مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مزایای مشاور کسب و کار چیست؟


  • محصول یا خدمت ما در بازار چه سودی به مشتری می رساند؟

همه ما در آغاز کار می دانیم که قرار است چه محصولی تولید کنیم اما خیلی اوقات همان محصول با هزینه بسیار پائین تر در بازار وجود دارد و در صورتی که بخواهیم آن را تولید کنیم هزینه تمام شده آن برای ما بیشتر خواهد بود و در نتیجه مجبور به عرضه آن در بازار با قیمتی گزاف هستیم. یک مشاور کسب و کار می تواند مزیتی که شما قرار است برای مشتری داشته باشید را برایتان آشکار کند. در واقع یکی از اهداف خدمات مشاوره کسب و کار تعیین ارزش برای مشتری است به نحوی که مشتری بخواهد برای آن هزینه کند.

  • مخاطبان هدف ما چه کسانی هستند؟

تعیین مخاطبان هدف شاید در نگاه اول کاری ساده بیاید اما نکته مهمی که باید با کمک مشاور کسب و کار آن را تعیین کنید این است که آیا مخاطبان هدف شما برای محصول یا خدمت شما حاضرند مبلغی که تعیین می کنید را پرداخت کنند؟

  • مدیریت شبکه های اجتماعی:

جهان به سمتی پیش می رود که خواه نا خواه ما در گردش جهان مجازی می چرخیم و در صورتی که به آن بی توجهی کنیم خودمان از این روند عقب می افتیم. ورود به فضای مجازی برای کسب و کارها اجتناب نا پذیر است اما مدیریت آن کار دشواری است؛ یک مشاور کسب و کار شما را در هدایت شبکه های مجازیتان نیز یاری می رساند. نحوه اداره شبکه های مجازی همان چیزی است که عده ای را با مخاطبان بسیار زیاد به سود می رساند. البته این خدمت مشاوره کسب و کار با مشورت و دخالت مستقیم شما، اما توسط یک فرد متخصص صورت می گیرد؛ بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا شما کاملا در جریان روند این امر قرار می گیرید.


  • شناخت رقبا صنعت

اگر تصور می کنید رقبا شما تنها کسانی هستند که دقیقا به تولید محصول و خدمت مشابه شما می پردازند؛ سخت در اشتباه هستید. رقبا شما می توانند کسانی باشند که به تولید به صرفه محصول جایگزین محصول شما اشتغال دارند و در واقع نباید از آن ها غافل شوید. مشاور کسب و کار با تجربیاتی که در بازار به دست آورده است به راحتی می تواند رقبا شما را شناسایی کرده و راه های جدا کردن مسیرتان از رقبای پنهان را به نحو احسنت برای شما فراهم می آورد.


  • در صورتی که سرمایه برای راه اندازی ایده تان ندارید…

ذهن خیلی از ما پر از ایده های مختلف و ناب است که اکثر آن ها نیازمند سرمایه و منبع مالی مطمئن و معتبری است که همیشه ما را در راه رسیدن به هدف هایمان همراهی کند. در صورتی که منبع مطمئن برای تامین مالی دارید باید شیوه درست به کار گیری منابع را دانسته تا در راه درست از آن ها بهره بگیرید اما اگر ندارید باید با مشاور کسب و کار صحبت کرده تا ایشان راه تامین مالی را به شما نشان دهند.


  • تبلیغات کاربردی برای شما چیست؟

شاید نظرتان روی تراکت های تبلیغاتی باشند یا بیشتر بخواهید تبلیغات بیلبوردی انجام دهید اما این انتخاب شما بر چه اساسی است؟ در میان کسب و کار ها بسیار مشاهده شده که از شیوه تبلیغاتی رایجی مانند بیلبورد ها استفاده شده اما به علت نا مناسب بودن این ابزار برای تبلیغات با شکست مواجه شده باشد؛ در حالی که از یک راهتبلیغی بسیار ارزان قیمت تر می توانستند به سود برسند. مشاور کسب و کار راه تبلیغات را در آغاز کار برای شما روشن کرده تا ضمن حفظ سرمایه بهترین سود آوری را برای شما داشته باشد. به یاد داشته باشید که تبلیغات هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به هدف است.


  • برند سازی صحیح

فرآیند برندینگ دنیای پیچیده ای دارد که راه یافتن به آن نیازمند سواد و تجربه مرتبط است در حالی که بسیاری از افرادی که در آستانه شروع کسب و کارشان هستند به این موضوع بی توجهی نشان می دهند، کسانی که روی فرآیند برند سازی هزینه می کنند در موفقیت جلو می افتند. مشاور کسب و کار شما را در ایجاد یک برند اصولی همراهی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد