مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره سئو حرفه ای را تجربه کنید!

اهمیت مشاوره سئو

با توجه به پیچیدگی فرآیند های سئو و گستردگی اطلاعات در اینترنت و همچنین پیشرفته تر شدن الگوریتم های گوگل آموزش سئو در مدت زمات کوتاه امکان پذیر نیست و پیشنهاد می شود سئو وب سایت خود را به فرد یا تیم حرفه ای بسپارید. در شرکت ها و سازمان های بزرگ حضور مداوم و پیوسته مشاور سئو در طول هفته در دفتر سازمان بسیار حیاتی خواهد بود چراکه تحلیل فرآیندهای سازمان و رقبا و نظارت بر عملکرد تیم تولید محتوا و سئوی سایت اهمیت بسیاری دارد. به گونه ای که یک مسیر اشتباه می تواند سازمان را ماه ها از دستیابی به اهداف خود دور نگه دارد.


اجرای مشاوره سئو :

  • توسعه استراتژی سئو

بسیاری از سازمان ها درک دقیق و شفافی از اهداف سئو و نیازمندی های سازمان خود در این زمینه نمی دانند. به همین جهت مشاور سئو به شما کمک می کند تا نیازهای درست و مناسبی برای کسب و کار خود تعریف نموده و استراتژی بلند مدتی برای رسیدن به آنها ایجاد نمایید.

  • رهنمودهای اجرایی

گاهی پس از مشخص شدن اهداف سئو سازمان ها مسیر درست برای رسیدن به اهداف را نمی دانند یا عملکرد آنها نتیجه عکس می دهد. در این زمان حضور مشاور سئو به منظور راهنمایی شرایط فنی و مشخص سازی مسیر موثر خواهد بود.

  • نرم افزارهای تحلیلی

در اینترنت نرم افزارهای بسیاری برای تحلیل وضعیت سئو سازمان و رقبا وجود دارد. مشاور سئو می تواند در انتخاب مناسب ترین ابزار و چگونگی تحلیل داده های حاصل از خروجی نرم افزار، سازمان ها را یاری رساند.

  • بررسی وضعیت سئو سایت

مشاور سئو با ارائه گزارش کامل از وضعیت فعلی کسب و کار شما نسبت به رقبا موارد ساختاری و محتوایی که نیازمند اصلاح هستند را به اطلاع مدیران سازمان می رساند.

  • آنالیز و انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی معمولا سخت ترین مرحله از فرآیند مشاوره سئو به حساب می آیند. تیم تخصصی ما با بهره گیری از بهترین ابزارها، مناسب ترین و پربازدید ترین کلمات کلیدی را به سازمان ها پیشنهاد می نماید تا بتوانند با سرعت و کیفیت بهتری نسبت به رقبا خود را در فضای اینترنت به نمایش گذارند.

  • تحلیل رقبا

در این گام مشاور سئو می تواند تکنیک ها و اطلاعات مورد نیاز از رقبا را به اطلاع شما برساند تا با بررسی همه جانبه بتوانید خدمات بهتری ارائه نمایید.

  • بررسی لینک های داخلی و خارجی

مشاور سئو بک لینک های قدیمی و موجود وب سایت شما را بررسی می نماید و استراتژی مناسبی به منظور دریافت مناست ترین و پر بازده ترین بک لینک ها ارائه می دهد.

  • طراحی مجدد سایت

اگر سایت شما از نظر ظاهری و کدنویسی نیازمند تغییراتی باشد مشاور سئو آنها را بررسی کرده و در قالب موارد پیشنهادی به شما ارائه می نماید. این اختلالات و عدم تناسب ها معمولا منجر به افت جایگاه سایت شما می شود.

ویژگی های بهترین باشگاه مشتریان

آفرها در باشگاه مشتریان

بهترین باشگاه مشتریان باید اتوماتیک باشد و به صورت خودکار فعالیت های مربوط به وفاداری مشتریان را طبق برنامه از پیش مشخص شده انجام دهد. سرعت انجام کار در هنگام عضویت و ثبت اطلاعات باید بالا باشد. همچنین فرآیندها باید در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد. 

بهترین آن باید هوشمند عمل کند. بدین معنا که با استفاده از هوش مصنوعی رفتار مشتریان را تحلیل و در زمان مورد نظر تخفیف یا اعتبار را با آنها اختصاص دهد. 

همچنین لازم است انطاف پذیر و قابل توسعه طراحی شده باشد. یک باشگاه حرفه ای باید بر اساس نیازهای مخاطب و کسب و کار طراحی و پیاده سازی شده باشد. با توجه به اینکه نیاز سازمان ها به مرور زمان تغییر می یابد سیستم باید به گونه ای باشد که امکان تغییر و توسعه امکانات و بخش های مختلف در آن برای کارفرما مهیا باشد. 

بهترین سامانه می تواند گزارشات کامل و تحلیلی ارائه نماید. گزارشات علاوه بر آمار فروش و تعداد مشتریان باید بتواند رفتارهای آنها را تحلیل نماید. 

برنامه ها و آفرهای ارائه شده باید هدفمند و طبق اصول درست انجام گیرد. بهترین سیستم می تواند به شما پیشنهاد دهد چه تخفیفی را برای چه گروهی از مشتریان فعال نمایید. تحلیل گسترده رفتارهای انسانی در سامانه امری است که از عهده نیروی انسانی خارج است. 

چه مشکلاتی بر سر راه صادرات مواد غذایی وجود دارد؟

چگونگی صادرات مواد غذایی

“افزایش احتمال فروش” در این بین یکی دیگر از تاثیرات مهمی است که می توان شاهد آن بود. در صورت صادرات مواد غذایی بر اساس اصول بازاریابی حرفه ای و تجارت بی خطر، این مشتریان هدف شما هستند که محصولات شما را به سایر رقبا ترجیح خواهند داد.

چرا که در این حالت، شرایط صادرات کاملا به نفع شما خواهد بود و به طور کلی مشتریان تنها در بین بسیاری از رقبا، به شما اعتماد می کنند. استفاده از تکنولوژی و فناوری های پیشرفته در این مسیر نیز به شما کمک خواهد کرد.

البته نباید از کنار روش های سنتی و معمول در بخش بازاریابی یا صادرات عبور کرد. صادرات مواد غذایی دارای امتیازات گسترده تری در مقایسه با انواع دیگر صادرات است.

چرا که در این بخش صادرکنندگان با دنیایی متفاوت از نیازها و خواسته ها رو به رو خواهند بود. در سال های جاری علی رغم وجود بسیاری از مشکلات حتی محدودیت هایی که به واسطه بیماری ها در جهان ایجاد شده است، می توان با آماری شگفت انگیز درباره “افزایش میزان صادرات” مواجه شد.

به همین واسطه پی بردن به نکاتی ساده امکانپذیر می گردد. نکاتی مانند “افزایش نیاز مشتریان در بازارهای صادراتی” که در نوع خود باعث افزایش ظرفیت های صادرات می شود. این موضوع یک موقعیت عالی برای صادرکننده موادغذایی است.

چرا که صادرکننده موادغذایی در این شرایط قادر خواهد بود تا با آنالیز استراتژی های رقبا و همینطور با نگاهی به نقاط ضعف یا نفاط قوت فعالان و تجارت کنندگان در این زمینه، تحولی عظیم و متفاوت را ایجاد نماید.

آشنایی با سازمان و ارگان های درگیر با حوزه صادرات یکی از موقعیت ها و پارامترهایی است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد. این موضوع البته تنها در صورت بهره مندی از مشاوره صادرات مواد غذایی امکانپذیر می گردد.

چرا که دربرگیری نکاتی ساده و در عین حال بسیار کاربردی، در حیطه و تخصص مشاورین صادرات است. آشنایی با مهم ترین و کلیدی ترین ارگان ها در بخش صادرات همچنین می تواند کلید موفقیت در این مسیر برای صادرکنندگان مواد غذایی باشد.