مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

آموزش گام به گام اصول سئو

آموزش رایگان سئو
  • پیدا کردن کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جست و جو: کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که باعث می شوند سایت شما در نتایج جست و جو مخاطبان هدفتان نمایش داده شود.
  • ترکیب سئو به صورت خلاقانه برای بازاریابی آنلاین و آفلاین
  • نوشتن مقاله برای موتورهای جست و جو: زمانی که کلمات کلیدی را یافتید باید آن ها را در مقالات خود به کار برده تا در نتایج جست و جو نمایش داده شوید.
  • استفاده از موثر ترین استراتژی های سئو: استفاده از استراتژی های مهم و موثر سئو چهارمین نکته ای است که باید در آموزش سئو است.
  • کلاه های سئو را بشناسید: سه نوع کلاه در سئو وجود دارد؛ کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری! اگر می خواهید سئو را کامل بیاموزید باید این سه نوع کلاه را شناخته و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید.
  • یادگیری سئو داخلی و خارجی: به طور کلی دو نوع سئو وجود دارد؛ سئو داخلی و سئو خارجی! هر فعالیتی که در خود سایت برای ارتقا رتبه آن انجام شود سئو داخلی نام دارد و سئو خارجی (همان گونه که از نام آن پیداست) به فعالیت هایی گفته می شود که در خارج از سایت خود (در سایت های دیگر) برای ارتقا رتبه سایت در گوگل انجام می شود.
  • انجام سئو محلی: یکی دیگر از مسائل مهمی که در سئو، حائز اهمیت است و در آموزش سئو باید آن را بیاموزید سئو محلی است. در سئو محلی شما می آموزید که چگونه محل کسب و کار شما برای افراد محلی در جست و جوهایشان نمایش داده شود.
  • چگونه از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید: گوگل آنالیتیکس در واقع سیستم گزارش گوگل است که اطلاعاتی در خصوص سایت هایی که مخاطبان از آن ها به سایت ما رسیده اند و … ارائه می دهد. در آموزش سئو، نحوه استفاده از گوگل آنالیتیکس نیز به شما یاد داده می شود.
  • چگونه بینگ با گوگل رقابت می کند؟: یکی از موتورهای جست و جو که در رقابت با گوگل به وجود آمده است، بینگ نام دارد. شما در آموزش سئو می آموزید که بینگ چگونه قصد رقابت با گوگل را دارد و چه اقداماتی برای آن انجام می دهد.

چرا برندینگ و برندسازی شخصی اهمیت دارد؟

آموزش برندینگ سازمانی

آموزش برندینگ به تنهایی می تواند ارائه دهنده استراتژی های برتر به گروه یا مجموعه های مختلف به منظور انتخاب سبکی نوین در تجارت و پیشبرد اهداف تجاری باشد. نام بازرگانی اصطلاحی حقوقی است که برای معرفی و شناسایی برند از آن استفاده می شود.


برندینگ و برندسازی امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این اهمیت تنها در بخش فروش محصولات یا افزایش درآمد خلاصه نمی شود. شرکت های مطرح در جهان تنها با استفاده از یک برند خاص توانستند با موفقیت هایی چشمگیر مسیر تجاری خود را به سادگی تغییر دهند.


هویت سازی یک تعریف کوتاه اما دقیق از برندینگ برای شرکت ها یا اشخاصی است که در این حوزه فعالیت می کنند. تمایز کالا یا خدمات با نمونه های مشابه مهم ترین گامی است که می تواند میزان موفقیت یا تاثیرگذاری برندینگ را تعیین کند.


مشاورین آموزش برندینگ همواره با استفاده از تغییرات پیرامون حوزه برندسازی، مسیری متفاوت را برای موفقیت های هر چه بیشتر برای کارفرمایان یا شرکت های تجاری ترسیم می کنند. تبعیت از تغییرات و مسیرهای ترسیم شده نکته مهمی است که می تواند نتیجه ای ایده آل را به همراه داشته باشد.


یکی دیگر از تکنیک های مهمی که در آموزش طراحی و ساخت برندینگ همواره مورد توجه قرار می گیرد، احساسات و عواطف مصرف کننده است. درگیر کردن احساسات و عواطف مصرف کننده نکته مهمی است که بسیاری از شرکت های هدفمند با تکیه بر آن توانستند تحولی شگرف را در جذب مشتریان ایجاد نمایند.

مهم ترین وظایف مدرس اینستاگرام چیست؟

مدرس اینستاگرام در تهران

وظایف مدرس اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی جذاب و پرطرفدار در بخش های محدودی خلاصه نمی شود. اینستاگرام امروزه از یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده برای گروه های مختلف سنی، به یک بستر فوق العاده برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است.


فعالیت بیش از ۲۰۰ میلیون فرد در این شبکه جذاب نشان دهنده اهمیت و جایگاه اینستاگرام در حوزه های مختلف است. طبق آخرین آمارهای موجود میزان مشارکت گروه های فعال تجاری در شبکه های اجتماعی کمتر از ۰.۱٪ است.


این در حالی است که نرخ حضور شرکت ها و مارک های تجاری محبوب در اینستاگرام بسیار با این آمار متفاوت است. این موضوع نشان دهنده اهمیت و نقش اینستاگرام در معرفی و شناخت هر چه بیشتر برند های تجاری است.


میزان مشارکت شرکت ها و برند های تجاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال ۲۰۱۴ بیش از ۶۰ برابر میزان مشارکت در شبکه هایی مانند فیسبوک بوده است. مدرس اینستاگرام با ارائه برنامه هایی دقیق، مسیر موفقیت یک مجموعه در اینستاگرام را به بهترین شکل ممکن ترسیم می کند.

فرصت های سرمایه گذاری صادرات به ترکیه

خدمات مشاوره صادرات به ترکیه

مشاوره صادرات به ترکیه توسط مشاورینی حرفه ای و آگاه ارائه می گردد. مشاور صادرات با بررسی فرصت های سرمایه گذاری در کشور ترکیه و همچنین توجه به ریسک ها یا خطرات احتمالی، مسیری متفاوت را برای صادرکنندگان ترسیم می نماید. کشور ترکیه به واسطه دارا بودن زیرساخت های اقتصادی قدرتمند، از مهم ترین مقصد های تجاری به شمار می آید. آشنایی با نیاز های روز موجود در ترکیه و هم چنین در نظر داشتن محدودیت های موجود، می تواند مسیری روشن را پیش روی صادرکنندگان قرار دهد.


پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا موجب گردید تا شرایط صادرات و واردات با رشد چشمگیری همراه شود. مشاوره صادرات به ترکیه ضمن تحلیل تمامی بستر های موجود، مسیری برای انتخاب بهترین محصولات جهت صادرات را پیش روی متفاضیان قرار می دهد. شناخت مهم ترین نیاز ها در بازار های صادراتی به طور حتم می تواند شاه کلید موفقیت و فرصت سازی به شمار آید. مشاوره صادرات تضمین کننده صادراتی با حاشیه سود بسیار بالا خواهد بود.


کشور ایران در کنار کشور هایی مانند آمریکا، چین و روسیه بیشترین میزان صادرات به ترکیه را از آن خود نموده است. این صادرات به جهت عدم وجود موانع تحریم و موانع تعرفه های گمرکی در لیست بهترین حوزه های صادراتی با توجه به سودآوری های حاص از آن قرار می گیرد.

مهم ترین ویژگی هایی که برای علاقمندان به شغل مشاوره مدیریتی لازم است!

مشاوره مدیریت در ایران

قدرت تجزیه و تحلیل مسائل

اگر شما در مواجه با مسائل مختلف قدرت و توان فکر کردن و تحلیل موقعیت خود را از دست می دهید این مسئله می تواند زنگ خطری برای شما محسوب شود که برای کار مشاوره مدیریت مناسب نیستید. برای سنجیدن این مهارت در وجود خودتان می توانید از کتاب های حل مسائل مدیریتی (مطالعه موردی) استفاده کنید.


روابط عمومی بالا

هیچ مدیری دوست ندارد با مشاور مدیریت عبوس رو به رو باشد که صرفا جهت رفع تکلیف با مدیر ارتباط برقرار کند بنابراین سعی کنید مهارت روابط عمومی را در خودتان تقویت کنید.


گرفتن بهترین تصمیم در موقعیت های بحرانی

همیشه در کار مشاوره مدیریت، موقعیت هایی پیش می آید که نیازمند تصمیم گیری سریع و کارآمد است و یک مشاور باید بتواند در این موقعیت بهترین خدمات را ارائه دهد تا کسب و کار را از بحران نجات دهد.


اعتماد به نفس

شاید باورش برای شما سخت باشد اما اعتماد به نفس یکی از رموز موفقیت در ارائه خدمات محسوب می شود. منظورمان از اعتماد به نفس غرور کاذب نیست بلکه به عنوان یک مشاور مدیریت شما باید بتوانید از راهکار هایی که ارائه می دهید دفاع کرده و دلایل محکمی برای آن داشته باشید. فراموش نکنید که مدیری که از شما مشاوره می گیرد دارای تجربیات بسیاری در بازار کار بوده و فقط با دلایل قانع کننده راضی می شود.