فعالیت های بازاریابی که هزاران دلار هزینه از طریق کانال های دیگر دارند می توانند با کسری از هزینه در فیس بوک استفاده شوند. این امر فعالیت برای مشاغل کوچک و متوسط با بودجه محدود بازاریابی ایده آل می کند. مشاغل بزرگتر همچنین می توانند مفاهیم و مضامین بازاریابی را از طریق فیس بوک قبل از اقدام به فعالیت های بزرگتر آزمایش کنند.
آموزش های هدفمند به ویژه در رابطه با استفاه از شبکه های اجتماعی تاثیرگذاری مانند فیس بوک می تواند مسیر موفقیت مجموعه های بزرگ یا کوچک را هموار نماید. یک صفحه فیس بوک مزایای بالقوه زیادی برای تجارت شما دارد. در حالی که برخی از این مزایا مشابه داشتن وب سایت است، اما تعدادی از آنها منحصر به فیس بوک است.