مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

کدام کسب و کارها از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند؟

مزایای دیجیتال مارکتینگ

فروشگاه های اینترنتی: همه کسب و کارهایی که محصول قابل ارائه در فضای اینترنت داشته باشند در این دسته قرار می گیرند. از جمله دیجی کالا ، آمازون و ….

تولید کنندگان سرنخ: بسیاری از کسب و کارها محصولی برای ارائه در فضای مجازی ندارند اما از بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی و سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای بدست اوردن سرنخ مشتریان خود استفاده می کنند. جمع آوری اطلاعاتی از جمله شماره تماس، ایمیل و … بسیار اهمیت دارد.

پابلیشرها: افراد و سازمان هایی از طریق عرضه رایگان محتوا مخاطبان خود را جذب می کنند و از طریق انتشار تبلیغ برای کسب و کارهای مختلف درآمد کسب می کنند. سایت های خبری و ورزشی از جمله این نوع کسب و کارها هستند.

پلتفرم های تعاملی با مخاطب: کسب و کارهایی که از طریق ارتباط با مخاطب کسب درآمد می کنند در این دسته جای می گیرند. از جمله دیوار، اسنپ و ….

کسب و کارهای SAAS : در این نوع کسب و کار، تکنولوژی مورد نظر از طریق شارژ ماهانه اجاره داده می شود. از جمله فضای ابری و هاست، ربات های شبکه های اجتماعی، سرویس های ارتباط با مشتری و ابزارهای تحلیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد