مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

ترفندهای موفقیت در طراحی سایت


یک مشاور طراحی سایت برای آن که به شما کمک کند تا سایت شما فروش بیشتری داشته باشد راهکارهایی دارد. در ادامه چند مورد از ترفند های مشاوره طراحی سایت را به شما آموزش می دهیم.


  • برای آن که طراحی سایت فروشگاهی شما موفق آمیز باشد، مشاور طراحی سایت ابتدا به کاربری سایت توجه می کند. هر سایت فروشگاهی بسته به این که چه خدمت یا کالایی ارائه می دهد باید طراحی شود.
  • نکته دومی که مشاور طراحی سایت به آن توجه می کند، توسعه سایت است. شما در جلسات مشاوره طراحی سایت باید چشم انداز کلی به مشاورتان ارائه دهید تا متناسب با نیاز و هدفتان، در طراحی سایت به شما کمک کند.
  • توجه به دریافت اینماد و سایر مجوز های لازم برای راه اندازی سایت فروشگاهی نکته ای است که یک مشاور طراحی سایت باید آن را با شما در میان بگذارد. البته اخذ این مجوز ها بر عهده خود صاحب کسب و کار است.
  • تحلیل کسب و کار، خدمت دیگری است که در جلسات مشاوره طراحی سایت عنوان می شود. یک مشاور طراحی سایت پس از تحلیل کسب و کار و فضای رقابتی به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو و تولید محتوا نیز می پردازد.
  • استفاده از سرورهای پر سرعت کار دیگری است که یک مشاور طراحی سایت باید انجام دهد.

آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی

هر کسب و کاری بعد از آن که تصمیم می گیرد فعالیت خود را در فضای مجازی گسترش دهد، نیاز به یک سایت حرفه ای پیدا می کند که بتواند از آن طریق کار خود را گسترش دهد. اما معمولا طراحی سایت کار چندان آسانی نیست و نیاز به یک متخصص برنامه نویسی یا کد نویسی دارد. درست است که طراحی سایت با کد نویسی کار دشواری است و نیاز به مشاور طراحی سایت دارد اما با آگاهی از اصول آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی می توانید یک سایت قابل قبول برای خودتان طراحی کنید.


زمانی که طراحی سایت فقط با کد نویسی انجام می شد، شرکت ها و کسب و کار ها مجبور به استخدام و به کار گیری یک برنامه نویس بودند که کار کد نویسی را برای آن ها انجام دهد اما امروزه و با پیشرفت علم طراحی سایت، تنها با حضور یک مشاور طراحی سایت می توان سایت مورد نظر خود را طراحی و اجرا کرد. در این مقاله قصد داریم به نکاتی در خصوص آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی بپردازیم تا در صورت تمایل این کار را به صورت حرفه ای دنبال کنید.


در آموزش طراحی سایت بدون کد چه چیزهایی یاد می گیرید؟


حتما برای شما هم پیش آمده که وارد سایتی بشوید که با ظاهر زیبا، چشم گیر و منظم خود شما را محو کرده و بدون آن که متوجه گذران وقت شوید، ساعت ها در آن سایت گشت زده باشید و یا بر عکس؛ یعنی سایتی آن قدر از طراحی ضعیفی بر خوردار بوده که حتی برای مطلبی که به دنبال آن بودید هم نخواستید چند دقیقه بیشتر در سایت گشت بزنید. این زیبایی یا غیر جذاب بودن سایت کاملا مربوط به طراحی سایت می شود. دنیای طراحی سایت بدون کد نویسی آن قدر پیچیده است که می توان طبق هر سلیقه ای یک سایت منحصر به فرد طراحی و اجرا کرد. در طراحی سایت بسته به کاربری که سایت برای آن طراحی و ایجاد شده است، قالب های خاصی اعمال می شود که ظاهر سایت را می سازد.

مدرس فرانچایز Franchise چه وظیفه ای دارد؟


حق رای دادن یا به نوعی صدور مجوز برای دسترسی به دانش تجاری، فرآیندها و علائم تجاری اختصاصی همگی در در زمره فرانچایز تعریف می شود. در ازای بدست آوردن حق رای صاحب امتیاز یا گیرنده این حق رای هزینه اولیه شروع به کار و هزینه های صدور مجوز سالانه را به طرف مقابل پرداخت میکند.


حق خرید رای یکی از راههای سریع و بسیار موثر در شروع و راه اندازی مشاغل شخصی با امتیاز های گسترده و متعدد است. اطلاع دقیق از مزایا و معایب این روش تنها در صورت ارتباط با مدرس فرانچایز امکان پذیر می گردد.


آشنایی با مزایا و معایب فرانچایز از جمله نکات مهمی است که می تواند از ریسک های بسیار جدی یا حتی کوچکترین ریسک‌های ممکن جلوگیری کند. بررسی میزان موفقیت در خرید امتیاز یا حق رای یکی دیگر از مزایایی است که در صورت حضور مدرس فرانچایز تسلط بر آن امکان پذیر می گردد.


