مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مزایا و معایب فرانچایز Franchise چیست؟


آشنایی دقیق با مزایا و معایب فرانچایز برای انتخاب این مسیر در تجارت چندان ساده به نظر نمی رسد. یکی از مهمترین معایب فرانچایز از انعطاف ناپذیر بودن آن در شرایط مختلف است اما باید به این نکته مهم نیز توجه کرد که فرانچایز همچون بسیاری از تبادلات تجاری دیگر مزایای مهمی را نیز در خود دارد.


ایجاد یک معامله تجاری برد-برد بین صاحب امتیاز حق و خریدار حق رای از جمله مواردی است که تنها در صورت آشنایی کامل و مفید با استراتژی فرانچایز امکان پذیر است. مدرس فرانچایز چگونگی کارکردِ این معامله تجاری را به دقت شرح می دهد.


حق رای دادن و خریدن حق را به عنوان یکی از روشهای بسیار محبوب برای شروع یک کار آفرینی و یا هنگام ورود به یک صنعت کاملاً رقابتی مانند صنایع فست فود شناخته می شود. خرید حق رای همچنین نیاز به صرف منابع برای تبلیغ نام و نشان تجاری یک برند را کاهش می دهد.


مدرس فرانچایز قطعاً در تحلیل مزایا و معایب این روش به نکات مهمی اشاره خواهد کرد که از جمله آنها می‌توان به “بهترین جایگزین بودن فرانچایز” در مقایسه با روشهای دیگر برای شروع کار اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد