مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | مشاوره بازاریابی و فروش | مشاوره ایمیل مارکتینگ

مهم ترین مسئولیت تحلیلگر سئو چیست؟

تحلیلگر سئو


سئو یکی از مهم ترین پارامترها برای دریافت ترافیک بیشتر یک سایت به شمار می رود. سئو انعکاسی از ارزش بسیار زیاد یک وب سایت در مقایسه با وب سایت های دیگر است. در اینجا ۱۲ دلیل وجود دارد که به شما نشان می دهد که چرا کسب و کارتان به تحلیلگر سئو نیاز دارد.

صاحبان بسیاری از مشاغل می دانند که سئو تا چه میزان بر یک کسب و کار موثر است. همچنین آن ها به خوبی از مزایا و امتیازات سئو برای به دست آوردن رنکینگ های برتر گوگل مطلع هستند.

SEO مطمئناً قابلیت جستجو و مشاهده کلی یک وب سایت را بهبود می بخشد، اما استفاده از استراتژی های تحلیلگر سئو چه ارزشی در یک تیم یا مجموعه دارد؟ چرا سئو تا این حد مهم و تاثیرگذار است؟


مسئولیت تحلیلگر SEO شامل موارد زیر است:

  • انجام تحقیقات روی کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای مختلف (مانند Keyword Planner و Moz)
  • انجام تجزیه و تحلیل رقابتی و شناسایی بهترین انواع محتوا برای بهبود رتبه سایت
  • بررسی اصلی ترین معیارهای مهم SEO شامل ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل و زمان حضور کاربران در صفحه سایت
  • بهینه سازی صفحات برای تلفن همراه از دیگر وظایف تحلیلگر سئو
  • استراتژی های بک لینک دهی را پیاده سازی می کند.
  • نظارت بر عملکرد جستجوگرها
  • پیگیری روند SEO و استفاده از جدیدترین روش ها برای نتیجه گیری بهتر
  • داشتن تجربه کاری حرفه ای به عنوان تحلیلگر سئو یا کارشناس بازاریابی دیجیتال
  • تخصص در Google Analytics
  • آشنایی با ابزار تحقیق و مدیریت کلمات کلیدی
  • درک عوامل رتبه بندی و روش های بهینه سازی موتور جستجو
  • مهارت تحلیلی قوی

کوچ کسب و کار راه را می آموزد نه راه حل را!

خدمات کوچ کسب و کار

اگر از کوچ کسب و کار انتظار دارید که به شما بگوید چه کنید و چه نکنید، بهتر است همین حالا از تماس با کوچ کسب و کار متخصص خودداری کنید زیرا کوچ کسب و کار به شما راه را می آموزد نه راه حل! زمانی که شما تکنیک های مواجه با مشکل را بدانید بسیار منعطف تر از زمانی عمل خواهید کرد که تنها راه حل یک مشکل را بدانید.

فرض کنید که مشکلی در خصوص یکی از منابع انسانی شما پیش آمده است؛ اگر کوچ کسب و کار با توجه به شخصیت، مسئولیت و سایر شرایط کاری فرد به شما راه حلی را در خصوص حل مشکل پیشنهاد دهد مشکل شما با آن کارمند حل خواهد شد اما در صورتی که با کارمند دیگری (با شرایط شغلی متفاوت) به مشکل بخورید، راه قبلی پاسخگو نیست پس چه بهتر که شما راه را بدانید تا خودتان بتوانید تصمیم گیری کنید.

هفت نکته در موفقیت ایمیل مارکتینگ

بهترین مشاور ایمیل مارکتینگ

  • به موبایل اهمیت دهید!