شروع فعالیت ها و تجارت های مستقل در قالب یک گروه کوچک در صورت اطمینان از حق امتیاز خریداری شده شروعی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بررسی میزان هزینه های خرید حق رای برقراری ارتباط با صاحب رای و همینطور به اشتراک گذاری ایده های ارائه شده در یک پروژه همگی در صورت وجود مهارت و تسلط و فرانچایز امکان پذیر است.


مدرس فرانچایز Franchise چه وظیفه ای دارد؟

مدرس فرانچایز در قالب یک فرد کاملا مسلط به طراحی الگوریتم ها و استراتژی های تعریف شده برای خرید خرید حق رای فعالیت می کند. از مهمترین وظایف مدرس فرانچایز می‌توان به تفکیک مهمترین استراتژی ها برای تجارت موفقی یک مجموعه اشاره کرد.


کاهش خطر شکست کسب و کار و افزایش امکان موفقیت یکی دیگر از وظایف مهم مدرس فرانچایز به شمار می‌رود. راه اندازی کسب و کارها آنلاین یا غیر آنلاین در بخش و زیرمجموعه فرانچایز قطعاً به انجام آزمایش و تئوری های آزمایشی نیازمند است.


این در حالی است که استفاده از تجربیات و دانش مدرس فرانچایز می تواند بدون نیاز به انجام آزمایشهای تخصصی طولانی‌مدت و زمانبر از آینده کسب و کار اطمینان حاصل کرد. مدرس فرانچایز وظایف مهم دیگری را نیز بر عهده دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به بررسی و تفکیک هزینه های ممکن و احتمالی در این مسیر برای پروژه ها و گروه های مختلف اشاره کرد.


هزینه های اولیه خرید حق رای یا هزینه های مرتبط با خدمات مدیریت حق رای خریداری شده شامل این گروه از هزینه ها می شوند. آشنایی با محدودیت ها و تعاریف محدود در حق رای دادن و توافق نامه انجام شده بین رای گیرنده و رای دهنده یکی دیگر از مواردی است که مدرس فرانچایز به بررسی و تحلیل آن می پردازد. شناخت مهمترین آسیب ها در مسیر خریداری حق رای موضوع مهم دیگری است که باید به آن اشاره کرد.


مدرس فرانچایز با بررسی ماهیت انعطاف ناپذیر بودن حق رای تموم کم و کیف این حرف را برای متقاضیان مشخص می کند. ترسیم آینده روشن یا تاریک برای تجارت مد نظر یکی دیگر از پارامتر هایی است که مدرس فرانچایز به تحلیل آن می‌پردازد.

۵ گام فروش موفق

  • آیا همه مشتری شما هستند؟

اولین اصل در آموزش فروش شناخت صحیح مشتری است. ممکن است مشتریان زیادی به شما مراجعه کنند و شما روی همه آن ها به یک میزان سرمایه گذاری کنید در حالی که این کار بسیار اشتباه است. قانون پارتو می گوید تنها ۲۰درصد از مشتریان برای شما ۸۰ درصد سود آوری دارند بنابراین باید ۸۰ درصد زمان و سرمایه خود را صرف برقراری و حفظ ارتباط با این ۲۰ درصد کنید. اگر نمی دانید مشتری واقعی کیست، بهتر است در جلسه مشاوره فروش که با مشاور فروش شرکت دارید اطلاعاتی در مورد ویژگی های یک مشتری بالقوه از ایشان بگیرید.



  • تشکر و تشویق مشتریان را فراموش نکنید

دومین اصل در آموزش فروش که در جلسات مشاوره فروش بر آن تاکید می شود، تشکر از مشتریانی است که از شما خرید کرده اند. زمانی که مشتری از شما خرید می کند یعنی خدمات و محصولات شما توانسته ایشان را قانع کند. درست است که مشتریان در مقابل پولی که به شما پرداخته اند خدمات یا محصول دریافت کرده اند اما یک تشویق جای دوری نمی رود. شما می توانید از مشتری با یک اشانتیون کوچک تشکر کنید و حس خوب به ایشان انتقال دهید. اگر از یک مشاور فروش حرفه ای در کنار کسب و کارتان بهره مند هستید، در مورد هدیه ای که برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد ضمن آن که مشتری را خوشنود کرده و حس خوبی به ایشان بدهد مشورت کنید.

 


  • از خودتان بگوئید

سومین اصل آموزش فروش گفتن داستان است. منظورمان از این که می گوئیم از خودتان بگوئید تعریف و تمجید نیست بلکه داستان خودتان را بگوئید. اگر می خواهید موفق شوید باید مشتری را با خودتان همراه کنید. گفتن داستان هایی در مورد برندتان می تواند باعث جلب اعتماد مشتری و در نهایت خرید شود. البته به یاد داشته باشید این داستان ها زایده ذهن مشاور فروش شما نیست بلکه داستانی واقعی است که جذاب بیان می شود. به یاد داشته باشید مشتری به خوبی متوجه دروغ یا راست داستان شما می شود بنابراین سعی در فریب ایشان نداشته باشید.

 


  • ۳ دقیقه طلایی را در یابید

چهارمین اصل در آموزش فروش، اثر گذاری در سه دقیقه نخست برخورد با مشتری است. زمانی که فروشنده ها نام ۳ دقیقه طلایی را از مشاور فروش می شنوند ممکن است کمی بترسند یا بگویند ۳ دقیقه برای پرزنت محصولات یا خدمات خیلی کم است! حق با شماست بنابراین منظور از ۳ دقیقه ابتدایی دقیقا همان برخورد اولیه ای است که شما به عنوان فروشنده با خریدار خواهید داشت. هیچ خریداری در این ۳ دقیقه از شما کل اطلاعات محصول یا خدمت را نمی خواهد بلکه از شما یک برخورد خوب همراه با حس اعتماد و اعتبار را انتظار دارد. این سه دقیقه را به ساخت تصویر مثبت اختصاص دهید.

 


  • به حالات بدن مشتری دقت کنید

یکی از اصولی که در آموزش فروش بسیار حائز اهمیت است و مشاور فروش به آن بها می دهد، حالت بدن است. وقتی می گوئیم به حالات بدن مشتری دقت کنید. در بیشتر مواقع شما از حالات بدن مشتری می توانید به حسی که آن لحظه به سخنان شما دارد پی ببرید. به عنوان مثال اگر مدام به ساعتش نگاه می کند یعنی سخنان شما برای ایشان خسته کننده است و منتظر فرصتی است تا سریع به سخنانتان خاتمه دهد. البته دقت به بادی لنگوئیج مشتری صرفا محدود به این موارد نمی شود بلکه به عنوان راهنمایی برای شما جهت برخورد با ایشان نیز خواهد بود. فرض بگیرید در ابتدای بحث مشتری به صورت دست به سینه نشسته یا دستان را در هم قلاب کرده است؛ این نشان دهنده گاردی است که مشتری به صورت ناخودآگاه در برخورد های اولش دارد بنابراین نیاز است کمی فاصله را رعایت کرده و به ایشان فرصت دهید تا احساس راحتی داشته باشند. متاسفانه زمانی که بحث دقت به حالت های بدن مشتری در جلسات مشاوره فروش مطرح می شود فروشنده ها آن را بی اهمیت می پندارند در حالی که به فروش موفق کمک خواهد کرد.


  • از مشاوره فروش غافل نشوید

در تمام این مراحل شما به یک مشاور فروش حرفه ای و با تجربه نیاز دارید تا شما را دقیق راهنمایی کند. برخی از مدیران و صاحبان کسب و کار از هزینه مشاوره فروش می پرسند تا بتوانند برای کسب و کارشان یک مشاور فروش گرفته و از کمک های ایشان بهره مند شوند.  هزینه مشاوره فروش بستگی به تعداد جلسات و کیفیت و سابقه کار مشاور فروش دارد و متغیر است اما به طور کلی هزینه ای که برای مشاوره فروش می پردازید به نوعی صرفه جویی در هزینه ها محسوب می شود و جلو زیان بزرگی مانند شکست در کسب و کار را می گیرد.

آیا مشاور کسب و کار از راه دور نیز امکان پذیر است؟


برخی از مدیران پس از آن که بهترین مشاور کسب و کار را پیدا کردند، متوجه می شوند که بعد فاصله مانع بهره گیری از خدمات مشاور کسب و کار می شود! اما جای نگرانی نیست زیرا از وقتی که بیشتر خدمات شکل اینترنتی و آنلاین به خود گرفته، امکان بهره گیری از خدمات مشاور کسب و کار از راه دور نیز وجود دارد.


به صورت کلی چند نوع خدمات مشاوره کسب و کار وجود دارد؟


  • مشاوره کسب و کار حضوری
  • مشاوره کسب و کار آنلاین
  • مشاوره کسب و کار ایمیلی
  • مشاوره کسب و کار تلفنی


هر کدام از انواع مشاوره کسب و کار بسته به موقعیت شما مناسب تلقی می شود اما نکته مهم تر از نوع خدمت مشاور کسب و کار، میزان مهارت ایشان در هدایت کسب و کار است.


برخی از مدیران بر این باورند که جلسات مشاوره کسب و کار آنلاین، چندان کار آمد نبوده و حتما باید مشاور کسب و کار در جلسه حضوری، کار و مقدمات آن را تشریح کند؛ البته جلسات مشاوره کسب و کار حضوری نیز برای بهره وری بیشتر در برخی از کسب و کارها الزامی است اما در آغاز کار و برای آشنایی با ایده اصلی، این کار می تواند از طریق انلاین نیز صورت بگیرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.