترنتی برای شما الزامی است اگر…

  • سایتی دارید که در سرچ ها پائین مانده است: پیش از آن که اهمیت این مورد را با هم بررسی کنیم یک سوال می پرسیم؛ شما به عنوان مشتری و مصرف کننده وقتی به دنبال محصول یا خدمتی باشید و آن را گوگل کنید، معمولا چند تا از نتایج جست و جو را باز می کنید؟ طبیعتا هیچ گاه به صفحه ۱۰ جست و جو نمی روید تا نتیجه دلخواهتان را پیدا کنید و به نتایج صفحه اول اکتفا می کنید. طبق آمار، افراد معمولا نتایج جست و جو سایت را تا سومین نتیجه جست و جو باز می کنند؛ یعنی همان نتایجی که بدون اسکرول کردن باز می شوند. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند سایت شما به مرور زمان در نتایج جست و جو بالاتر به مخاطب نشان داده شود. بدون یک مشاور کسب و کار اینترنتی شما در صفحه ۱۰ نتایج جست و جو خواهید ماند و هیچ گاه دیده نمی شوید.
  • مشتریان آنلاین شما وفادار نیستند: گاهی اوقات علی رغم این که بهترین محصول را ارائه کرده اید و از لحاظ کیفیت و قیمت از رقبا بهتر عمل کرده اید، اما مشتریان آنلاین به شما وفادار نیستند و به راحتی رقبا را جایگزین شما می کنند. اشکال از کجاست وقتی به نظر می رسد همه چیز خوب است؟ مشاور کسب و کار اینترنتی دقیقا همین گره را از کار شما باز می کند. بررسی این که مشکل کار شما کجاست و حل آن، فقط از عهده یک مشاور کسب و کار اینترنتی ساخته است. مشاور کسب و کار اینترنتی به شما در زمینه ریشه یابی این مشکل و حل آن کمک کرده و مشتریان را به شما وفادار می سازد.
  • همه کار برای راضی نگه داشتن مشتری انجام داده اید اما بی فایده بوده است: آیا تا کنون هزینه های زیادی متحمل شدید تا مشتری را راضی نگه دارید اما نتیجه نداشته است؟ می دانید ایراد از کجاست؟ تیری در تاریکی رها کردن! وقتی دقیق نمی دانید مشتری به دنبال چه چیزی بوده و چرا ناراضی است، به هر دری می زنید تا مشکل را رفع کنید اما این دقیقا همان کاری است که نباید انجام دهید. کافی است به یک مشاور کسب و کار اینترنتی مراجعه کنید تا راه را به شما نشان دهد. با استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی، شما می توانید حرکات و اقدامات مشتریان را تحلیل کرده و راه رضایت آنان را پیدا کنید.

مزایا و معایب فرانچایز Franchise چیست؟


آشنایی دقیق با مزایا و معایب فرانچایز برای انتخاب این مسیر در تجارت چندان ساده به نظر نمی رسد. یکی از مهمترین معایب فرانچایز از انعطاف ناپذیر بودن آن در شرایط مختلف است اما باید به این نکته مهم نیز توجه کرد که فرانچایز همچون بسیاری از تبادلات تجاری دیگر مزایای مهمی را نیز در خود دارد.


ایجاد یک معامله تجاری برد-برد بین صاحب امتیاز حق و خریدار حق رای از جمله مواردی است که تنها در صورت آشنایی کامل و مفید با استراتژی فرانچایز امکان پذیر است. مدرس فرانچایز چگونگی کارکردِ این معامله تجاری را به دقت شرح می دهد.


حق رای دادن و خریدن حق را به عنوان یکی از روشهای بسیار محبوب برای شروع یک کار آفرینی و یا هنگام ورود به یک صنعت کاملاً رقابتی مانند صنایع فست فود شناخته می شود. خرید حق رای همچنین نیاز به صرف منابع برای تبلیغ نام و نشان تجاری یک برند را کاهش می دهد.


مدرس فرانچایز قطعاً در تحلیل مزایا و معایب این روش به نکات مهمی اشاره خواهد کرد که از جمله آنها می‌توان به “بهترین جایگزین بودن فرانچایز” در مقایسه با روشهای دیگر برای شروع کار اشاره کرد.