کاربری موبایل این روزها مورد توجه طراحان وب سایت و مشاور ایمیل مارکتینگ سازمان ها است و نشان می دهد مردم اغلب کارهای روزانه خود را از طریق موبایل انجام می دهند. به همین دلیل در فرآیند مشاوره ایمیل مارکتینگ نیز لازم است مشاور ایمیل مارکتینگ به کاربری موبایل توجه ویژه ای داشته باشید. چراکه آمار نشان می دهد بیش از ۵۵ درصد ایمیل ها در موبایل خوانده می شود. چند مورد از اصولی که باید رعایت کنید این است که از محتوای طولانی مدت بپرهیزید. زمان بارگزاری محتوا کوتاه باشد. از فیلم و عکس های طولانی با حجم زیاد استفاده نکنید و پیش از ارسال انبوه آزمایش کنید که پیام به آسانی و سرعت باز شود.

  • ایمیل های خود را شخصی سازی کنید

یکی از نکاتی که مشاور ایمیل مارکتینگ به آن توجه می کنند، شخصی سازی ایمیل ها است؛ زیرا قطعا پیام شما در میان حجم عظیمی از ایمیل های تبلیغاتی (زمانی که حاوی نام کاربر نباشد) گم خواهد شد. ضمن این که گیرندگان ایمیل علاقمند به پیامی هستند که با مشخصات و علایق شخصی آنها هماهنگ باشد. امروزه تنها خطاب کردن گیرنده ایمیل با نام کوچک کفایت نمی کند و باید با کسب اطلاعات تکمیلی از مخاطب پیام های متفاوت برای آنها ارسال کنید.

  • علت را جستجو کنید

چرا مشترکین ایمیل تبلیغاتی شما را باز می کنند؟ تخفیف های شگفت انگیز یا معرفی کالای جدید تنها علت باز کردن ایمیل ها نیست. مشاوره ایمیل مارکتینگ می تواند در مورد اینکه مشتریان به دنبال چه چیزی هستند و چه موضوعاتی برایشان اهمیت دارد می تواند شما را در ارائه محتوای بهتر و جذاب تر در ایمیل تبلیغاتی راهنمایی کند. همچنین توجه داشته باشید که ایمیل شما از طریق چه وسیله ای باز و خوانده می شود. روانشناسی رفتار مخاطبان شما را در شخصی سازی هر بهتر کمپین ایمیل مارکتینگ یاری می رساند.

  • از سیستم های ارسال خودکار ایمیل استفاده کنید

ارسال خودکار ایمیل در موقعیت های متفاوتی که کاربر شما در آن قرار دارد می تواند ابزاری قدرتمند در جلب توجه مشتری به حساب آید. ثبت نام وبینار، پر کردن فرم تماس، دانلود فایل و … موقعیت هایی هستند که می توانید انجام موفقیت آمیز آن را به مخاطبان اطلاع دهید. به عنوان مثال برای برگزاری یک رویداد می توانید سلسله مراتبی از ایمیل طراحی کنید که مکان و زمان بندی رویداد، مطالب، ارائه ها و اطلاعات تکمیلی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

  • از محتوای تعاملی استفاده کنید!

چویا بودن محتوا می تواند بر اساس مکان و آب و هوای مخاطب متفاوت باشد و تعاملی بودن ایمیل شامل امکانات انیمیشنی یا نمایش اسلایدری است که به کمک نرم افزارهای HubSpot و MovableInk می توان طراحی کرد.

  • از پنجره های تبلیغاتی استفاده کنید

پنجره های تبلیغاتی یا به عبارتی pop up یکی از راه های موثر در افزایش لیست ایمیل مشتریان به حساب می آیند که معمولا در مشاوره ایمیل مارکتینگ به عنوان یک گزینه مطرح می شود. اگرچه این ابزار برای برخی افراد ناخوشایند است اما همچنان سایت های زیادی از آن استفاده می کنند. برای استفاده موثر از پنجره های تبلیغاتی بهتر است از قالب های آماده استفاده نکنید، با زبان عامیانه با مخاطب گفتگو کنید و مخاطب را با تصویر مناسبی به ثبت نام در سایت ترغیب کنید.

  • بررسی و آنالیز ترافیک ناشی از اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ

در ایمیل مارکتینگ استفاده از سیستم ترکینگ برای جمع اوری و آنالیز داده و اطلاعات بسیار حیاتی است. به کمک این ابزار مشاور ایمیل مارکتینگ از موفقیت و یا شکست کمپین بر اساس معیارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کند و راهکارهایی برای بهبود اوضاع و هدایت کمپین به سمت اهداف سازمانی می نماید.

دیجیتال مارکتینگ تنها راه موفقیت نیست!

آموزش دیجیتال مارکتینگ

سبک زندگی دیجیتال امروزه مردم، سازمان ها، بازاریابان و مشاوران دیجیتال مارکتینگ را با اهمیت هرچه بیشتر بازایابی اینترنتی آشنا نموده است. تلاش در جهت بهبود سئو سایت می تواند میزان بازدید وب سایت سارمان شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد. استفاده از بازاریابی محتوا به همراه بازاریابی موتورهای جستجو (سئو) و بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند با سرعت زیادی شما را اهداف کسب و کارتان نزدیک کند. با استفاده از تحلیل بازخورد مشتریان در فضای مجازی می توانید محتوای آتی خود را به سمت محتواهای پر بازدید سوق دهید.


محمدرضا شیخ بهائی مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهترین مدرس برندینگ در ایران کیست؟

مدرس برندینگ اصفهان

بهترین مدرس برندینگ در ایران چه گروه یا فردی است؟ انتخاب بهترین مدرس برندینگ از جمله فرصت هایی است که با استفاده از آن می‌توان با یک استراتژی تبلیغاتی فوق العاده قوی هدف اصلی از حضور در بازار را به سادگی نشانه گرفت.


ساخت یک تصویر فوق العاده در ذهن مشتریان با استفاده از تکنیک های تبلیغاتی ساده تنها در حیطه تخصص و مهارت های مدرس برندینگ است. ارتباط با مدرس برندینگ فرصت و ظرفیت را در اختیار یک گروه قرار می دهد تا با استفاده از تکنیک های موثر اما بسیار ساده بتوان در مدت زمانی کوتاه بازار را در دست گرفت.


شناخت نیازهای مخاطب از جمله موضوعاتی است که امروزه به یک رکن اساسی در موفقیت شرکت ها و گروه های تجاری تبدیل شده است. استفاده از استراتژی تبلیغاتی منسجم و جذاب از جمله موضوعاتی است که در برندینگ به شکلی ویژه به آن پرداخته می‌شود.


به طور کلی باید گفت مدرس برندینگ امکان ساخت فرصت های طلایی را برای یک گروه نوپا یا حتی گروه های قدرتمند ایجاد می کند. بررسی مأموریت یا هدف اصلی یک شرکت و در نظر داشتن مزایا و ویژگی‌های آن در مقایسه با رقبا از جمله موضوعاتی است که می تواند به انتخاب بهترین استراتژی بازاریابی منجر شود.


بسیاری از گروه‌های تجاری بر این باورند که استراتژی برندینگ یا برندسازی پیچیده نیست و شاید هیچ نیازی به حضور یک مشاور یا مدرس برندینگ در گروه احساس نمی شود.


اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟ بهره‌مندی از دانش و تخصص مدرس برندینگ فرصت ساخت یا طراحی یک نماد یا نشان تجاری ویژه را برای شرکت فراهم می‌کند. این موضوع معنای جز تمایز محصولات و خدمات ارائه شده توسط یک گروه در مقایسه با سایر رقبای موجود در بازار نخواهد داشت. در نتیجه تاثیرات به یادماندنی و منحصر به فرد در ذهن مصرف کننده یا مشتری اصلی ترین امتیازی است که درصورت ساخت نشان تجاری حرفه ای می توان شاهد آن بود.