مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

چگونه منتور کسب و کار پیدا کنیم؟

منتور کسب و کار اینترنتی

بسیاری از مدیران در همین ابتدای کار وقتی نام منتور کسب و کار می آید، وحشت وجودشان را پر می کند که چگونه منتور کسب و کار خود را پیدا کنند و یا چگونه به ایشان اعتماد کنند؟ شبکه سازی پیش از ورود به حوزه کسب و کار، چندان آسان نیست اما غیر ممکن نیز نیست. برای آن که بتوانید با یک منتور با تجربه ارتباط برقرار کنید، کافی است در برنامه های منتورشیپ شرکت کرده و با افراد متخصص در حیطه فعالیت خود آشنا شوید.


راه دیگر برای آشنایی با منتور کسب و کار، شبکه های اجتماعی است. به یاد داشته باشید امروزه هر فردی برای معرفی خودش در محیط کلان یک اکانت در لینکدین و یا سایر شبکه های اجتماعی دارد که نادیده گرفتن آن ها، شما را از یک مزیت بزرگ محروم می سازد. معمولا در شبکه های اجتماعی رزومه کاملی از منتور وجود دارد که شما را در انتخاب یا رد این افراد راهنمایی می کند.


تخصص هایی که یک منتور کسب و کار باید داشته باشد

  • آشنایی کامل با مدل کسب و کار
  • تشخیص مزیت رقابتی و مزیت نسبی در حوزه کاری مورد نظر
  • تعیین ارزش کلیدی مطلق
  • آشنایی با امور مشتریان
  • آشنایی کامل به علم بازاریابی
  • توانایی تحلیل رقبا در صنعت
  • آشنایی به مدیریت مالی و امور اقتصادی کسب و کار
  • نگاهی به آینده صنعت مربوطه
  • پیش بینی رشد و شناخت فرصت

نظرات 1 + ارسال نظر
boomrun چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 15:11 https://boomrun.org/

مرسی از مطلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد