مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

انواع مشاوره برندینگ

در دنیای امروز برای موفقیت در کسب و کارتان باید بتوانید قلب و ذهن مخاطبان خود را تسخیر کنید. برای این کار به یک برندسازی همه جانبه همراه با استراتژی های جامع و یکپارچه نیازمند هستید. برندسازی بهترین راهکار برای ورود، بقا و ارتقای جایگاه کسب و کار شما در بازار است. ما در زمینه های زیر می توانیم مشاور برندینگ و استراتژیست کسب و کار شما باشیم:  ادامه مطلب ...

مهم ترین ویژگی های سایت فروشگاهی چیست؟

یک سایت فروشگاهی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یک دسته از ویژگی ها وجود دارند که باعث می شود سایت کاربری آسانی داشته باشد که وجود آن ویژگی ها در سایت بسته به مهارت مشاور طراحی سایت دارد. در ادامه به این ویژگی ها اشاره ای خواهیم داشت تا در مشاوره طراحی سایت به آن ها توجه کنید.


  • دسته بندی دقیق و منظم محصولات: برای سایت های فروشگاهی زمانی که مشتری به قصد خرید وارد آن می شود محصولات باید در دسته بندی و نظمی منطقی قرار گرفته باشند تا به راحتی کاربر بتواند آن ها را پیدا کند.
  • مسیر کوتاه تا وصل شدن به درگاه پرداخت: یکی از نکاتی که در مشاوره طراحی سایت به آن ها توجه می شود کوتاه بودن مسیر خرید است. وقتی مراحلی که کاربر از انتخاب تا پرداخت هزینه کالا یا خدمات طی می کند طولانی باشد، خرید کردن به یک تجربه سخت و دلهره آور تبدیل می شود. یک مشاور طراحی سایت خبره این نکته را می داند به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی شما مراحل اضافه را حذف خواهد کرد
  • ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی: یک سایت ریسپانسیو سایتی است که در تمام دستگاه ها (لپ تاپ_ موبایل_ تبلت) نمایش داده شود. مشاور طراحی سایت باید به این موضوع توجه داشته باشد.
  • پنل مدیریت ساده: کار کردن با سایت فروشگاهی برای مدیریت سایت باید آسان باشد. سایتی که پیچیده بوده و محصول گذاری در آن سخت باشد، چندان کارآ نیست و برای صاحبان سایت فروشگاهی جذابیتی ندارد.

محمدرضا شیخ بهائی مشاور طراحی سایت | 03136759041

مشاور کسب و کار برای مدیریت ایده ها

مشاوره کسب و کار امری پیچیده تلقی می شود که نیازمند دانش و تخصص در کنار تجربه است. فرقی نمی کند کسب و کار شما به صورت آنلاین اداره شود یا خیر در هر صورت شما نیازمند یک مشاور کسب و کار هستید. در بازار امروزی که رقیبان هر لحظه تلاش می کنند تا نفر اول رقابت با ما باشند، فرصت چندانی برای اشتباه و آزمون و خطا کردن نیست. از طرفی تجزیه و تحلیل دائم محیط رقابتی بازار، بهبود عملکرد در سطح کل سازمان (نه صرفا سطح مدیریتی) و ارائه راهکار برای حل مشکلات نیازمند زمان و صرف هزینه های هنگفت است در حالی که اگر از یک مشاور کسب و کار خبره در این زمینه کمک بگیرید، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از آسان ترین راه به سود آوری می رسید.


آیا به عنوان کسی که به تازگی قصد شروع به راه اندازی کسب و کار با یک ایده خاص کرده، تصور می کنید یک ایده نیازمند مشاور کسب و کار نیست؟ اگر جواب این سوال مثبت است باید بدانید که یک مشاور کسب و کار نه تنها در طول عملی سازی و اجرایی شدن فرآیند کاری به شما کمک می رساند؛ بلکه در زمانی که شما صرفا یک ایده خام دارید و هیچ اقدامی نیز برای آن نکرده اید، برای شما یاری رسان خواهد بود. زمانی که به واسطه جلسات مشاوره کسب و کار ایده هایتان پخته و اجرایی شود، قدر این اکسیر موفقیت در بازار رقابتی را بهتر خواهید دانست.

اشتباهات رایج در راه اندازی باشگاه مشتریان چیست؟

  • هزینه نکردن برای مشتریانی با ارزش خرید پائین: برخی از صاحبان کسب و کارها تصور می کنند چون یک درصدی از مشتریان ارزش خرید زیادی برایشان نمی آفرینند هزینه کردن برای وفادار سازی آن ها کار اشتباهی تلقی می شود در حالی که هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان حتی برای چنین مشتریانی جذب و تشویق آن ها برای خرید بیشتر است.
  • نگرش تبلیغاتی داشتن به باشگاه: شما با راه اندازی سامانه کسب و کار خودتان در بلند مدت می توانید مشتریان جدید جذب کنید اما هدف از راه اندازی بیشتر به مشتریان فعلی باز می گردد. بنابراین این تصور که با راه اندازی باشگاه سیل عظیمی از مشتریان جدید به سوی کسب و کارتان را به کل کنار بگذارید.

تدوین استراتژی تولید محتوا در بلند مدت


یکی دیگر از مهم‌ ترین خدماتی که در مشاوره سئو در اصفهان به شما داده می شود، یک استراتژی دقیق و طولانی مدت برای افزایش ترافیک وب سایت است. مشاور سئو به شما می گوید کدام محتواها بیشترین بازدهی را در سئو دارند؛ و برنامه ریزی انجام می شود تا محتوای غنی و تازه تهیه گردد. پس از آن که محتوا منتشر شد، بازخوردها و واکنش های کاربران به وب سایت جمع آوری می گردد.


در راستای تولید محتوا، استراتژی و برنامه ریزی برای ایجاد لینک های مناسب نیز تنظیم می شود. یک متخصص سئو، منابع استاندارد و معتبر را برای پیوندهای داخلی و خارجی معرفی می کند. مشاوره سئو در اصفهان ، از هر تکنیک و استراتژی استفاده می‌کند تا وب سایت شما در موتورهای جستجوگر گوگل ارتقا پیدا کند.